Δοκιμάζουμε το 1000άρι τούρμπο μικρομεσαίο της Skoda – Αυτόματο κιβώτιο DSG & 116 ίπποι

Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, στην έκδοση με το 1000άρι μοτέρ τούρμπο των 116 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το μικρομεσαίο χάτσμπακ της Skoda, ονόματι Scala, στην έκδοση με τον κινητήρα 1.0 TSI των 116 ίππων, αποτελεί μια ισορροπημένη πρόταση για οικογενειακή χρήση, καθημερινές μετακινήσεις πόλης και εκτός, και για οδηγούς που θέλουν έναν συνδυασμό πρακτικότητας και χαμηλού κόστους χρήσης.

Πρακτικότητα & εσωτερικός χώρος
Το Scala διαθέτει μήκος 4.362 mm, πλάτος 1.793 mm, ύψος 1.471 mm και μεταξόνιο 2.649 mm – διαστάσεις που για την κατηγορία της είναι εξαιρετικά «γενναιόδωρες». Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 467 λίτρα, καθιστώντας το Scala από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του.

Στην καμπίνα, η αισθητική και η ποιότητα υλικών κρίνεται «πάνω από τον μέσο όρο» για τη μικρομεσαία κατηγορία: το πάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών είναι επενδυμένα με μαλακά υλικά, ενώ η συναρμογή χαρακτηρίζεται στιβαρή. Φυσικά το περιβάλλον οδηγού/συνοδηγού είναι απολύτως ψηφιοποιημένο με τις ανάλογες οθόνες στην θέση του “πρώην” πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό με αφή φυσικά.

Οι πίσω θέσεις προσφέρουν αρκετό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι – κάτι σημαντικό για οικογένεια με παιδιά – ενώ η θέση οδήγησης είναι καλή και η ορατότητα ικανοποιητική. Στον τομέα της πρακτικότητας, το Scala ενσωματώνει και λύσεις “Simply Clever” όπως θήκες για μικροαντικείμενα και ενσωματωμένο χώρο για ομπρέλα, πλευρικά στο πάνελ της πόρτας του οδηγού.

Οδική συμπεριφορά
Ο κινητήρας 1.0 TSI των 116 PS και των 200 Nm ροπής μεταξύ περίπου 2.000–3.500 σ.α.λ. που βρίσκεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της συγκεκριμένης έκδοσης χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 9,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα

Στην πράξη, το Scala με τον 1.0 TSI των 116 PS επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία με δυνατό “τράβηγμα” από τις χαμηλές στροφές και επιδόσεις που δεν νιώθεις πως επιβαρύνονται από το φορτίο του αυτοκινήτου (επιβάτες και αποσκευές).

Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, η κύλιση είναι άνετη και η αίσθηση για τον οδηγό και τους επιβάτες καλή. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ‎Skoda για τον κινητήρα 1.0 TSI 116 PS η μέση κατανάλωση είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ, ενώ εμείς κινηθήκαμε με 5,6 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Τιμή πολύ καλή.

Επομένως, η έκδοση αυτή προσφέρει καλή οικονομία για τα δεδομένα της κατηγορίας, ιδιαίτερα αν η χρήση είναι περισσότερο σε δρόμους με σταθερή ταχύτητα (αυτοκινητόδρομο) ή μετακινήσεις εκτός πόλης. Για περισσότερη χρήση εντός πόλης με συχνές στάσεις/ξεκινήματα, η κατανάλωση πιθανόν να είναι αυξημένη, καθώς δεν υπάρχει κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση για να πάρει λίγη… δουλειά στις πλάτες της.

Στην ελληνική αγορά, η τιμή για την έκδοση 1.0 TSI 116 PS ξεκινά από τα 22.950 ευρώ, ενώ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG η τιμή του είναι στα 24.950 ευρώ. Φυσικά υπάρχει και η βασική έκδοση με τους 95 ίππους και τιμή εκκίνησης στα 20.950 ευρώ.

Το Skoda Scala 1.0 TSI 116 PS είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο, πρακτικό, οικογενειακό αυτοκίνητο, με καλό επίπεδο επιδόσεων για την κατηγορία, άνεση στις μεταφορές τος και λογικό κόστος χρήσης. Η ευρυχωρία, η ποιότητα, η οικονομία και η ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο DSG της συγκεκριμένης έκδοσης, είναι τα δυνατά του σημεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Εντυπωσιακή εμπορική πορεία "με το καλημέρα" για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο! Γνωρίστε το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς" στη Γερμανία......
Το best seller της Citroen στην ελληνική αγορά έχει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η οποία μάλιστα είναι ότι πιο... γήινο έχουμε οδηγήσει στην συγκεκριμένη κατηγορία....
Στην κατηγορία των B-SUV η Fiat εκπροσωπείται επάξια από το 600e, το οποίο αυτή την στιγμή διατίθεται με προσφορά που μειώνει αισθητά την τιμή του....
Η κοινοπραξία RV Tech της Volkswagen και της αμερικάνικης Rivian έκλεισε έναν χρόνο ζωής και σύντομα θα ξεκινήσουν οι πρώτες δοκιμές με μοντέλα των Γερμανών....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής