Διευθύνων Σύμβουλος Ferrari: Αυτόνομη οδήγηση; Όχι ευχαριστούμε!

"Ferrari" και "αυτόνομη οδήγηση" είναι δύο έννοιες που δεν χωρούν στην ίδια πρόταση και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari το ξεκαθάρισε!
αυτόνομη οδήγηση

Υπάρχει άνθρωπος που θα αγόραζε μία Ferrari και δεν θα ήθελε να την οδηγεί. Σίγουρα όχι και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, το ξεκαθάρισε με τον πιο εμφανή τρόπο.

Σίγουρα η αυτόνομη οδήγηση, όπως και κάθε τεχνολογία, θα κάνει την ζωή μας πιο ποιοτική σε συνθήκες κίνησης και στις αστικές μετακινήσεις. Τα μοντέλα της Ferrari, όμως, δεν είναι κατασκευασμένα για να μεταφέρουν τους επιβάτες από το σημείο Α στο σημείο Β. Δημιουργούνται για να προσφέρουν οδηγικές συγκινήσεις… και οδηγική συγκίνηση πίσω από ένα supercar που κινείται μόνο του, δεν υπάρχει.

Ο Benedetto Vigna βρέθηκε στην εκδήλωση των Financial Times με τίτλο “Future of the Car Summit” και ρωτήθηκε σχετικά με την σχέση της Ferrari με την αυτόνομη οδήγηση. “Στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, υπάρχουν τέσσερα είδη λογισμικού. Υπάρχει λογισμικό απόδοσης, υπάρχει λογισμικό άνεσης, υπάρχει λογισμικό infotainment και υπάρχει λογισμικό αυτόνομης οδήγησης. Το τελευταίο δεν μας νοιάζει καθόλου στην Ferrari”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

“Κανένας πελάτης δεν πρόκειται να ξοδέψει χρήματα για αγορά μίας Ferrari που δεν θα προσφέρει απόλαυση οδήγησης” συμπλήρωσε στη συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας… και σίγουρα οι περισσότεροι θα συμφωνήσουμε μαζί του!

Πηγή: fortune.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η επόμενη γενιά της τεχνολογίας αυτοματοποιημένης οδήγησης ProPILOT βρίσκεται ήδη σε προχωρημένοι στάδιο εξέλιξης με Nissan να ετοιμάζεται για το λανσάρισμά της....
Πώς συνδέονται οι ευρωπαϊκές μοναρχίες, τα φέουδα και οι ιππότες με τις δεξιοτίμονες Ferrari; Πότε και γιατί έγιναν οι Ferrari αριστεροτίμονες;...
Με λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης... "πίσω" από το τιμόνι αυτό το ιταλικό supercar έχει το παγκόσμιο ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας χωρίς οδηγό....
To Renault Group έχει ξεκάθαρο όραμα για τις δημόσιες συγκοινωνίες του μέλλοντος και δοκιμάζει ήδη σε πολλές γωνιές της Ευρώπης τα αυτόνομα οχήματά του....
Η Mercedes κάνει το επόμενο βήμα στην αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 3 ως ο πρώτος κατασκευαστής που παίρνει έγκριση για δοκιμές στην Ευρώπη....
Η Mercedes έγινε ο πρώτος κατασκευαστής που πήρε έγκριση για τα ειδικά φώτα! Δείτε για ποιον λόγο επιλέχθηκε το συγκεκριμένο χρώμα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Νέο Audi Q3 2025

Ντεμπούτο για το νέο Audi Q3 – Με έως και 272 ίππους

Geely EX5

Το μοντέλο με μπαταρία που έχει διάρκεια ζωής 1.000.000 χλμ. – Που θα το δείτε από κοντά

Ράλι Ακρόπολις

Τo Ράλι Ακρόπολις “τρέχει” για την οδική ασφάλεια – Δείτε το video