Διαπρεπείς Έλληνες: Θάνος Αθανάσουλας

Το επώνυμο Αθανάσουλας είναι γνωστό στους φίλους των αγώνων αυτοκινήτου από τη δεκαετία του '70, όταν οι Σταμάτης και Ηλίας Αθανάσουλας έκαναν τις πρώτες τους εμφανίσεις στα ράλι.

Κάπως έτσι προδιαγράφηκε η διαδρομή του μικρού τότε Θάνου, γιου του Σταμάτη, ο οποίος σπούδασε μηχανολογία, μετατρέποντας τα αγωνιστικά γονίδια σε σπουδές υψηλού επιπέδου, με αποτέλεσμα να εργάζεται για λογαριασμό της φημισμένης McLaren Automotive. Ας τον αφήσουμε να μας διηγηθεί την ιστορία του…

– Η εμπλοκή μου με την αυτοκίνηση ξεκίνησε σε ηλικία 7 ετών, όταν ο πατέρας μου  με πήγε στην  πίστα καρτ του Ασπρόπυργου. Αν και η ιδέα της οδήγησης με φόβισε λίγο, δεν άργησα να βρεθώ μέσα σε ένα τετράχρονο καρτ και έτσι απέκτησα το «μικρόβιο» που «κουβαλάω» μέχρι και σήμερα.

– Από μικρή ηλικία μου άρεσε να μαστορεύω, ανοίγοντας οτιδήποτε είχε βίδες, με τα δικά μου μάλιστα, εργαλεία. Τελειώνοντας το σχολείο αποφάσισα να εμβαθύνω στα παιδικά μου «μαστορέματα», οπότε διαπίστωσα πως η μηχανολογία μου ταιριάζει περισσότερο και θα μου επέτρεπε να τα συνεχίσω σε πιο επιστημονικό επίπεδο…

– Όταν ήμουν στο Λύκειο, διαπίστωσα ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν μου ταίριαζαν και θα έχανα αρκετό χρόνο μέχρι να πετύχω τον στόχο του πανεπιστημίου, οπότε επέλεξα την Αγγλία λόγω γλώσσας και επιπέδου σπουδών. Ήμουν τυχερός, καθώς έχοντας τη  συναισθηματική και οικονομική υποστήριξη των γονιών μου, βρέθηκα στο Πλύμουθ. Έπειτα, έκανα μεταπτυχιακό με βάση τη μηχανολογία αυτοκινήτου στο Κόβεντρι, την Μέκκα της αυτοκίνησης στην Αγγλία. Πλέον, ήμουν βέβαιος πως η επαγγελματική μου σταδιοδρομία θα βασίζεται στην αυτοκίνηση…

– Ξεκίνησα την εργασία μου στη McLaren  το 2012 και σήμερα είμαι υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος υποστήριξης σε όλο το δίκτυό της, που περιλαμβάνει  78 αντιπροσώπους σε 31 χώρες. Ο ρόλος μου είναι νευραλγικός, καθώς έρχομαι καθημερινά σε επαφή με τεχνικούς από την Κίνα μέχρι τον Καναδά, με στόχο την παροχή τεχνικής υποστήριξης στο υψηλότερο επίπεδο, ακολουθώντας τα standards της εταιρείας.

– Ακόμη και σήμερα, 6 χρόνια μετά το ξεκίνημα, κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή. Δε θα ξεχάσω την πρώτη ημέρα που περπάτησα στο McLaren Technology Centre, αντικρίζοντας τα μονοθέσια που έγραψαν ιστορία με τον Ayrton και τον Alain, την McLaren F1 που κέρδισε στις 24h du Mans και πολλά ακόμη μοναδικά εκθέματα. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα υπερηφάνεια για τον εαυτό μου και αυτό το συναίσθημα με συνοδεύει μέχρι σήμερα.

– Επιστήμη και τεχνολογία σημαίνουν πρόκληση. Εργαζόμενος σε μια εταιρεία όπως η McLaren, όπου όλα βασίζονται στην υψηλή τεχνολογία, είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ τους ρυθμούς της τεχνολογικής εξέλιξης με στόχο την παροχή των καλύτερων επιστημονικών συμβουλών στους πελάτες μας.

– Στόχος για το μέλλον είναι να κάνω τη δουλειά μου με την ίδια ενέργεια και πάθος, όπως την πρώτη ημέρα. Η McLaren συνεχίζει να είναι ο στόχος μου και για αυτό, θέλω κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος. Στην εταιρεία υπάρχουν πολλές εργασιακές ευκαιρίες και εξετάζω το μέλλον με γνώμονα, αυτό που κάνω να με ευχαριστεί.

Who is who: Ο Θάνος Αθανάσουλας γεννήθηκε το 1980 στη Αθηνα. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Plymouth της Αγγλίας και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δυο μεταπτυχιακά με τίτλους Automotive Engineering και Engineering Management, σε Coventry και Bristol αντίστοιχα. Εργάζεται στην McLaren Automotive από το 2012, ενώ σήμερα έχει τον τίτλο του Senior Technical Support Specialist, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη για όλα τα supercars της εταιρίας, όπως τα McLaren P1TM, McLaren 720S και McLaren 570S.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια απίστευτη συλλογή από μοντέλα των Βρετανών είναι διαθέσιμη προς πώληση και σε αυτές περιλαμβάνεται και η τελευταία McLaren F1 που κατασκευάστηκε!...
H McLaren MP4/6 είναι το τελευταίο μονοθέσιο που κέρδισε πρωτάθλημα με χειροκίνητο κιβώτιο και με V12! Ας το θυμηθούμε!...
Δείτε τη στιγμή που ο νεαρός youtuber χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και συγκρούεται σε μπαριέρα! Ευτυχώς δεν υπήρξε κάποιος πολύ σοβαρός τραυματισμός......
Ένα "διαμάντι" της αυτοκίνησης βρέθηκε στα λάθος χέρια και το αποτέλεσμα είναι αυτό που θα δείτε στη οθόνη σας. Η McLaren Senna έγινε πλέον πιο...
Με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 700 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,0 δλ. Αυτή είναι η νέα McLaren Artura...
Τι καλύτερο από ένα απολαυστικό video, για όλους εκείνους που θέλουν να γνωρίσουν καλύτερα το GMA T.50, το διάδοχο supercar της θρυλικής McLaren F1....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής