Δοκιμάζουμε το Audi Q2 35 TFSI S Tronic

Δοκιμάζουμε το Audi Q2 TFSI με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ας διαβάσουμε περισσότερα για αυτό και ας δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες.

Το Audi Q2 αποτελεί την πρόταση των Γερμανών στα μικρά SUVs. H Audi προχώρησε στην ανανέωση του που συνοδεύτηκε και από τεχνολογική αναβάθμιση ειδικά στο κομμάτι των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού αλλά και στις προσφερόμενες λύσεις συνδεσιμότητας.

Το Audi Q2 δεν άλλαξε ριζικά σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος έχοντας ομολογουμένως ένα μοντέρνο και δυναμικό σχήμα, με τις γραμμές του να εξακολουθούν να βρίσκονται “μέσα στα πράγματα”. Οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και στην εμπρός γρίλια που έχει γίνει λίγο πιο στενή με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να εμφανίζεται πιο δυναμικό, ενώ από μπροστά το Q2 φαίνεται πιο πλατύ.

Παράλληλα οι LED προβολείς ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό του SUV, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν Matrix LED φωτιστικά σώματα. Πλουσιότερη τέλος είναι και η χρωματική παλέτα με πέντε νέα χρώματα: Apple green, Manhattan gray, Navarra blue, arrow gray, και turbo blue.

Περιορισμένες είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα του Q2 με τους αεραγωγούς και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου S tronic να έχουν ανασχεδιαστεί. Η Audi ανακοινώνει επίσης πως η επένδυση Dinamica από μικροΐνες έρχεται για να αντικαταστήσει τις επενδύσεις Alcantara στο Q2.

Στον τομέα της συνδεσιμότητας το ανανεωμένο Audi Q2 φέρει την τελευταία γενιά συστημάτων της Audi με αναλογικό πίνακα πληροφοριών οδηγού για τη στάνταρ έκδοση που μπορεί να αναβαθμιστεί σε έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών. Η οθόνη αφής του multimedia συστήματος έχει διαγώνιο 8,3 ίντσες. Το σύστημα που ελέγχεται από περιστροφικό διακόπτη στη κεντρική κονσόλα ή με ηχητικές εντολές φέρει MMI σύστημα πλοήγησης, είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και παρέχει και Wi-Fi hotspot λειτουργία.

Στη νέα του έκδοση έχουν προστεθεί η υπηρεσία “Audi connect emergency call & service” αλλά και η δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων και πληροφόρησης του οδηγού μέσω σχετικής εφαρμογής για smartphone.

Στον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης αλλά και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγές λωρίδας ανήκουν τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον προαιρετικό έχει προστεθεί και το ενεργό cruise control. Το σύστημα επιτρέπει σε γενικές γραμμές την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες με τον οδηγό να έχει απλά τα χέρια του στο τιμόνι.

Στην πράξη το Audi Q2 της δοκιμής μας κάτω από το καπό του έχει τον γνωστό 1.5 TFSI, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους και 200 Nm ροπής που μεταδίδονται στους εμπρός τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη S tronic. Το Audi drive select είναι φυσικά και πάλι παρόν, με διαφορετικά προγράμματα οδήγησης για να επιλέξετε. Στο Dynamic η απόκριση του γκαζιού είναι πιο άμεση, το τιμόνι βαραίνει και το κιβώτιο γίνεται πιο επιθετικό, καθώς αλλάζει σχέσεις σε πιο υψηλό ρυθμό περιστροφής του κινητήρα. Από την άλλη στο ECO βελτιστοποιείται η κατανάλωση. Φυσικά υπάρχει το Auto αλλά και το Individual, με το τελευταίο να μπορείτε να το παραμετροποιήσετε κατά το δοκούν. Φυσικά υπάρχει και η χειροκίνητη δυνατότητα αλλαγής σχέσεων είτε από το λεβιέ, είτε από τα paddles στο τιμόνι. Όσον αφορά στις επιδόσεις του, το Audi Q2 35 TFSI είναι εξαιρετικό με το 0-100 km/h να έρχεται σε 8,6 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 218 χλμ./ώρα!

Όσον αφορά στην κατανάλωση, σε πραγματικές συνθήκες κινηθήκαμε με μέση τιμή στα 7,1 λτ./100 χλμ. όταν το εργοστάσιο ανακοινώνει 6-6,5 λτ./100 χλμ. Να θυμίσω εδώ πως το συγκεκριμένο μοτέρ έχει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, που απενεργοποιεί τους δύο από τους 4 κυλίνδρους του κινητήρα όταν το όχημα ρολάρει και γενικά όταν το φορτίο του κινητήρα είναι χαμηλό.

Φυσικά το Audi Q2 παραμένει ένα εξαιρετικό SUV το οποίο οδηγικά χαρακτηρίζεται για τον εξαιρετικό allaround χαρακτήρα του. Είναι στιβαρό, άνετο, ήσυχο, με καλή κύληση και επιδόσεις που δεν θα αφήσουν κανέναν παραπονεμένο. Η τιμή του ξεκινά από τα 31.900 ευρώ, ενώ η έκδοση της δοκιμής S Line κοστίζει 35.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Audi παρουσιάζει τις προσφορές Audi Monthly Exclusives, για μια σειρά μοντέλων της, διαθέσιμων με αποκλειστικά προνόμια απόκτησης και ειδικό όφελος τιμής....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Στο πρόγραμμα προνομίων "Audi Monthly Exclusives" περιλαμβάνεται και το τετρακίνητο hot-hatch! Δείτε το όφελος μέχρι το τέλος της χρονιάς......
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε