Δοκιμάζουμε την τετρακίνητη Mercedes EQA με τους 228 ίππους

Με δύο ηλεκτροκινητήρες, 228 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική αυτονομία της Mercedes EQA 300 4MATIC..

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes

Η Mercedes EQA αποτελεί την βασική πρόταση της γερμανικής εταιρείας στα αμιγώς ηλεκτρικά SUV. Προσφέρεται και ως τετρακίνητη με δύο επιλογές ισχύος, 228 και 292 ίππων. Η πρώτη βρέθηκε στα χέρια μας και έφτασε η ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας. Πάμε να δούμε ποια είναι η πραγματική της αυτονομία!

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του SUV, η οποία “μαρτυρά” την ηλεκτρική φύση του οχήματος. Αρχικά, από την εμπρός μάσκα της Mercedes EQA 300 4MATIC απουσιάζουν τελείως οι εισαγωγές αέρα, στοιχείο που υπάρχει για παράδειγμα στην GLA. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που έχει γίνει τόσο καλή δουλειά στον τομέα της αεροδυναμικής, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να έχει περιοριστεί στο 0,28 Cd, ενώ η μετωπική επιφάνεια είναι μόλις 2,47 τετραγωνικά μέτρα. Μιλώντας για αεροδυναμική, δεν περνούν απαρατήρητες και οι αεροδυναμικού τύπου ζάντες μεγέθους 18 ιντσών. Επιπλέον, τα εμπρός φωτιστικά σώματα ενώνονται με μία λεπτή LED λωρίδα, η οποία είναι εμφανής τις βραδινές ώρες. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και στο πίσω μέρος, προσδίδοντας μία εντυπωσιακή όψη. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες στην οροφή και οι πλαστικές επενδύσεις περιμετρικά του αυτοκινήτου. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της Mercedes EQA φτάνει τα 4.463 χλστ., το πλάτος τα 1.834 χλστ. (χωρίς τους καθρέφτες) και το ύψος τα 1.620 χλστ. Αυτό σημαίνει ότι είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την Mercedes GLA.

Ψηφιακό περιβάλλον που εντυπωσιάζει
Συνεχίζουμε με το εσωτερικό της Mercedes EQA 300 4MATIC. Κατά την είσοδο στην καμπίνα είναι αισθητή η απαράμιλλη πολυτέλεια. Τα υλικά σε κάθε επιφάνεια είναι κορυφαία από άποψη ποιότητας, ενώ η συναρμολόγηση “υπογράφει” την εξάλειψη κραδασμών στο μέλλον. Σήμα κατατεθέν είναι οι πέντε φωτιζόμενοι αεραγωγοί του συστήματος κλιματισμού, οι οποίοι εντυπωσιάζουν ειδικά στο σκοτάδι. Βέβαια, ο μεγάλος “πρωταγωνιστής” δεν είναι άλλος από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, το οποίο στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής συνδυάζει δύο οθόνες μεγέθους 10,25 ιντσών. Αυτή που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ από την δεξιά (οθόνη αφής) γίνονται οι ρυθμίσεις του κάθε συστήματος, από τον κλιματισμό και την πλοήγηση, μέχρι τον έλεγχο του ηλεκτρικού συστήματος (αυτονομία, ροή ενέργειας κ.α.) Σημαντικό είναι το γεγονός πως στον βασικό εξοπλισμό της Mercedes EQA, περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών, με τη φράση «Hey Mercedes». Το MBUX μπορεί να διαμορφώνεται εξατομικευμένα χάρη σε μια ευρεία γκάμα επιλογών, ενώ ο έλεγχος του συστήματος πολυμέσων μπορεί να γίνει και από το σχετικό touchpad (πάνελ αφής) στην κεντρική κονσόλα.


Πέρα, όμως, από την κορυφαία ποιότητα και την high-tech φιλοσοφία, η Mercedes EQA δίνει ιδιαίτερη έμφαση και στην πρακτικότητα. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, το ίδιο ισχύει και στις “τσέπες” των θυρών. Ικανοποιητικός είναι και ο χώρος για τους πίσω επιβάτες, αφού με μικρές παραχωρήσεις μπορούν να βολευτούν στα πίσω καθίσματα ακόμα και τρεις επιβάτες. Όσο για τον χώρο αποσκευών, ο όγκος αγγίζει τα 340 λτ., ενώ με την διαιρούμενη αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων (40:20:40) εκτοξεύεται στα 1.320 λτ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπάρχει και δυνατότητα ρύθμισης του ύψος στο δάπεδο του χώρου φόρτωσης για μέγιστη πρακτικότητα.

Δύο ηλεκτροκινητήρες και έμφαση στις επιδόσεις!
Στην περίπτωση της Mercedes EQA 300 4MATIC, δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας στον κάθε άξονα προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ προσφέρουν και τα πλεονεκτήματα της τετρακίνησης. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 228 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 390 Nm. Κάπως έτσι, το αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 2.000 κιλά, είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,7 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία των δύο ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει η μπαταρία χωρητικότητας 66,5 kWh, η οποία σύμφωνα με την Mercedes προσφέρει μία αυτονομία της τάξης των 411-438 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι σε μεικτές συνθήκες, διαπιστώσαμε ότι τα 400 χλμ. είναι ένας πολύ ρεαλιστικός στόχος. Όσο για την κατανάλωση, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει 17,4-18,7 kWh/100 χλμ. (19,6 kWh/100 χλμ. στη διάρκεια της δοκιμής μας).

Φόρτιση: Έξι ώρες σε οικιακό wallbox
Όσον αφορά στην φόρτιση του αυτοκινήτου, με την συνδρομή του βασικού φορτιστή οχήματος των 11kW, ο χρόνος φόρτισης σε ένα wallbox ή σταθμό φόρτισης, είναι λίγο λιγότερο από 6 ώρες (10-100%). Σε σταθμό ταχείας φόρτισης (150 kW), η μπαταρία μπορεί να επιτύχει μια φόρτιση από το 10 έως το 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Στην πράξη
Στη διάρκεια της δοκιμής της νέας Mercedes EQA 250 διαπιστώσαμε ότι παρά τα σχεδόν 4,5 μέτρα μήκους, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ενδείκνυται για αστικές μετακινήσεις. Η εξαιρετική θέση οδήγησης προσφέρει, πέρα από άνεση, κορυφαία ορατότητα, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να αποσβένει υποδειγματικά τις ανωμαλίες παρά το αυξημένο βάρος λόγω της ύπαρξης μπαταριών. Μιας και αναφερθήκαμε στο βάρος, αξίζει να τονίσουμε ότι στον επαρχιακό δρόμο κυριολεκτικά εξαφανίζεται, μιας και το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρει κορυφαία δυναμικά στοιχεία, ενώ τα αεριζόμενα φρένα είναι κυριολεκτικά ακούραστα. Σίγουρα χρειάζεται ένας χρόνος εξοικείωσης με το πεντάλ πέδησης που δεν είναι και τόσο γραμμικό, λόγω της ύπαρξης συστήματος ανάκτησης (συμβαίνει σε όλα τα ηλεκτρικά). Μίας και αναφερθήκαμε στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, να τονίσουμε ότι πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles (όπως αυτά που συναντάμε σε αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο), μόνο που στην προκειμένη περίπτωση μέσω αυτών ο οδηγός επιλέγει την ένταση της ανάκτησης. Στην μέγιστη επιβράδυνση, η εξοικονόμηση ενέργειας είναι εντυπωσιακή, ενώ με λίγη συνήθεια είναι εφικτό να χρησιμοποιείται το πεντάλ του φρένου αποκλειστικά για την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.

Στο ταμείο
Η τιμή της Mercedes EQA ξεκινά στην Ελλάδα από τα 50.200 ευρώ στην βασική έκδοση των 190 ίππων (ΕQA 250). Για την τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής (EQA 300 4MATIC), το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 53.650 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.