Δοκιμάζουμε το best seller της ελληνικής αγοράς στην υβριδική του έκδοση

Το δημοφιλές supermini απέκτησε ήπια υβριδική τεχνολογία που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση. Δείτε τις εντυπώσεις μας και την τιμή του...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Opel Corsa

Η χρονιά που μας πέρασε, “έκλεισε” με το Opel Corsa να βρίσκεται στην κορυφή της ελληνικής αγοράς. Φέτος, η γκάμα κινητήρων του είναι πιο πλούσια, μιας και προσφέρεται και με ήπια υβριδικό κινητήρα σε δύο επίπεδα ισχύος, ένα με 100 και ένα με 136 ίππους. Η πρώτη μας επαφή μαζί του γίνεται στην μικρότερη με τους 100 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Το καλύτερο microcar της αγοράς – Με προκαταβολή 40% και 5 ευρώ την ημέρα

Αυτή την φορά, το Corsa φρεσκαρίστηκε αισθητικά και έχει αλλάξει στα… σημεία. Συνολικά βέβαια, το ολοκαίνουριο Corsa παρουσιάζεται πιο εκλεπτυσμένο και διακριτικό σχεδιαστικά και αποπνέει ακόμη περισσότερη στιβαρότητα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς να θυσιάζει δυναμισμό. Το Opel Visor, βρίσκει εφαρμογή και στο supermini της γερμανικής μάρκας και είναι ουσιαστικά το μαύρο πάνελ στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου. Αυτό βέβαια αλλάζει εντελώς την εικόνα του. Νέες είναι και οι εισαγωγές αλλά και τα φωτιστικά σώματα Intelli-Lux LED. Στο πίσω μέρος συναντάμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, ενώ πλέον το όνομα του μοντέλο είναι ανάγλυφα γραμμένο στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν και το λογότυπο “Hybrid” στο πίσω μέρος, το οποίο προμηνύει ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με το ήπια υβριδικό Corsa που “ενισχύεται” από ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του ανανεωμένου Opel Corsa ξεπερνά οριακά τα 4 μέτρα, 4.060 χλστ. για την ακρίβεια. Το πλάτος αγγίζει τα 1.765 χλστ. και το ύψος τα 1.433 χλστ.


Μοντέρνο και πρακτικό εσωτερικά
Η μοντέρνα εμφάνιση συνεχίζεται και στο εσωτερικό του νέου μικρού της Opel. Η εικόνα που παρουσιάζει το ταμπλό είναι σύγχρονη και ελκυστική με τα πολλά φυσικά κουμπιά να απουσιάζουν και την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό (10 ιντσών στην έκδοση της δοκιμής μας και είναι συμβατή με Android Auto και Car Play). Τα χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις, η απόκριση της οθόνης είναι γρήγορη ενώ τα μενού παρουσιάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο. Για να κατατοπιστείτε με τον έλεγχο του Corsa δεν χρειάζονται παρά ελάχιστα λεπτά της ώρας και αυτό δείχνει την πολύ καλή δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της εταιρίας και στις λεπτομέρειες. Συνεχίζοντας με τα καλά περνάμε στη θέση οδήγησης που έρχεται εύκολα στα μέτρα του εκάστοτε οδηγού με το κάθισμα να προσφέρει καλή πλευρική στήριξη και να τα καταφέρνει καλά και με τη στήριξη της μέσης. Στον τομέα των διαθέσιμων χώρων το Corsa τα καταφέρνει καλά για τα μέτρα της κατηγορίας. Για την άνεση των εμπρός δεν τίθεται ερώτημα, ενώ και πίσω δύο επιβάτες μέσου αναστήματος θα κάτσουν άνετα. Σε καλά επίπεδα βρίσκεται και ο χώρος των αποσκευών με το απόλυτα εκμεταλλεύσιμο σχήμα του με την χωρητικότητα να ανέρχεται στα 309 λίτρα με τα καθίσματα στην όρθια θέση τους. Με την αναδίπλωσή τους φτάνει στα 1.080 λίτρα.

Το πρώτο ήπια υβριδικό μοντέλο της Opel
Κάτω από το καπό της εν λόγω έκδοσης συναντάμε ένα τρικύνδρο μοτέρ βενζίνης με χωρητικότητα 1,2 λτ. Αποδίδει συνδυαστικά ισχύ 100 ίππων και η μέγιστη τιμή της ροπής αγγίζει τα 205 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω του στάνταρ αυτόματου σασμάν με έξι σχέσεις, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 28 ίππους. Συγκριτικά με το “συμβατικό” Opel Corsa που φέρει 8άρι αυτόματο, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει πως εξοικονομείται περίπου 1 λτ./100 χλμ. Αυτό πρακτικά σημαίνει μία μείωση κατά 15% στην κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, το Opel Corsa Hybrid είναι σε θέση να κινείται πλήρως ηλεκτρικά για έως και ένα χιλιόμετρο υπό χαμηλές απαιτήσεις ροπής. Πάμε και στην κατανάλωση που είδαμε στη διάρκεια της δοκιμής, η οποία περιορίστηκε στα 5,3 λτ./100 χλμ., τιμή που επαληθεύει την εξοικονόμηση που αναφέραμε πιο πάνω. Όσο για τις εργοστασιακές μετρήσεις, η Opel ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.267 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 190 χλμ./ώρα.

Για βέλτιστη απόδοση, ο νέος κινητήρας λειτουργεί στον κύκλο καύσης Miller, ενώ το σύστημα υπερπλήρωσης είναι μεταβλητής γεωμετρίας. Όσο για την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα 432 Wh, αυτή είναι τοποθετημένη κάτω από το μπροστινό αριστερό κάθισμα, με αποτέλεσμα να μην περιορίζει την διαθέσιμη χωρητικότητα για τις αποσκευές.

Στην πράξη: Κορυφαία απόκριση… λόγω ρεύματος!
Πίσω από το τιμόνι του ήπια υβριδικού Corsa, ο οδηγός αντιλαμβάνεται άμεσα ότι το 3κύλινδρο μοτέρ κάνει ευχάριστα αισθητή την παρουσία του τόσο με την συνολική του απόδοση όσο και με τον τρόπο που λειτουργεί. Σε γενικές γραμμές η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη με τα αποθέματα ροπής να εμφανίζονται από χαμηλά και να φροντίζουν για τον σβέλτο ρυθμό κίνησης του Corsa εντός και εκτός των τειχών, ειδικά με την επιλογή του “Sport Mode”. Η απόκριση του συνόλου στο πάτημα του γκαζιού βρίσκεται επίσης σε πολύ καλά επίπεδα.

Η καθόλα σύγχρονη εικόνα που παρουσιάζει το Corsa στατικό συνεχίζεται και όταν αρχίσουν να κυλούν οι τροχοί του. Οι πρώτες εντυπώσεις έρχονται από το ελαφρύ και άμεσο τιμόνι που κάνει τους ελιγμούς και τις μανούβρες στο παρκάρισμα παιχνιδάκι και συνεχίζονται με την ποιοτικότατη λειτουργία της ανάρτησης. Το μοντέλο της Opel απορροφά με μεγάλη άνεση ακόμη και τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του δρόμου και δεν τις αφήνει ποτέ να ενοχλήσουν τη μέση σας. Το νέο μικρό της Opel θα κινηθεί με γρήγορο ρυθμό σε δρόμο με στροφές με τις αντιδράσεις του να είναι πάντα προοδευτικές και προβλέψιμες. Ο οδηγός έχει στο πλευρό του και την δύναμη του πολύ καλού συστήματος πέδησης με το άμεσο σε αίσθηση πεντάλ αλλά και την πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και σε αυτό το πεδίο.

Στο ταμείο
Η τιμή του ήπια υβριδικού Opel Corsa με τους 100 ίππους ξεκινά στην χώρα μας από τα 24.100 ευρώ στην βασική έκδοση “Edition Pack”. Ακολουθεί η GS των 26.100 ευρώ, ενώ στην κορυφή βρίσκεται η GS Line των 27.300 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.