Δοκιμάζουμε ένα από τα δημοφιλέστερα PHEV SUVs της Ευρώπης

Η χαμηλή κατανάλωση και το μεγάλο ρεζερβουάρ κάνει τον οδηγό να ξεχάσει το πρατήριο καυσίμων! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το υβριδικό SUV των 183 ίππων...

Το Ford Kuga είναι ένα μοντέλο που κατάφερε από τα πρώτα κιόλας χρόνια κυκλοφορίας του να “εδραιωθεί” στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Μάλιστα, αποτελεί και την πιο δημοφιλή πρόταση στα Plug-In υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη ανεξαρτήτου κατηγορίας (στοιχεία ACEA 2023), που είναι και η έκδοση που δοκιμάζουμε εδώ.

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, εκεί όπου είναι εμφανείς αρκετές αλλαγές. Το νέο SUV ξεχωρίζει για τη νέα εμπρός όψη του, με τη μάσκα να πλαισιώνεται από μια μπάρα φώτων LED, η οποία εκτείνεται σε όλο το πλάτος και καταλήγει στους επίσης νέους full LED προβολείς. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford δεσπόζει τώρα σε πιο “κεντρική” θέση, ενώ χαρακτηριστικό είναι επίσης το φουσκωμένο καπό και οι έντονες ακμές του. Αλλαγές βλέπουμε και στην σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, ενώ πιο χαμηλά υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος διαχύτης. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 4.604 χλστ., το πλάτος τα 1.882 και το ύψος τα 1.679 χλστ. (υπάρχουν μικρές μεταβολές και στις τρεις εκδόσεις ανάλογα με την έκδοση).

Εσωτερικό: Νέα κεντρική οθόνη 13,2 ιντσών και “full” πρακτικότητα
Περνάμε στο εσωτερικό, το οποίο είναι σύγχρονο… και άκρως ψηφιακό! Ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται το SYNC 4 μέσω μιας οθόνης αφής 13,2 ιντσών. Η κεντρική οθόνη με οριζόντια διάταξη υποστηρίζεται από έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 12,3 ιντσών, ο οποίος είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις νέου Kuga. Όλες οι εκδόσεις του νέου Kuga διαθέτουν ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Όσον αφορά τώρα στην πρακτικότητα, αξιοσημείωτο είναι ότι τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινούνται σε μια διαδρομή 140 χλστ., προσφέροντας από 395 έως 553 λίτρα στο χώρο αποσκευών (συρόμενα πίσω καθίσματα). Οι λύσεις πρακτικότητας συνεχίζονται και στην καμπίνα, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες και πρακτικές ποτηροθήκες. Ασφαλώς δεν απουσιάζει η θέση για ασύρματη φόρτιση, αλλά και οι θύρες USB για τους εμπρός και πίσω επιβάτες.

Υβριδικό που μπαίνει στην πρίζα
Το Ford Kuga PHEV που δοκιμάζουμε εδώ, αποδίδει πλέον συνδυαστική ισχύ 243 ίππων, ενώ κάτω από το καπό εξακολουθεί να βρίσκεται ο κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λτ. Η μπαταρία χωρητικότητας 14,4 kWh εξασφαλίζει 60-69 χλμ. αυτονομίας χωρίς να ενεργοποιηθεί το θερμικό μοτέρ, ενώ για τα πρώτα 100 χλμ. (με πλήρως φορτισμένη μπαταρία), η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 0,9-1,2 λτ. Όσο για τις επιδόσεις, το Ford Kuga PHEV επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.  Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι προσφέρει την καλύτερη στην κατηγορία του ικανότητα ρυμούλκησης που είναι αυξημένη πάνω από 30%, φτάνοντας τα 2.100 κιλά.

Μόνο τυχαία δεν είναι η εμπορική πορεία του Ford Kuga και το γεγονός πως ήταν το Best Seller PHEV στην ευρωπαϊκή αγορά, μιας και είναι ένα μοντέλο που “κοιτάζει” κατάματα τις ανάγκες του κοινού και τις καλύπτει με το παραπάνω! Σε οδηγικό επίπεδο καταφέρνει να “στέκεται” στην ελίτ της κατηγορίας, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική. Το τιμόνι προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση στον οδηγό, αν και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες της κατηγορίας, ενώ τα φρένα διαχειρίζονται άριστα το βάρος. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι παρά την ύπαρξη ανάκτησης ενέργειας, το Ford Kuga διακρίνεται για την γραμμικότητα του πεντάλ. Μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο κινείται κυρίως ηλεκτρικά, με τον κινητήρα να μην προβληματίζει με τον θόρυβο όταν ενεργοποιείται. Το μοντέλο της Ford μπορεί να κάνει μέχρι και 70 χιλιόμετρα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ στον αυτοκινητόδρομο δεν θα ξεπεράσει τα 6,5 λίτρα/100 χλμ. Και όλα αυτά στην πράξη και σε πραγματικές συνθήκες. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωσή του με μια φόρτιση αυτή είναι στα 2,2 λίτρα/100 χλμ. (για όσο αντέχουν οι μπαταρίες φυσικά).

Στο ταμείο
Το Ford Kuga Plug In Hybrid διατίθεται στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, τις ST-Line X και Active X, ενώ και οι δύο κοστίζουν 51.442 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης και μίσθωσης από την Ford! Δείτε πιο αναλυτικά τι ισχύει και ποιοι είναι οι όροι......
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Είναι το πιο δημοφιλές pick-up στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια και τώρα διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο......
Ο ΚΟΚ πρέπει να τηρείται πάντα για την ασφάλεια όλων και με τις ποινές να έχουν γίνει πλέον πιο αυστηρές, αυτό το σύστημα θα σε...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής