Δοκιμάζουμε το αμιγώς βενζινοκίνητο σεντάν με 280 ίππους και τετρακίνηση

Με το δίλιτρο μοτέρ των 280 ίππων, η Ιταλίδα καλλονή εκτοξεύεται στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δλ. Δείτε τις εντυπώσεις μας και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Alfa Romeo Giulia

Σε μία εποχή που η αγορά κατακλύζεται από SUV, τα οποία στην χώρα μας ξεπερνούν σε μερίδιο αγοράς το 50%, οι Ιταλοί διατηρούν στη γκάμα τους μία berlina που διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που έκαναν την εταιρεία να κερδίσει τόσο φανατικό κοινό. Ο λόγος για την Alfa Romeo Giulia, η οποία ανανεώθηκε στα σημεία και έφτασε στην ελληνική αγορά. Αυτή τη φορά, την δοκιμάζουμε στην ισχυρή έκδοση με τους 280 ίππους και την επιβλητική εμφάνιση που χαρίζει η έκδοση “Competizione”.

Όλα τα βλέμματα επάνω της
Μπορεί, όπως αναφέραμε, το κοινό να γυρνά την πλάτη στα sedan να στρέφεται στα SUV, αλλά στην περίπτωση της Alfa Romeo Giulia διαπιστώσαμε κατά την δοκιμή πως οι πάντες όχι απλά δεν γυρνούν την πλάτη, αλλά “καρφώνουν” το βλέμμα επάνω της. Υπάρχουν πολλά στοιχεία επάνω της που την κάνουν να ξεχωρίζει στον δρόμο! Τα λεπτά, ανασχεδιασμένα σώματα με τεχνολογία Full-Led Adaptive Matrix, σε συνδυασμό με την χαρακτηριστική τριγωνική μάσκα (Trilobo) “φωνάζουν” από μακριά ότι περνά μία Alfa Romeo. Το ίδιο ισχύει και στο πλάι, με τα έντονα νεύρα και τις μοναδικές ζάντες 19 ιντσών με τους πέντε κύκλους. Bonus οι κόκκινες δαγκάνες της έκδοσης δοκιμής! Πιο πίσω, η “sportive” φιλοσοφία της Alfa Romeo Giulia ολοκληρώνεται με τα επίσης ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τον μαύρο διαχύτη και τις δύο απολήξεις του συστήματος εξάτμισης εκατέρωθεν αυτού. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος της ιταλικής berlina αγγίζει τα 4.650 χλστ., το πλάτος τα 1.860 και το ύψος τα 1.438 χλστ.


Παρόμοιο σκηνικό και στην καμπίνα
Περνάμε στο εσωτερικό της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulia, ξεκινώντας από τα νέα στοιχεία. Ένα εξ’ αυτών είναι η νέα οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, η οποία μπορεί να είναι σύγχρονη, αλλά περιβάλλεται από το χαρακτηριστικό στρογγυλό περίβλημα (cannocchiale, δηλαδή τηλεσκόπιο στα ιταλικά). Στο θερμαινόμενο τιμόνι συναντάμε το κουμπί έναυσης του κινητήρα, ενώ ακριβώς πίσω του υπάρχουν τα μεγάλα, σταθερά και… αλουμινένια παρακαλώ paddles για τις χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων. Όσο για την κεντρική οθόνη αφής, αυτή έχει μέγεθος 8,8 ιντσών και προσφέρει όλα τα απαραίτητα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, από σύστημα πλοήγησης TomTom, μέχρι κάμερα οπισθοπορείας. Ένα ψεγάδι θα μπορούσαμε να πούμε πως είναι η ανάλυση της κάμερας, ιδίως κατά τις νυχτερινές ώρες. Συνεχίζουμε προς την κεντρική κονσόλα, εκεί όπου, πέρα από τον επιλογέα, υπάρχει ηλεκτρικό χειρόφρενο αλλά και ένας περιστροφικός διακόπτης για την ρύθμιση των τριών προγραμμάτων οδήγησης.

Αναφορικά με τους χώρους, σίγουρα η Alfa Romeo Giulia δεν είναι το απόλυτο όχημα πρακτικότητας. Ωστόσο διαθέτει χώρους για μπουκαλάκια στο κεντρικό τούνελ και τις “τσέπες” των θυρών, ενώ πέρα από το τυπικό ντουλαπάκι συνοδηγού, υπάρχει και ένα αρκετά μεγάλο κάτω από το υποβραχιόνιο, ανάμεσα από τα δύο εμπρός καθίσματα. Ακριβώς εκεί βρίσκεται και η θέση ασύρματης φόρτισης. Στην πίσω σειρά θα βολευτούν άνετα δύο ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών προσφέρει όγκο που αγγίζει τα 480 λτ.

Κινητήρας: Γκάζι στο πάτωμα… και εκτόξευση!
Όπως αναφέραμε και στον τίτλο, η έκδοση της δοκιμής ήταν αυτή με τους 280 ίππους, δηλαδή η ισχυρότερη, με εξαίρεση ασφαλώς την κορυφαία Quadrifoglio. Κάτω από το καπό της κρύβεται ένα τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 1.995 κ.εκ. Η ισχύς αγγίζει τους 280 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 400 Nm εμφανίζεται από τις 2.250 σ.α.λ. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής. Όσο για τις επιδόσεις, ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 1.600 κιλά, επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 240 χλμ./ώρα. Πάμε και στην κατανάλωση, η οποία όπως είναι λογικό για κάθε τετρακίνητο μοντέλο τέτοιας ισχύος δεν είναι και από τα “δυνατά χαρτιά”. Στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι κυρίως με το μεσαίο πρόγραμμα οδήγησης, η μέση τιμή διαμορφώθηκε στα 10,6 λτ./100 χλμ., με την εταιρεία να ανακοινώνει 8,0 λτ./100 χλμ. βάσει WLTP.

Στην πράξη
Η Alfa Romeo Giulia κάνει αυτό που υπόσχεται… και το κάνει πολύ καλά. Όπως σε κάθε δοκιμή μοντέλου της συγκεκριμένης εταιρείας, θα ξεκινήσω από το τιμόνι. Η πληροφόρηση που παρέχει στον οδηγό και η αμεσότητα στην παραμικρή κίνηση του χειριστή είναι εκπληκτική. Μπορεί να μην “κόβει” όπως τα περισσότερα αυτοκίνητα στις απότομες μανούβρες κατά την στάθμευση, αλλά στην οδήγηση προσφέρει μία εμπειρία που αντίστοιχή της σπάνια συναντάμε. Κιβώτιο και κινητήρας λειτουργούν υποδειγματικά, με τις αλλαγές να γίνονται σβέλτα και την ροπή να εμφανίζεται νωρίς-νωρίς. Ειδικά μόλις επιλεχθεί το πρόγραμμα Dynamic από τον περιστροφικό διακόπτη DNA (Dynamic, Normal και Advanced Efficiency), οι στροφές λειτουργία μένουν ψηλά και το μοτέρ “ακούει” με το παραμικρό βύθισμα του αλουμινένιου πεντάλ. Τα δε φρένα δεν “ίδρωσαν” ακόμα και σε παρατεταμένη χρήση, ενώ το πεντάλ είναι πολύ γραμμικό. Η ανάρτηση (υπάρχει και κουμπί για την ρύθμισή της στο Dynamic Mode) καταφέρνει να προσφέρει “σφικτή” αίσθηση και απώλεια έντονων κλίσεων, χωρίς ταυτόχρονα να γίνεται αφόρητη στις έντονες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ακόμα και με τις ζάντες 19 ιντσών με το χαμηλό προφίλ, η κατάσταση στο αστικό περιβάλλον ήταν υποφερτή.

Στο ταμείο
Η τιμή της ανανεωμένης Alfa Romeo Giulia με το δίλιτρο μοτέρ των 280 ίππων και την τετρακίνηση ξεκινά στην Ελλάδα από τα 57.500 ευρώ. Στην περίπτωση της έκδοσης “Competizione” της δοκιμής, το ποσό αυξάνεται στα 69.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.