Desmosedici GP7: Κόκκινη και υπερήφανη

Η Desmosedici GP7 γεννήθηκε σε μια στιγμή μεγάλης έμπνευσης και προσεκτικής προετοιμασίας στην Ιταλία. Η Ducati στέφθηκε παγκόσμια πρωταθλήτρια με μια μοτοσικλέτα τόσο σπουδαία ώστε ο θρίαμβός της παρέμεινε ανεπανάληπτος

Στην αρχή του πρωταθλήματος, ο Casey Stoner ήταν ένας νεοφερμένος αναβάτης, ο οποίος είχε αναλάβει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί με μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα. Φυσικά στην κορυφαία κατηγορία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, τα MotoGP, που όμως ήταν και αυτή εντελώς καινούργια: για το 2007, τα πάλαι ποτέ «500» έπεφταν από τη μέγιστη επιτρεπόμενη χωρητικότητα των 990 – φυσικά τετράχρονων – κυβικών εκατοστών στα 800.

Ο μικρόσωμος Αυστραλός Casey Stoner θεωρούνταν, σιωπηρά, το Νο.2, καθώς ο βασικός αναβάτης της Ducati ήταν ο βετεράνος και εντελώς Ιταλός Loris Capirossi. Ωστόσο, στον πρώτο αγώνα της σεζόν ο Stoner κέρδισε. Οι αντίπαλοι, κυρίως ο Valentino Rossi με τη Yamaha, κατάλαβαν αμέσως ότι η Desmosedici GP7 που είχε κατασκευάσει η Ducati ήταν ένα υπερόπλο. Ιδιαίτερα ως προς την τελική ταχύτητα στις ευθείες ούτε η Yamaha, ούτε η Honda μπορούσαν να την ανταγωνιστούν.

Ο Stoner έκανε μια εκπληκτική χρονιά και εξασφάλισε τον παγκόσμιο τίτλο τέσσερις αγώνες πριν από το τέλος. Ο απολογισμός του για το 2007 περιελάμβανε 10 νίκες και 6 πολ-ποζίσιον σε 18 κούρσες. Ήταν προφανές ότι ο Casey και η GP7 ήταν φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον – κάτι που θα αποδεικνυόταν πολλές φορές στο μέλλον. Το στιλ οδήγησης του Stoner ταίριαξε ιδανικά με την κατακόκκινη Ducati, η οποία είχε κατασκευαστεί με όλη την αφοσίωση στις θεμελιώδεις αρχές της εταιρείας (δεσμοδρομική κίνηση βαλβίδων, 4κύλινδρο μοτέρ σε διάταξη V90, χρήση του κελύφους του κινητήρα ως δομικού στοιχείου αντί του συμβατικού πλαισίου κ.λπ.). Απέδιδε περί τους 225 ίππους στις 19.000 στροφές, ξεπερνούσε σε τελική τα 330 χλμ. την ώρα και, πιθανότατα, ήταν η καλύτερη αγωνιστική Ducati όλων των εποχών. Τόσο απλά, τόσο ιταλικά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η παραγωγή του Ducati Monster, της πέμπτης γενιάς της εμβληματικής μοτοσυκλέτας των Ιταλών, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Borgo Panigale....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Η επιστροφή του Marc Marquez στην κορυφή είναι γεγονός με την κατάκτηση του 7ου τίτλου του στη μεγάλη κατηγορία και την Ducati να παίρνει τον...
Η Ducati έδωσε δυναμικά το "παρών" στο 4ο Adventure Meeting, που έγινε στο Τεχνολογικό Πάρκο Λαυρίου από τις 26 έως τις 28 Σεπτεμβρίου 2025....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής