Δοκιμάζουμε ευρωπαϊκό best seller στην ηλεκτρική του έκδοση

Το Peugeot 208 είναι από τους δυνατούς παίκτες στην κατηγορία των σουπερμίνι, καθώς παραδοσιακά φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας, πανευρωπαϊκά. Ωστόσο, έχοντας περάσει 5 χρόνια σχεδόν από την παρουσίασή του, το Update του ήταν επιβεβλημένο, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό. Εδώ δοκιμάζουμε την ηλεκτρική του έκδοση, η οποία εκτός από τις σχεδιαστικές αλλαγές της έχει να επιδείξει και τεχνολογικές βελτιώσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά ξεκινώντας από το παρουσιαστικό του. Το ανανεωμένο e-208 ενστερνίζεται φυσικά την τελευταία σχεδιαστική τάση που επικρατεί στις τάξεις της Peugeot. Αυτές εκφράζονται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, στον οποίο βρίσκονται τα κάθετα LED φώτα (τρία εκατέρωθεν), ενώ νέα είναι και η μάσκα η οποία φυσικά φέρει και το νέο σήμα της μάρκας. Αλλαγμένα είναι και τα πίσω φώτα, με τις τρεις LED λωρίδες να είναι πλέον οριζόντιες και όχι κάθετες. Σε επιμέρους στοιχεία τώρα, συναντάμε νέα σχέδια ζαντών, αλλά και γυαλιστερά φρύδια στους θόλους των τροχών.

Στο εσωτερικό, η στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις οθόνη αφής των 10 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο είναι η βασική αλλαγή, καθώς πριν στις πιο οικονομικές εκδόσεις ήταν 7 ιντσών. Ευτυχώς στην Peugeot επέλεξαν να διατηρήσουν τους φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες, μην θυσιάζοντας έτσι την εργονομία. Φυσικά και σε αυτή την έκδοση, η τρισδιάστατη απεικόνιση στον πίνακα πληροφοριών κλέβει τις εντυπώσεις.

Οι χώροι παραμένουν στο ίδιο επίπεδο με το προ ανανέωσης μοντέλο. Τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα, την στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι στα 265 λίτρα.

Η ουσία των αλλαγών όμως στο ανανεωμένο Peugeot 208 είναι κάτω από καπό. Και αυτό γιατί πλέον διαθέτει ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητα σε σχέση με πριν. Με ωφέλιμη χωρητικότητα στα 48,1 KWh, η οποία είναι και ελαφρύτερη, για φόρτιση από το 20% έως και το 80% χρειάζονται 10,5 ώρες σε ενισχυμένη πρίζα. Χρόνος που περιορίζεται στις 4,5 ώρες σε φορτιστή 7,4 kW. Μάλιστα μπορεί να φτάσει στα 30 λεπτά της ώρας σε ταχυφορτιστή DC. Η αυτονομία του τώρα, στην πράξη είναι κοντά στα 400 χλμ. σε πραγματικές αστικές συνθήκες κυκλοφορίας. Σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου από την άλλη, πρέπει να περιμένετε μια αυτονομία της τάξης των 300 χλμ. Φυσικά όλα αυτά στο πρόγραμμα ECO και με την ισχυρή ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Φυσικά υπάρχουν και τα προγράμματα Normal και Sport, για να επιλέξετε αναλόγως με τις συνθήκες και την οδηγική διάθεσή σας.

Για το τέλος άφησα την τιμή, η οποία σύμφωνα με τον διαμορφωτή στο ελληνικό site της μάρκας, ξεκινά από τα 19.500 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε