Δοκιμάζουμε το 1000άρι τούρμπο μικρομεσαίο της Skoda – Αυτόματο κιβώτιο DSG & 116 ίπποι

Δοκιμάζουμε το μικρομεσαίο μοντέλο της Skoda, στην έκδοση με το 1000άρι μοτέρ τούρμπο των 116 ίππων και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Skoda Scala

Το μικρομεσαίο χάτσμπακ της Skoda, ονόματι Scala, στην έκδοση με τον κινητήρα 1.0 TSI των 116 ίππων, αποτελεί μια ισορροπημένη πρόταση για οικογενειακή χρήση, καθημερινές μετακινήσεις πόλης και εκτός, και για οδηγούς που θέλουν έναν συνδυασμό πρακτικότητας και χαμηλού κόστους χρήσης.

Πρακτικότητα & εσωτερικός χώρος
Το Scala διαθέτει μήκος 4.362 mm, πλάτος 1.793 mm, ύψος 1.471 mm και μεταξόνιο 2.649 mm – διαστάσεις που για την κατηγορία της είναι εξαιρετικά «γενναιόδωρες». Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 467 λίτρα, καθιστώντας το Scala από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας του.

Στην καμπίνα, η αισθητική και η ποιότητα υλικών κρίνεται «πάνω από τον μέσο όρο» για τη μικρομεσαία κατηγορία: το πάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών είναι επενδυμένα με μαλακά υλικά, ενώ η συναρμογή χαρακτηρίζεται στιβαρή. Φυσικά το περιβάλλον οδηγού/συνοδηγού είναι απολύτως ψηφιοποιημένο με τις ανάλογες οθόνες στην θέση του “πρώην” πίνακα οργάνων και στο κέντρο του ταμπλό με αφή φυσικά.

Οι πίσω θέσεις προσφέρουν αρκετό χώρο για τα πόδια και το κεφάλι – κάτι σημαντικό για οικογένεια με παιδιά – ενώ η θέση οδήγησης είναι καλή και η ορατότητα ικανοποιητική. Στον τομέα της πρακτικότητας, το Scala ενσωματώνει και λύσεις “Simply Clever” όπως θήκες για μικροαντικείμενα και ενσωματωμένο χώρο για ομπρέλα, πλευρικά στο πάνελ της πόρτας του οδηγού.

Οδική συμπεριφορά
Ο κινητήρας 1.0 TSI των 116 PS και των 200 Nm ροπής μεταξύ περίπου 2.000–3.500 σ.α.λ. που βρίσκεται κάτω από το καπό του αυτοκινήτου της συγκεκριμένης έκδοσης χαρίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 9,6 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 202 χλμ./ώρα

Στην πράξη, το Scala με τον 1.0 TSI των 116 PS επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία με δυνατό “τράβηγμα” από τις χαμηλές στροφές και επιδόσεις που δεν νιώθεις πως επιβαρύνονται από το φορτίο του αυτοκινήτου (επιβάτες και αποσκευές).

Η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, η κύλιση είναι άνετη και η αίσθηση για τον οδηγό και τους επιβάτες καλή. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ‎Skoda για τον κινητήρα 1.0 TSI 116 PS η μέση κατανάλωση είναι στα 5,0 λίτρα/100 χλμ, ενώ εμείς κινηθήκαμε με 5,6 λίτρα/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Τιμή πολύ καλή.

Επομένως, η έκδοση αυτή προσφέρει καλή οικονομία για τα δεδομένα της κατηγορίας, ιδιαίτερα αν η χρήση είναι περισσότερο σε δρόμους με σταθερή ταχύτητα (αυτοκινητόδρομο) ή μετακινήσεις εκτός πόλης. Για περισσότερη χρήση εντός πόλης με συχνές στάσεις/ξεκινήματα, η κατανάλωση πιθανόν να είναι αυξημένη, καθώς δεν υπάρχει κάποιου είδους ηλεκτρική υποβοήθηση για να πάρει λίγη… δουλειά στις πλάτες της.

Στην ελληνική αγορά, η τιμή για την έκδοση 1.0 TSI 116 PS ξεκινά από τα 22.950 ευρώ, ενώ με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG η τιμή του είναι στα 24.950 ευρώ. Φυσικά υπάρχει και η βασική έκδοση με τους 95 ίππους και τιμή εκκίνησης στα 20.950 ευρώ.

Το Skoda Scala 1.0 TSI 116 PS είναι μια ολοκληρωμένη πρόταση για όσους αναζητούν ένα αξιόπιστο, πρακτικό, οικογενειακό αυτοκίνητο, με καλό επίπεδο επιδόσεων για την κατηγορία, άνεση στις μεταφορές τος και λογικό κόστος χρήσης. Η ευρυχωρία, η ποιότητα, η οικονομία και η ευκολία που προσφέρει το αυτόματο κιβώτιο DSG της συγκεκριμένης έκδοσης, είναι τα δυνατά του σημεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η συγκεκριμένη έκδοση έρχεται με τον 1.0 TSI και χειροκίνητο κιβώτιο! Δείτε το χρηματοδοτικό που ισχύει μέχρι 31/12......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Το "Skoda Offers" φέρνει μειωμένες τιμές μέχρι το τέλος του 2025 για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. Τι ισχύει στην περίπτωση του Skoda Scala......
Χαμηλότερη τιμή που ισχύει για συγκεκριμένο αριθμό ετοιμοπαράδοτων αυτοκινήτων! Δείτε μέχρι πότε ισχύει, αλλά και το χρηματοδοτικό πρόγραμμα....
Η Skoda ανακοίνωσε τα Skoda Offers με ειδικές τιμές και σημαντικά οφέλη για τους ενδιαφερόμενους, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας....
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη