Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα της Skoda στη νέα της γενιά

Δοκιμάζουμε τη ναυαρχίδα των SUVs της Skoda στην ήπια υβριδική έκδοση με αυτόματο κιβώτιο και 1.500άρη κινητήρα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

To Skoda Kodiaq είναι πλέον γνωστή φιγούρα στους ελληνικούς δρόμους και αυτή τη φορά επιστρέφει στην ελληνική αγορά, στην δεύτερη πλέον γενιά του. Μία γενιά που έχει να επιδείξει αυξημένες διαστάσεις, νέα αισθητική και τεχνολογικές προσθήκες, που σκοπό έχουν να το διατηρήσουν πρωταγωνιστή στην κατηγορία των D-SUVs.

Όταν μιλάμε για Kodiaq μιλάμε για το μοντέλο-ναυαρχίδα της τσέχικης μάρκας στην κατηγορία των SUVs. Εξωτερικά, τα δεύτερης γενιάς, φωτιστικά σώματα LED Matrix με σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ και η μάσκα με την οριζόντια φωτεινή λωρίδα τραβούν την προσοχή, ενώ στο πίσω μέρος μια “γέφυρα” ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα στα άκρα του αμαξώματος.

Εκτός από τη νέα δομή της γκάμας με συγκεκριμένα εσωτερικά πακέτα σχεδίασης και προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού, το Kodiaq υιοθετεί μια συνολικά ανανεωμένη φιλοσοφία εσωτερικού. Η οθόνη infotainment είναι πλέον “ελεύθερη”, με διαγώνιο 13 ίντσες, ενώ για πρώτη φορά διατίθεται προαιρετικά μια οθόνη head-up display.


Παράλληλα, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού, γεγονός που κάνει πιο πρακτική την κεντρική κονσόλα. Στον στάνταρ εξοπλισμό του Kodiaq ενσωματώνονται τα Skoda Smart Dials με τεχνολογία απτικής ανάδρασης.

Τα τρία περιστροφικά χειριστήρια με έγχρωμη οθόνη 32 χλστ. που διαθέτουν απτική ανάδραση βρίσκονται τοποθετημένα κάτω από την οθόνη του infotainment, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, του ηχοσυστήματος και του συστήματος πλοήγησης.

Η προαιρετική τρίτη σειρά καθισμάτων καθιστά το Kodiaq ένα εξαιρετικά πρακτικό αυτοκίνητο που μπορεί να φιλοξενήσει έως και 7 επιβάτες, που παράλληλα προσφέρει τεράστιο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Ο τελευταίος φτάνει στα 910 λίτρα στην πενταθέσια διαμόρφωση, έως τα 2.105 λίτρα, με τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα. Φυσικά, δεν λείπουν και στοιχεία πρακτικότητας που έχουμε δει στο παρελθόν όπως η θήκη για ομπρέλα στην πόρτα, η ξύστρα πάγου στο πορτάκι του ντεπόζιτου κλπ.

Τα κινητήρια σύνολα προσφέρουν ισχύ από 150 έως 204 ίππους και συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Εκτός των κινητήρων βενζίνης και diesel υπάρχει μια νέα προσθήκη στη γκάμα, το Kodiaq iV εξοπλισμένο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 204 ίππους και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τη Skoda.

Εμείς κατά την διάρκεια της δοκιμής μας είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον κινητήρα 1.5 TSI των 150 ίππων, που σηματοδοτεί και το ντεμπούτο της mild-hybrid τεχνολογίας στο Kodiaq ενώ διαθέτει επίσης τεχνολογία ενεργών κυλίνδρων της πιο πρόσφατης γενιάς (ACT+). Ο κινητήρας λειτουργεί σε κύκλο Miller, έχει τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και με την βοήθεια του αυτόματου κιβωτίου DSG το Kodiaq ολοκληρώνει το 100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 207 χλμ./ώρα. Όσον αφορά στην κατανάλωση, στην πράξη κινηθήκανε με 7,2 λίτρα/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες.

Οδηγικά, το Skoda Kodiaq δίνει προτεραιότητα στην άνεση από την ανάρτηση και στην καλή μόνωση των εξωτερικών ήχων. Επιλέγοντας το πρόγραμμα της σπορ λειτουργίας, το αυτοκίνητο αλλάζει αισθητά συμπεριφορά. Γίνεται πιο δυναμικό και άμεσο, ωστόσο αν κινηθείς αρκετά σβέλτα δείχνει και τον όγκο του. Σίγουρα το στοιχείο του είναι ο αυτοκινητόδρομος. Και εκεί θα καταπιεί χιλιόμετρα χωρία να το καταλάβουν οδηγός και επιβάτες.

Το υπερπλήρες και πληθωρικό μοντέλο της Skoda στη νέα του, δεύτερη γενιά στη μοναδική έκδοση Selection  με το ήπια υβριδικό σύνολο, κοστίζει 38.300 ευρώ. Συνοδεύεται από εξαιρετικό εξοπλισμό σε όλα τα επίπεδα και πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 88,32 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.