Δοκιμάζουμε ένα από τα δημοφιλέστερα SUV σε έκδοση με diesel κινητήρα

Η εμπορική του πορεία είναι εξαιρετική σε Ελλάδα και Ευρώπη! Το ανανεωμένο SUV βρέθηκε στα χέρια μας στην έκδοση με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
δημοφιλέστερα SUV

Το Peugeot 2008 έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κατηγορία των SUV, με την φετινή χρονιά να το βρίσκει στην δεύτερη θέση των ταξινομήσεων στην κατηγορία των B-SUV. Πρόσφατα ανανεώθηκε αισθητικά και η πρώτη μας επαφή μαζί του γίνεται στην έκδοση με τον δημοφιλή κινητήρα πετρελαίου των 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Αλλαγές στα σημεία
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 xαρακτηρίζεται από τους τρεις πλέον κάθετους φωτεινούς “όνυχες” που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν αυτή τη νέα φωτιστική υπογραφή. Νέα είναι και τα πίσω LED σώματα που φέρουν επανασχεδιασμένους τους τρεις εμβληματικούς όνυχες. Επιπλέον αλλαγές βλέπουμε στην εμπρός μάσκα, η οποία φέρει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ από το πίσω μέρος έχει αφαιρεθεί το σήμα. Την θέση του έχει πάρει το όνομα της Peugeot με νέα γραμματοσειρά. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.770 και 1.530 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του από την άλλη είναι στα 2.605 χλστ. Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν τα γνωστά crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος και οι ράγες στην οροφή.


Εσωτερικό: Μοντέρνο και ποιοτικό
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 διαθέτει το γνωστό i-cockpit στην τελευταία γενιά του, με το οποίο εφοδιάζονται τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Το μικρό τιμόνι δημιουργεί θετική εντύπωση και προδιαθέτει τον οδηγό να “διασκεδάσει” την οδήγηση καθώς έχει μικρή διάμετρο και παχιά στεφάνη. Βέβαια, οι πιο ψηλοί θα πρέπει να συνηθίσουν να το τοποθετούν ελαφρώς χαμηλότερα, για να έχουν έτσι απροβλημάτιστη ορατότητα προς τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ένας πίνακας οργάνων από τους εντυπωσιακότερους που έχουμε δει, καθώς διαθέτει τριασδιάστατη προβολή (όχι τρισδιάστατα γραφικά απλώς). Ο έλεγχος του συστήματος συνδεσιμότητας, γίνεται μέσω οθόνης αφής φυσικά η οποία είναι 10 ιντσών. Μία από τις αλλαγές που βλέπουμε στο εσωτερικό είναι η απουσία του επιλογέα, την θέση του οποίου έχει πάρει πλέον ο γνωστός “shift by wire” διακόπτης.

 

Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ποιοτικά, ενώ υπάρχουν αρκετές θήκες μικροαντικειμένων καθώς και χωροταξικές λύσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 434 λίτρα, έχει διπλό πάτο, ενώ με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει στα 1.496 λίτρα. Στην πράξη τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν άνετα, ενώ πέμπτος (τρίτος στο κέντρο του πίσω καθίσματος) θα χωρέσει μόνο αν είναι μικρόσωμος και θα πρέπει να κάνει περιορισμούς.

Κινητήρας: Κινεί το αμάξωμα σβέλτα και οικονομικά!
To Peugeot 2008 της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με τον 4κύλινδρο τούρμπο πετρελαιοκινητήρα BlueHDI χωρητικότητας 1.499 κ.εκ. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 130 ίππους στις 3.750 στροφές και την εντυπωσιακή τιμή των 300 Nm ροπής από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη. Στον τομέα των επιδόσεων, το αμάξωμα των περίπου 1.300 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 9,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Ικανοποιητικές, λοιπόν, οι επιδόσεις, αλλά το “δυνατό χαρτί” του συγκεκριμένου κινητήρα είναι η κατανάλωση. Στην διάρκεια της δοκιμής κινηθήκαμε σε μεικτές συνθήκες και η μέση τιμή διαμορφώθηκε στα μόλις 6,2 λτ./100 χλμ. (5,0 ανακοινώνει η Peugeot βάσει WLTP).

Στην πράξη
Το ανανεωμένο Peugeot 2008 στην πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι πραγματικά ιδανικό για όποιον το θέλει για μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας. Θα κάνει τα πάντα. Θα κινηθεί οικονομικά εντός και εκτός πόλης, θα έχει αξιόλογες επιδόσεις και μια οδική συμπεριφορά από άνετη έως και δυναμική. Ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά όμως. Η άνεση στο Peugeot 2008 είναι σε υψηλό επίπεδο, καθώς η ανάρτηση τα καταφέρνει πολύ καλά στην απόσβεση των κραδασμών, χάρη και στη μεγάλη διαδρομή της. Κάτι που εκτιμάς και στις διαδρομές όπου δεν υπάρχει άσφαλτος. Στις κοφτές/απότομες ανωμαλίες του οδοστρώματος κάνει καλή δουλειά. Στην πιο γρήγορη οδήγηση το αυτοκίνητο σου εμπνέει ασφάλεια, καθώς μπορεί να χαρακτηριστεί φιλικό και με προβλέψιμες αντιδράσεις. Τα φρένα είναι ισχυρά, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά άμεσο και με καλή πληροφόρηση. Θα έλεγα όμως πως πρωταγωνιστείς είναι το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων με τις γρήγορες και ομαλές αλλαγές, το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.

Στο ταμείο
H τιμή του ανανεωμένου Peugeot 2008 με τον κινητήρα πετρελαίου ξεκινά στην χώρα μας από τα 27.100 ευρώ. Σε αυτή την τιμή συμπεριλαμβάνεται και το αυτόματο κιβώτιο, μιας και προσφέρεται στάνταρ με τους κινητήρες πετρελαίου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.