Δοκιμάζουμε τo Audi Q3 με coupe σχεδίαση και 150 ίππους

Και το όνομα αυτού Audi Q3 Sportback! Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την αυτόματη έκδοση με τους 150 ίππους, πόσο κοστίζει και ασφαλώς πόσο "καίει"...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi Q3

Το Audi Q3 είναι ένα μοντέλο που έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά και η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε στην συμβατική έκδοση αμαξώματος. Αυτή τη φορά όμως, στα χέρια μας βρέθηκε το Audi Q3 Sportback, με τον όρο “Sportback” να μεταφράζεται ουσιαστικά σε μία πιο “sportive” έκδοση με coupe αμάξωμα. Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της έκδοσης με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic. Ώρα να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!

Αμάξωμα με σαφή “επιθετική” σχεδίαση
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανές ότι η γερμανική εταιρεία έδωσε έμφαση στην δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου. “Αιχμηρά” νεύρα διατρέχουν το καπό, τα LED φωτιστικά σώματα είναι λεπτά εμπρός και πίσω, ενώ πλευρικά ο δυναμισμός του νέου Audi Q3 υπογραμμίζεται από τα τονισμένα φτερά, που εξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα και το κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ, αλλά και από τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών. Αξιοσημείωτη είναι και η “total black” εμφάνιση του αυτοκινήτου της δοκιμής, όπου την θέση των νίκελ γραμμών έχουν πάρει οι μαύρες, ενώ μαύρο είναι και το σήμα της εταιρείας εμπρός και πίσω. Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στο πίσω μέρος, με την κεκλιμένη οροφή να “μαρτυρά” ότι έχουμε να κάνουμε με την Sportback έκδοση, ενώ δεν απουσιάζει και η διακριτική αεροτομή στην οροφή. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Audi Q3 Sportback έχει μήκος ακριβώς 4,5 μέτρων, το πλάτος αγγίζει τα 1.843 χλστ. και το ύψος τα 1.567 (περίπου 10 χλστ. χαμηλότερο από το “απλό” Q3).


 

Εσωτερικό: Ποιότητα που περιμένεις από ένα Audi
Εντελώς ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Audi Q3. Το ταμπλό διαιρείται στα δύο, με το άνω μέρος του να περιλαμβάνει τους αεραγωγούς και το κάτω το black-panel με την ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων MMI. Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του εσωτερικού, τονίζεται από την κλίση 10 μοιρών του ταμπλό προς τον οδηγό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10.25 ιντσών είναι στα highligts του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι από το… πάνω ράφι. Και στην ευρυχωρία όμως, το νέο Audi Q3 τα καταφέρνει μια χαρά αφού η αύξηση του μεταξονίου εξασφάλισε καλύτερη εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό. Επιπροσθέτως, χάρη στο στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 150 χιλιοστά, διαιρούμενο σε αναλογία 40/20/40 και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι στα 530 λτ. και με την αναδίπλωση της πίσω σειράς φτάνει στα 1.400 λίτρα. Φυσικά, ο εξοπλισμός του νέου Audi Q3 είναι κορυφαίος, καθώς ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI touch υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού MMI navigation plus η οθόνη είναι 10,1 ίντσες και προαιρετικά ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,3 ίντσες (όπως αυτός του αυτοκινήτου της δοκιμής μας).

Κινητήρας: Επαρκείς επιδόσεις από τους 150 ίππους
Κάτω από το καπό του Audi Q3 Sportback της δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος, turbo κινητήρας που έχουμε ξανασυναντήσει αρκετές φορές στο παρελθόν. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ., η μέγιστη ισχύς των 150 ίππων έρχεται στο εύρος 5.000-6.000 σ.α.λ. και η ροπή των 250 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. (έως και τις 3.500), ενώ δεν υπάρχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση. Το αμάξωμα ζυγίζει περί τα 1.570 κιλά και οι επιδόσεις σε συνδυασμό με το αυτόματο S-Tronic διπλού συμπλέκτη είναι άκρως ικανοποιητικές. Ενδεικτικά, η επιτάχυνση σε 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 9,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 201 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ενώ τετρακίνητη επιλογή quattro υπάρχει μόνο για τους μεγαλύτερους κινητήρες βενζίνης και diesel με 245 και 200 ίππους αντίστοιχα. Πάμε και στην κατανάλωση, με την γερμανική εταιρεία να ανακοινώνει τη μέση τιμή των 6,6 λτ./100 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι όπως πάντα σε μεικτές συνθήκες οδήγησης, είδαμε 8,5 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Στιβαρότητα και ησυχία
Το γερμανικό SUV αποδείχτηκε εξαιρετικά ικανό σε ασφάλτινο τερέν και σε βατό χωματόδρομο, με την ποιότητα κύλισής του να ξεχωρίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα και την ανάρτηση να χαρίζει άμεσες αντιδράσεις στο αμάξωμα, παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου και το βάρος του. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με ησυχία και παροιμιώδη άνεση. Χάρη στο σύστημα Audi drive select ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε οδηγικά προφίλ που μεταβάλλουν ανάλογα παραμέτρους όπως η απόκριση του γκαζιού, η αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου S tronic. Στην πόλη οι ομαλές αλλαγές του κιβωτίου και η κορυφαία απόσβεση δημιουργούν κορυφαία άνεση. Στον επαρχιακό δρόμο ο οδηγός θα απολαύσει την απώλεια κλίσεων του αμαξώματος, το οποίο μάλιστα ξεχωρίζει και λόγω της κορυφαίας του ακαμψίας. Τα φρένα είναι δυνατά και ακούραστα, με σωστή αίσθηση στο πεντάλ, ενώ από την άλλη η αίσθηση του τιμονιού δεν διακρίνεται για την κορυφαία πληροφόρηση. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, ο οδηγός θα απολαύσει την στιβαρότητα και την απώλεια θορύβων. Είναι γεγονός ότι το Audi Q3 Sportback “κρύβει” καλά την ταχύτητα του, γι’ αυτό είναι χρήσιμες κάποιες κλεφτές ματιές στον πίνακα οργάνων ώστε να μην βρεθείτε να ταξιδεύετε με… αντικοινωνικές ταχύτητες.

Στο ταμείο
Η τιμή του Audi Q3 Sportback ξεκινά στην Ελλάδα από τα 37.900 ευρώ στην έκδοση των 150 ίππων με χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων. Για την απόκτηση του αυτόματου, όπως αυτό της δοκιμής, η τιμή εκκίνησης αυξάνεται στα 41.900 ευρώ σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της Audi

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.