Στο σφυρί πρόκειται να βγει άμεσα μία βελτιωμένη BMW Σειρά 3 Compact. Ο οίκος Hartge τοποθέτησε έναν V8 κινητήρα κάτω από το καπό. Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε ο απόλυτος «sleeper» με βαυαρική καταγωγή.
Η BMW Σειρά 3 Compact κυκλοφόρησε στην έκδοση e36 από το 1993 έως το 2000. Η προσπάθεια των μηχανικών να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο με πιο συμπαγές αμάξωμα, αλλά ίδιο μεταξόνιο, είχε σαν αποτέλεσμα την ανομοιόμορφη σχεδίαση. Αυτό συνέβη διότι προσπάθησαν να συρρικνώσουν το αμάξωμα μόνο στο πίσω μέρος. Όπως και να ‘χει, οι Γερμανοί βελτιωτές τόλμησαν να «μεταμορφώσουν» το βαυαρικό μοντέλο.
Το project πραγματοποιήθηκε το 1999 και όλα ξεκίνησαν από μία BMW 323ti, η οποία κατασκευάστηκε το 1997. Στην εργοστασιακή της μορφή, εξοπλιζόταν με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που αποδίδει 170 ίππους. Ο οίκος Hartge τοποθέτησε έναν V8 κινητήρα με κωδική ονομασία «M62B44». Πρόκειται για μοτέρ χωρητικότητας 4,4 λίτρων και απόδοσης 350 ίππων, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε σε αυτοκίνητα σαν τη BMW 540i E39.
Διαβάστε επίσης: H νέα BMW M2 θα είναι “old school”
Βέβαια, οι Γερμανοί δεν αρκέστηκαν στην ισχύ των 350 ίππων. Έτσι, αύξησαν τη χωρητικότητα στα 4,7 λίτρα, αντικατέστησαν αρκετά εξαρτήματα και η ισχύς αυξήθηκε στους 414 ίππους. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται πλέον σε λιγότερα από 5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ/ώρα. Οι αναβαθμίσεις συνεχίζονται με, εκτός των άλλων, τοποθέτηση του μηχανικού κιβωτίου της BMW M3 (e30) Evo, ανάρτηση της Bilstein και κάθισμα οδηγού της Recaro.
Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όλα τα χρόνια ήταν στην κατοχή ενός ιδιοκτήτη και έχει διανύσει μόλις 37.500 χλμ. Η δημοπρασία θα γίνει από τον οίκο RM Sotheby’s. Πόσο πιστεύετε ότι πωληθεί; Για να σας βοηθήσουμε αξίζει να τονίσουμε ότι, εν έτει 1999, το κόστος του αυτοκινήτου και της μετατροπής ξεπέρασε τα 146.000 γερμανικά μάρκα. Αυτό το ποσό μεταφράζεται σε περίπου 75.000€. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε την επίσημη αγγελία.