Διαπρεπείς Έλληνες: Χρήστος Laurence Καλαβάς

Ο Χρήστος Laurence Καλαβάς αποτελεί ακόμη ένα νεαρό μέλος της "ελληνικής παροικίας" του WRC, καθώς είναι Μηχανολόγος Μηχανικός και ενεργό μέλος της M-Sport του Malcolm Wilson.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Λίγες ημέρες μετά την επιστροφή του από το Ράλλυ Μεξικού, ο Χρήστος μας μίλησε για τις σπουδές, την εργασία και την καθημερινότητά του στο απαιτητικό αλλά γοητευτικό περιβάλλον του WRC!

– Αγαπώ όλες τις μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όχι μόνο το WRC. Κάθε μορφή αγώνα διαθέτει ιδιαίτερη γοητεία, καθώς με συγκινεί να παρακολουθώ τι μπορεί να κάνει ένας άνθρωπος με αυτοκίνητο ή μοτοσικλέτα στα χέρια του.

Επέλεξα σπουδές μηχανολογίας γιατί ήθελα να δω την εφαρμογή αυτής της επιστήμης στο αυτοκίνητο, το οποίο με ενδιέφερε από όταν ήμουν παιδί. Μεταξύ μαθημάτων και εξεταστικής “λερώναμε τα χέρια μας” με φίλους και συμφοιτητές, οπότε απέκτησα μεγαλύτερη εξοικείωση με τον ρόλο του μηχανικού αυτοκινήτων.


– Στην M-Sport εργάζομαι ως Senior Rally Engineer, έχοντας δύο τομείς δραστηριότητας.  Ο πρώτος είναι ο ρόλος του ενδιάμεσου μεταξύ της ομάδας και της FIA για τους κανονισμούς και όλες τις διαδικασίες αναγνώρισης (homologation), από τα αυτοκίνητα προδιαγραφών R2 έως WRC. Ο δεύτερος είναι η επίβλεψη του αγωνιστικού προγράμματος για το υπάρχον αυτοκίνητο προδιαγραφών R5, ενώ θα επιβλέπω το πρόγραμμα εξέλιξης και δοκιμών  του νέου Fiesta R5, που λογικά θα πάρει homologation στις αρχές του 2019.

– Η καθημερινότητα περιλαμβάνει πολλά ταξίδια. Το κύριο αρνητικό είναι ότι άνθρωποι με οικογένεια λείπουν πολύ από το σπίτι τους, όμως εγώ ως εργένης, βλέπω μόνο τα θετικά. Καταρχάς, μια τέτοια δουλειά σου επιτρέπει ταξιδεύεις σε μέρη που δύσκολα θα πήγαινες μόνος, ειδικά εκτός Ευρώπης, και να γνωρίσεις ανθρώπους από όλο τον κόσμο. Βέβαια, όταν είσαι εκεί για δουλειά, προφανώς έχεις αυστηρό ωράριο με λίγο ύπνο, όμως θεωρώ πως ένας νέος μπορεί να αντεπεξέλθει, ειδικά αν του αρέσουν τα ταξίδια, όπως συμβαίνει με εμένα.

– Ήταν λίγο πιο εύκολο να κυνηγήσω το όνειρό μου στο εξωτερικό, σε σύγκριση με παιδιά που τελειώνουν τις σπουδές τους στην Ελλάδα, επειδή η μητέρα μου είναι Αγγλίδα και ο πατέρας μου Κύπριος.  Ειδικά στον τομέα μας, στατιστικά οι πιθανότητες είναι περισσότερες στο εξωτερικό, καθώς τα δυνατά σημεία της Ελλάδας είναι ο πρωτογενής τομέας και ο τουρισμός. Το καλό με την Αγγλία και το WRC είναι πως δεν συναναστρεφόμαστε αποκλειστικά Άγγλους, αλλά ανθρώπους από πολλές διαφορετικές χώρες και κουλτούρες, γεγονός που κάνει τη διαβίωση πιο εύκολη.

– Ο σημαντικότερος άνθρωπος που έχω συναναστραφεί είναι ο Valentino Rossi, με τον οποίο συνεργαστήκαμε στενά στο Monza Rally Show 2017. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που είναι είδωλο και εντάσσεται στο δικό μου ιερό βάθρο, μαζί με τους Ayrton Senna και Sebastien Loeb. Όταν όμως τον προσεγγίσεις επαγγελματικά, ξεχνάς ότι πρόκειται για τον Valentino Rossi. Έχει απίστευτη αίσθηση του οχήματος που οδηγεί και φοβερό τρόπο να σου το παρουσιάσει. Επίσης, ο τρόπος επικοινωνίας του προσφέρει μια οικειότητα που σε κάνει να ξεχνάς ποιος πραγματικά είναι και νομίζω πως χάρη σε αυτό έχει κατακτήσει όλον τον κόσμο.

Who is who: Ο Χρήστος Laurence Καλαβάς γεννήθηκε το 1984 στην Αγγλία, από πατέρα Κύπριο και μητέρα Αγγλίδα. Μεγάλωσε στην Ιεράπετρα Κρήτης και την Κατερίνη, ενώ σπούδασε Μηχανολογία στο Πανεπιστήμιο του Southampton, θέλοντας να ακολουθήσει τα βήματα του ινδάλματός του, Adrian Newey. Έπειτα, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές σε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Project Management στο Πανεπιστήμιο του Surrey και ένα επιπλέον μεταπτυχιακό σε motorsport engineering στο Oxford Brookes. Από το 2014, εργάζεται στην M-Sport.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]