Δοκιμάζουμε το αυτόματο Hyundai Bayon με χιλιάρη κινητήρα

Με τρικύλινδρο μοτέρ 100 ίππων και αυτόματο σασμάν! Δείτε τις εντυπώσεις από το Hyundai Bayon, πόσο καίει σε πραγματικές συνθήκες και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Bayon δοκιμή

To Hyundai Bayon αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή στη γκάμα των crossover μοντέλων της Κορεάτικης εταιρείας, τοποθετείται κάτω από το Kona και η ανάπτυξή του βασίστηκε στο Hyundai i20. Αξιοσημείωτο στοιχείο του, όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, είναι η πλούσια γκάμα κινητήρων, με αποτέλεσμα να υπάρχει μία επιλογή για κάθε ανάγκη. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε το Hyundai Bayon με τον χιλιάρη κινητήρα των 100 ίππων, ο οποίος για την περίσταση συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 7 σχέσεων. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να δώσει στο νέο της μοντέλο μία νεανική και ταυτόχρονα δυναμική όψη. Στο εμπρός τμήμα διακρίνεται η φαρδιά μάσκα με την τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, αλλά και οι διπλοί προβολείς στα δύο άκρα. Τα ιδιαίτερα λεπτά φώτα ημέρας στο άνω τμήμα προσδίδουν μία πιο “άγρια” εικόνα στο Hyundai Bayon, η οποία συνεχίζεται καθώς πηγαίνουμε προς τα πίσω με τα νεύρα στο πλάι, αλλά και τις μεγάλες ζάντες (μεγέθους 17 ιντσών στην πλούσια έκδοση “Distinctive” της δοκιμής). Το πίσω τμήμα είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, με τα LED σώματα να σχηματίζουν βέλος και να ενώνονται με μία φωτεινή λωρίδα. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ράγες οροφής (διαθέσιμες στον βασικό εξοπλισμό) και οι πλαστικές επενδύσεις στα κάτω άκρα του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Hyundai Bayon τοποθετείται ανάμεσα στα i20 και Kona, με το μήκος να φτάνει τα 4.180 χλστ., το πλάτος τα 1.775 και το ύψος τα 1.500 χλστ.


Εσωτερικό: Δυνατό του σημείο οι κορυφαίοι χώροι
Πάμε στο εσωτερικό και ξεκινάμε από την ποιότητα συναρμογής και συναρμολόγησης που βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Οι τριγμοί απουσιάζουν, απόρροια της εξαιρετικής συναρμολόγησης των σκληρών πλαστικών στην καμπίνα. Σε σχεδιαστικό επίπεδο υπάρχει μία μονοτονία στην κεντρική κονσόλα, που πηγάζει από το μαύρο μοτίβο που κυριαρχεί. Η οθόνη αφής μεγέθους 10,25 ιντσών (8″ στην βασική έκδοση) για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών βρίσκεται στην σωστή θέση και η εξοικείωση με το μενού έρχεται άμεσα. Κάποια δυσλειτουργία δεν εντοπίστηκε, η συνδεσιμότητα με Android Auto και το Apple CarPlay είναι υπαρκτή, ενώ δεν απουσιάζουν ευκολίες όπως η κάμερα οπισθοπορείας. Το ψηφιακό περιβάλλον συνεχίζεται και πέρα από το σύστημα infotainment, αφού μία δεύτερη οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Το μέγεθος φτάνει τις 10,25 ίντσες, οι πληροφορίες που παρέχονται είναι ευδιάκριτες, ενώ υπάρχει και αλλαγή ανάλογα με το προφίλ οδήγησης που επιλέγεται (Normal ή Sport). Απαρατήρητος δεν περνά και ο κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης της έκδοσης δοκιμής, με θέση ασύρματης φόρτισης, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και αυτόματο κλιματισμό.

Συνεχίζουμε στους χώρους που αποτελούν ακόμα μία ευχάριστη έκπληξη για το Hyundai Bayon. Αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα δίνουν το παρόν, όπως οι “τσέπες” των θυρών, το ντουλαπάκι, ο χώρος κάτω από το υποβραχιόνιο, ενώ οι ποτηροθήκες έχουν το σωστό μέγεθος. Οι χώροι για τα πόδια και το κεφάλι των πίσω επιβατών είναι μεγάλοι, ενώ δεν είναι αδύνατη η μετακίνηση πέντε επιβατών με έναν μικρόσωμο ενήλικα στη μέση της πίσω σειράς. Όσο για τους χώρους αποσκευών, τα 411 λτ. είναι ένα πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία, ενώ ιδιαίτερα πρακτικό είναι το χώρισμα που αυξάνει το ύψος του πατώματος, όταν δεν θέλουμε να εκμεταλλευτούμε όλο τον διαθέσιμο όγκο.

Κινητήρας: 100 ίπποι και αυτόματο κιβώτιου που… του ταιριάζει!
Το Hyundai Bayon της δοκιμής μας βρίσκεται στη μέση της γκάμας, αφού δεν εξοπλίζεται ούτε με τον βασικό ατμοσφαιρικό των 84 ίππων, ούτε με τον κορυφαίο των 120 ίππων. Έχουμε να κάνουμε με ένα τρικύλινδρο τούρμπο μοτέρ, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και χωρητικότητα 998 κ.εκ., χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση. Η ισχύς αγγίζει τους 100 ίππους στο εύρος 4.500-6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή των 172 Nm ροπής έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. και διατηρείται έως τις 4.000. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις και το αμάξωμα των 1.120 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 11,7 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις, ο κινητήρας είναι σχετικά “φιλικός” και για την τσέπη του οδηγού, αφού διαπιστώσαμε πως η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 6,8 λτ./100 χλμ σε μεικτές συνθήκες. Η επίσημη εταιρεία ανακοινώνει μεικτή κατανάλωση 5,4-5,6 λτ./100 χλμ., νούμερο που θα δει κανείς κινούμενος αποκλειστικά σε επαρχιακό δρόμο με ταχύτητες της τάξης των 90-110 χλμ./ώρα.

Στην πράξη
Πίσω από το τιμόνι του Hyundai Bayon, o οδηγός διαπιστώνει άμεσα ότι η άνεση και η πρακτικότητα έχουν τον πρώτο λόγο. Η εξοικείωση έρχεται γρήγορα για τον οδηγό και η ορατότητα είναι αρκετά καλή. Το τιμόνι είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, γεγονός που αφήνει θετικές εντυπώσεις στις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη (ακτίνα στροφής 5,2 μέτρα), αλλά σίγουρα δεν θα ικανοποιήσει στον μέγιστο βαθμό όσους αναζητούν την απόλυτη ακρίβεια και την σαφή πληροφόρηση σε μια πιο δυναμική οδική προσέγγιση. Η ανάρτηση λειτουργεί πολύ καλά (McPherson εμπρός / ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Μόνο σε εγκάρσιες ανωμαλίες με το αμάξωμα υπό πίεση θα περάσουν κραδασμοί στο αμάξωμα και οι έντονες κλίσεις θα εμφανιστούν μόνο αν ο οδηγός “υπερβάλλει εαυτόν”. Τα φρένα απέδειξαν ότι έχουν αντοχή σε καταπονήσεις διαρκείας και το αλουμινένιο πεντάλ διακρίνεται για την γραμμικότητά του (δισκόφρενα εμπρός/πίσω). Όσο για τον κινητήρα, παρά την τρικύλινδρη “φύση” του παραμένει αθόρυβος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, ενώ ιδιαίτερα θετικό είναι το “τράβηγμα” από χαμηλές στροφές λειτουργίας. Σύμμαχος στις ικανοποιητικές επιδόσεις και την οικονομία είναι το κιβώτιο ταχυτήτων, με τις ομαλές αλλαγές και την ταχύτατη ανταπόκριση.

Στο ταμείο
Η τιμή του Hyundai Bayon ξεκινά στην Ελλάδα από τα 17.840 ευρώ (έκπτωση 500 ευρώ) στην ατμοσφαιρική έκδοση των 84 ίππων. Για τον κινητήρα της δοκιμής με τους 100 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο, το κόστος αυξάνεται στα 21.540 ευρώ (έκπτωση 500 ευρώ), ενώ η κορυφαία έκδοση Distinctive της δοκιμής κοστίζει 22.540 ευρώ με την ισχύουσα έκπτωση. Το νέο Hyundai Bayon προσφέρεται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και δωρεάν οδική βοήθεια ίδιας διάρκειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.