Δοκιμάζουμε το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 και το ηλεκτρικό πατίνι του!

Τόσο ίδιο μα... τόσο διαφορετικό. Το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 μοιάζει με το συμβατικό μοντέλο, αλλά είναι φτιαγμένο εξολοκλήρου από την αρχή. Ας το γνωρίσουμε!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το ολοκαίνουριο και αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 500 έρχεται να διευρύνει τη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου των Ιταλών απλώνοντας τα… δίχτυα της γοητείας του και στην κατηγορία των μοντέλων πόλης που χρησιμοποιούν για την κίνηση τους αποκλειστικά ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες. Πάμε να δούμε πως είναι στην έκδοση Red των 87 kWh (118 ίππων), η οποία συνοδεύεται και από… ηλεκτρικό πατίνι!

Η Fiat με το 500 Red “λοκάρει” τη νέα γενιά οδηγών!
Το ηλεκτρικό 500, μπορεί σχεδιαστικά να βαδίζει στα μονοπάτια της retro προσέγγισης, όμως κάνει οπτικό μπαμ από απόσταση και το ελαφρώς μπλαζέ “βλέμμα” του σαγηνεύει, εκτός από ζευγάρια μάτια και των δύο φύλων και τα παιδιά, κάτι που δεν έχω προσέξει να μέχρι στιγμής με άλλο αυτοκίνητο πόλης. Ίσως να φταίει και αυτό το κατακόκκινο χρώμα που σίγουρα τραβάει την προσοχή. Είναι γεγονός ωστόσο, ότι η “μεταφορά” των εμβληματικών ρετρό σχεδιαστικών γραμμών και χαρακτηριστικών του συμβατικού 500 έχει γίνει με επιτυχία και στο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της σειράς. Σε συνδυασμό με τις ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, το νέο 500 παρουσιάζεται εξίσου χαριτωμένο και διαχρονικό αλλά, ίσως και λίγο πιο ώριμο στα δικά μου μάτια. Όπως και να έχει δεν περνά απαρατήρητο πουθενά και είναι κάτι παραπάνω από ελκυστικό. Το νέο Fiat 500 “πατά” πάνω σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα και δεν δανείζεται κανένα στοιχείο σε σχέση με το ήπια υβριδικό τρίθυρο αδερφάκι του. Η νέα πλατφόρμα έφερε μαζί της και μεγαλύτερες διαστάσεις με το μήκος να φτάνει πλέον στα 3.632 χλστ., με το πλάτος και το ύψος στα 1.683 και 1.527 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο των 2.322 χλστ. φέρνει τους μεγάλους τροχούς σχεδόν στις άκρες του αμαξώματος και αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό με το που μπεις στην καλοσχεδιασμένη καμπίνα του.

Εσωτερική αλλαγή
Άλλα… σχεδιαστικά “ήθη και έθιμα” εδώ με ένα ταμπλό που κερδίζει τις εντυπώσεις με το “καλημέρα” και έχει πλέον την δική του υπογραφή στον κόσμο της αυτοκίνησης. Αφήνει ωστόσο τα ρετρό χαρακτηριστικά σε δεύτερη μοίρα και προτάσσει ένα σαφώς πιο μοντέρνο “looκ” που κάλλιστα θα μπορούσε να ανήκει και σε άλλο μοντέλο της ιταλικής εταιρίας που δεν φέρει τον εμβληματικό τριψήφιο αριθμό στο τιμόνι του. Το τεράστιο από πλευράς διαστάσεων γυαλιστερό φιλέτο στο χρώμα του αμαξώματος δίνει τον δικό του φωτεινό “αέρα” στην καμπίνα, όπως και η εργονομία με τα σωστά τακτοποιημένα και περιορισμένα σε αριθμό κουμπιά. Σε γενικές γραμμές η καμπίνα ικανοποιεί σε μεγάλο βαθμό τόσο με τις στιλιστικές επιλογές, όσο και με την ποιότητα κατασκευής που δείχνουν να πηγαίνουν χέρι-χέρι. Ο πίνακας οργάνων είναι TFT 7 ιντσών, ενώ υπάρχει και η οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων 10,25 ιντσών. Tόσο η TFT οθόνη πληροφοριών των επτά ιντσών του οδηγού όσο και η μεγάλη οθόνη αφής του νέου συστήματος πολυμέσων U-Connect 5 με διαγώνιο στις 10,25 ίντσες είναι πραγματικά υψηλής ευκρίνειας και οι πληροφορίες παρουσιάζονται στα μάτια του οδηγού με εύκολο και κατανοητό τρόπο. Στη μεγάλη οθόνη αφής με την πολύ καλή απόκριση, η περιήγηση στα υπομενού απαιτεί μικρό χρόνο εξοικείωσης και οι πληροφορίες που παρέχονται στα μάτια του οδηγού είναι άφθονες, χωρίς να χαρακτηρίζονται υπερβολικές.


Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει στείλει τον παραδοσιακό επιλογέα για τις ταχύτητες στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και αυτό έχει δημιουργήσει ένα μεγάλο κενό κάτω από το ταμπλό, ανάμεσα στις δύο εμπρός θέσεις που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε ποικιλοτρόπως για τη μεταφορά αντικειμένων. Η κεντρική κονσόλα που ξεκινά λίγο πιο πίσω κρύβει μέσα της και μια μεγάλη αναδιπλούμενη ποτηροθήκη στο εμπρός μέρος της. Επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους θα βρείτε ανάμεσα στα καθίσματα, στις πόρτες που φέρουν ηλεκτρικά κουμπιά για το άνοιγμά τους (αλλά και κλασική μπετούγια πιο χαμηλά που τραβά συρματόσχοινο, για ώρα ανάγκης) και φυσικά στο ντουλαπάκι του συνοδηγού. Γενικώς θα ήθελα λίγο πιο ευρύχωρες τσέπες στις πόρτες και θήκες αντικειμένων αλλά και ποτηροθήκες.

Ο οδηγός κάθεται σε ένα άνετο κάθισμα που προσφέρει μέτρια πλευρική αλλά πολύ καλή στήριξη (κόκκινο το κάθισμα του οδηγού, μαύρο το υπόλοιπο σαλόνι) για τη μέση με τη θέση οδήγησης να χαρακτηρίζεται συνολικά καλή παρά το ότι σε τοποθετεί ψηλότερα από όσο θα ήθελες -καλύτερα για τους βραχύσωμους. Το μεγάλο τιμόνι με τη χοντρή στεφάνη κάθεται καλά στα χέρια και στο πίσω μέρος του φέρει κουμπιά για τη ρύθμιση της έντασης του ήχου και των σταθμών του ραδιοφώνου, με τον πρώτο να ρυθμίζεται και από περιστροφικό κουμπί ανάμεσα στα καθίσματα. Στα πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα τα πράγματα είναι αναμενόμενα ελαφρώς στρυμωγμένα για έναν ενήλικα μέσου ύψους περισσότερο για το χώρο των γονάτων παρά για το κεφάλι του. Μπροστά, από την άλλη η αίσθηση ευρυχωρίας θυμίζει άνετα μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας, ειδικά στο διαθέσιμο πλάτος. Ο χώρος αποσκευών φτάνει στα 180 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και στα 550 με την αναδίπλωση τους.

Το νέο ηλεκτρικό 500, που είναι παράλληλα και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί και στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής μας κάτω από το καπό του έχει ηλεκτρικό μοτέρ 118 ίππων (87 kW) που αποδίδει παράλληλα και 220 Nm ροπής. Χάρη και στο περιορισμένο -για ηλεκτρικό- βάρος των 1.290 κιλών, το νέο 500 χρειάζεται μόλις 3,1 δεύτερα για να φτάσει στα 50 χλμ./ώρα από στάση με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,0 δευτερόλεπτα. Από την άλλη η μπαταρία των 42 kWh προσφέρει 321 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες κατά το πρότυπο WLTP και 460 χλμ. κατά την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας Normal, Range και Sherpa. Το τελευταίο μεγιστοποιεί την αυτονομία σε βάρος φυσικά της απόδοσης και της άνεσης, ενώ περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 80 χλμ./ώρα (παρακάμπτεις τον κόφτη βυθίζοντας το δεξί πεντάλ στο πάτωμα).

Όλα στο κόκκινο!
Στην πράξη το άμεσο σε απόκριση ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις και δυνατό τράβηγμα μέχρι και την τελική των 150 χλμ./ώρα και λογικά αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι δεν θα ζητήσει κάτι παραπάνω από ένα αυτοκίνητο πόλης που προσφέρει πολύ καλές ρεπρίζ. Η μεγάλη σε χωρητικότητα μπαταρία και το σχετικά περιορισμένο βάρος δείχνουν παράλληλα πως τα νούμερα αυτονομίας που ανακοινώνει η Fiat βρίσκονται πολύ κοντά στην πραγματικότητα. Κινούμενος κυρίως στο αστικό και περιαστικό περιβάλλον, η μέση κατανάλωση ρεύματος σε πραγματικές συνθήκες ήταν κατά τη διάρκεια της δοκιμής 12,5 kWh/100 χλμ. με την αυτονομία να φτάνει έτσι στα 336 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Για την πλήρη φόρτιση δε της μπαταρίας από οικιακή πρίζα σούκο χρειάζονται περίπου 15,5 ώρες στο επίπεδο “5” που αποτελεί και τη μέγιστη ρύθμιση που επιτρέπει το νέο ηλεκτρικό 500, με τη διαβάθμιση να ξεκινά από το “1”- ο χρόνος φόρτισης τριπλασιάζεται. Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει τη οικιακή φόρτιση ανάμεσα σε πέντε επίπεδα ώστε να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα στην ηλεκτροδότηση του σπιτιού, με την καλύτερη και πιο αποτελεσματική λύση βέβαια να αποτελεί η τοποθέτηση Wallbox. Να σημειωθεί πως το 500 φέρει ενσωματωμένο ταχυφορτιστή 85 kW (DC) ο οποίος, εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες, μπορεί να φορτίσει την μπαταρία πλήρως μέσα σε 35 λεπτά (0-80%) ή να προσφέρει 50 χλμ. αυτονομίας με φόρτιση μόλις πέντε λεπτών.

Στο δρόμο το νέο ηλεκτρικό Fiat 500 δείχνει ωριμότητα που αντιστοιχεί στην τιμή του. Προσφέρει αίσθηση στιβαρότητας με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα και την ανάρτηση να τα καταφέρνει πολύ καλά και με τις ανωμαλίες ελληνικού τύπου οδοστρώματος. Δεν πρόκειται να σας… κοπανήσει και μόνο σε συνεχόμενες και έντονες ανωμαλίες θα δείξει μια λογική και ελαφριά “αναστάτωση”, θυμίζοντας αυτοκίνητο μεγαλύτερη κατηγορίας. Πρέπει να τονίσω εδώ πως ήταν ευχάριστη έκπληξη η συμπεριφορά του στους ελληνικούς δρόμους, σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις των Fiat 500.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής το αγαπημένο μου πρόγραμμα λειτουργίας ήταν το “Range“, το οποίο χωρίς να μειώνει την απόδοση του ηλεκτρικού κινητήρα, ανεβάζει την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση στο μάξιμουμ με αποτέλεσμα να οδηγείς το ιταλικό ηλεκτρικό μόνο με ένα πεντάλ. Ό,τι πιο ξεκούραστο δηλαδή τόσο για τους δρόμους της πόλης όσο και για τον αυτοκινητόδρομο αφήνοντας το πεντάλ του φρένου μόνο για τις καταστάσεις που χρειάζεται πραγματικά. Στον αυτοκινητόδρομο ενεργοποιείς και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης 2 που κάνει την εμφάνιση του για πρώτη φορά στην κατηγορία και κάνεις τα πράγματα ακόμη πιο εύκολα. Σε ταχύτητες πάνω από 100 χλμ./ώρα ο οδηγός θα ακούσει και κάποιος αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα του 500, που βρίσκονται σε λογικά επίπεδα από τη στιγμή που υπάρχει υφασμάτινη, συρόμενη οροφή και όχι σταθερή μεταλλική. Το ηλεκτρικό Fiat 500 πατάει με σιγουριά στο δρόμο και αυτό το μεταφέρει άμεσα και στον οδηγό του. Η πολύ καλή σε λειτουργία ανάρτηση, τα σχετικά μεγάλα μετατρόχια και οι μεγάλοι τροχοί που βρίσκονται στις άκρες του αμαξώματος προσφέρουν στο ιταλικό ηλεκτρικό πολύ καλή και ασφαλή συμπεριφορά και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Το τιμόνι που δεν έχει σπορ ανησυχίες, δεν προσφέρει την απαραίτητη πληροφόρηση. Είναι ωστόσο άμεσο και σε αφήνει να καταλάβεις που κοιτάζουν οι τροχοί ενώ κόβει αρκετά για να πραγματοποιήσετε με επιτυχία όλες τις “αστικές” μανούβρες. Το 500 φέρει όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας που σας προσέχουν σε αυτό το περιβάλλον τα οποία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και αφαιρούν ένα ακόμη άγχος κατά την οδήγηση.

Η τιμή του Fiat 500 RED είναι στα 23.084 ευρώ (με το κρατικό όφελος απόσυρσης των 8.766 ευρώ και την απόσυρση συμβατικού αυτοκινήτου, καθώς και τα 250 ευρώ έκπτωσης της Fiat).

Τα ειδικά χαρακτηριστικά του Fiat 500 RED

  • Για πρώτη φορά, μια εταιρεία αυτοκινήτων δημιουργεί ειδική σειρά των μοντέλων της για να υποστηρίξει τον φιλανθρωπικό οργανισμό (RED), του οποίου συνιδρυτής είναι ο δημοφιλής μουσικός Bono.
  • Ο οργανισμός (RED) ιδρύθηκε το 2006 από το δημοφιλή Ιρλανδό μουσικό Bono και τον Αμερικανό ακτιβιστή Bobby Shriver, με σκοπό να ενισχύσει τον αγώνα κατά του AIDS. Σήμερα, παράλληλα με τη συνεχόμενη προσπάθεια για την εξάλειψη του AIDS, ο οργανισμός παίρνει και πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19. Μια μεγάλη συλλογή προϊόντων με την υπογραφή (RED) συμβάλλουν στη συλλογή πόρων που βοηθούν περισσότερα από 220 εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο.
  • Η νέα σειρά του νέου FIAT 500 (RED) εφοδιάζεται με ένα καινοτόμο πακέτο ασφάλειας για την αντιμετώπιση ιών και βακτηρίων μέσα στην καμπίνα.
  • Το πακέτο περιλαμβάνει μια σειρά χαρακτηριστικών με τα οποία εφοδιάζεται το όχημα, αλλά και ένα ξεχωριστό κιτ καλωσορίσματος.

Στοιχεία πακέτου (RED) στο όχημα

  • Ειδικό φίλτρο καμπίνας: Το φίλτρο του συστήματος κλιματισμού έχει ειδική επίστρωση η οποία εξουδετερώνει τα βακτήρια (αποτελεσματικό σε ποσοστό > 99,99%) αποτρέποντας την ανακυκλοφορία τους στην καμπίνα.
  • Ειδική επεξεργασία επενδύσεων καθισμάτων: Οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι κατασκευασμένες από το καινοτόμο και φιλικό προς το περιβάλλον ύφασμα Seaqual, το οποίο παράλληλα έχει επεξεργαστεί με βιοκτόνα υψηλής αποτελεσματικότητας (αποτελεσματικό σε ποσοστό > 99,99%). Η επίδραση κατά των ιών και των βακτηριδίων πέρα από αποτελεσματική έχει και αυξημένη αντοχή στο χρόνο (παραμένει αποτελεσματική άνω του 90% μετά από 6.000 προσομοιωμένους κύκλους χρήσης).
  • Τιμόνι και χειρολαβές με ειδική επίστρωση: Το υλικό επένδυσης του τιμονιού, αλλά και τον χειρολαβών επίσης έχουν υποστεί επεξεργασία με βιοκτόνα με υψηλή αποτελεσματικότητα και αντοχή στο χρόνο.
  • Ειδική επένδυση χώρου αποσκευών: Όπως και στην καμπίνα, η επένδυση του χώρου αποσκευών του 500 (RED) έχει επεξεργαστεί ώστε να παρέχει αντίστοιχα υψηλό επίπεδο αντιβακτηριδιακής προστασίας, αλλά και αντοχής στο χρόνο.
  • Sanitizing Glove Box”: Το ντουλαπάκι του συνοδηγού διαθέτει λειτουργία απολύμανσης προσωπικών αντικειμένων (κινητά τηλέφωνα, κλειδιά, κτλ.). Ο χρήστης το μόνο που έχει να κάνει είναι να τα τοποθετήσει μέσα στο ντουλαπάκι και να πατήσει το κουμπί για την έναρξη λειτουργίας της απολύμανσης η οποία διαρκεί μόλις 3 λεπτά απολυμαίνοντας την επιφάνεια των αντικειμένων.

(RED) Welcome ΚΙΤ

  • Επιστολή καλωσορίσματος στην οικογένεια (RED)
  • Ειδικό κάλυμμα κλειδιών με αντιβακτηριαδιακή επίστροση
  • Ειδικό δοχείο gel dispenser

Και λίγα λόγια για το πατίνι 500 i-ride

 

  • Σχεδιασμένο από το Fiat Centro Stile σε συνεργασία με την Compagnia Ducale, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ποδηλάτων στον κόσμο.
  • Ελαστικά διαμέτρου 10’’
  • Φαρδιά βάση που επιτρέπει στο χρήστη να έχει σε παράλληλη τοποθέτηση τα πόδια του
  • Πίσω αμορτισέρ
  • Σύστημα εύκολης αναδίπλωσης και συνολικό βάρος που δεν ξεπερνά τα 15 κιλά, τα οποία επιτρέπουν την εύκολη φόρτωση του “500 Iride” στο χώρο αποσκευών ενός αυτοκινήτου
  • Σύστημα φωτισμού υψηλής απόδοσης που περιλαμβάνει και πίσω φως φρεναρίσματος
  • pedestrian mode” που περιορίζει την ταχύτητα σε πεζόδρομους
  • Σύστημα ασφάλισης, αλλά και τις διάφορες λειτουργίες που προσφέρονται μέσω της εφαρμογής που συνοδεύει το “500 Iride”
  • Το “500 i-ride” είναι διαθέσιμο μέσω του Επίσημου Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Διανομέων και Επισκευαστών της FIAT με τιμή 699 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.
  • Η αυτονομία του είναι στα 25 χλμ. η τελική του ταχύτητα είναι 25 χλμ./ώρα και ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου 4-5 ώρες.
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.