Το Hyundai Tucson έχει αποδείξει την επιτυχία του, πετυχαίνοντας εντυπωσιακές πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Πλέον, στην ανανεωμένη του εκδοχή, εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή C-SUV της Ευρώπης. Μάλιστα, στο 8μηνο του 2025 είναι το best seller της κορεάτικης εταιρείας στην Ευρώπη, καταγράφοντας σχεδόν 100.000 ταξινομήσεις στη Γηραιά Ήπειρο. Ένα από τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι η πληθώρα εκδόσεων, με επιλογές κυριολεκτικά για όλες τις ανάγκες. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε την Full Hybrid έκδοση του μοντέλου, η οποία μάλιστα συνοδεύεται και από σύστημα τετρακίνησης.
Δείτε επίσης: Ανανέωση για το μικρό ηλεκτρικό της Dacia – Η χαμηλότερη κατανάλωση στην αγορά
Ξεκινάμε από την εμφάνιση, η οποία κατά την ανανέωση παρέμεινε ως έχει, τουλάχιστον στα περισσότερα σημεία. Μερικές αλλαγές εντοπίζονται στα φωτιστικά μεγαλύτερης επιφάνειας εμπρός, αλλά και στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα. Το κορεάτικο C-SUV διαθέτει επίσης μια ανανεωμένη σειρά ζαντών αλουμινίου και εισάγει πέντε νέα χρώματα: το χρώμα εκκίνησης Cypress Green Pearl, το Ecotronic Grey Pearl, το Ultimate Red Metallic, το Jupiter Orange Metallic και το Sailing Blue Pearl. Κατά τα άλλα, το αμάξωμα παραμένει άκρως δυναμικό, με έντονα “νεύρα” και “αιχμηρές” σχεδιαστικές γραμμές στο καπό, αλλά και στο πλαϊνό τμήμα. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 4.520 χλστ., το πλάτος τα 1.865 και το ύψος τα 1.650 χλστ.

Εσωτερικό με νέα κυρτή πανοραμική οθόνη
Περνάμε στην “ευρύχωρη” καμπίνα του Hyundai Tucson, με την μεγαλύτερη αναβάθμιση να “στέκεται” στο κέντρο του ταμπλό. Ο λόγος για την κυρτή, πανοραμική οθόνη που απαρτίζεται από δύο οθόνες μεγέθους 12,3 ιντσών η κάθε μία. Επίσης, πλέον ακόμα μία σαφώς μικρότερη οθόνη υπάρχει και για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού. Η τελευταία φέρει αρκετούς “φυσικούς” διακόπτες που κάνουν πιο εύκολη τη χρήση κατά την οδήγηση. Μιας και αναφερόμαστε στις οθόνες, αξίζει να τονίσουμε και την ύπαρξη του συστήματος “Blind-Spot View”. Όταν ο οδηγός ανάβει δεξί ή αριστερό φλας, προβάλλεται στην οθόνη πίσω από το τιμόνι η “νεκρή γωνία”, στοιχεία που βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμο κατά την αλλαγή λωρίδας. Ακόμα μία αλλαγή στην ανανεωμένη έκδοση είναι ο επιλογέας του κιβωτίου. Από την τεχνολογία “swift by wire” με κουμπιά P,N,D,R στην κεντρική κονσόλα, τώρα υπάρχει περιστροφικός διακόπτης πίσω από το τιμόνι. Ένα από τα πιο δυνατά στοιχεία του είναι και οι χώροι, τόσο στην καμπίνα, όσο και στις αποσκευές. Υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα που θα εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες, αλλά και θύρες USB (+πάνελ ασύρματης φόρτισης). Ο δε καλοσχηματισμένος χώρος για τις αποσκευές αγγίζει τα 616 λτ. και “εκτοξεύεται” στα 1.795 λτ. μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα. Οι τιμές είναι πολύ καλές για ένα full hybrid μοντέλο με τετρακίνηση.
Κινητήρας: Υβριδικό σύστημα 215 ίππων με έμφαση στην οικονομία
Το υβριδικό σύστημα του ανανεωμένου Hyundai Tucson, μπορεί να “έχασε” μερικούς ίππους, αλλά παραμένει ισχυρό και προσφέρει οικονομία. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο SmartStream G1.6 T-GDi, ένας τετρακύλινδρος, turbo κινητήρας με χωρητικότητα 1.598 κ.εκ. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 215 ίππους, τιμή που εμφανίζεται στις 5.500 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει στα 367 Nm. Εντυπωσιακό είναι δε, το γεγονός ότι αυτή η τιμή έρχεται από τις μόλις 1.000 σ.α.λ. και διατηρείται μέχρι τις 3.600. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου με έξι σχέσεις. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το αμάξωμα των περίπου 1.700 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 8,5 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει στα 186 χλμ./ώρα. Βέβαια, σε αυτή την έκδοση, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η κατανάλωση. Βάσει της επίσημης μέτρησης WLTP, η μέση τιμή φτάνει στα 6,3-6,7 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπίστωσα πως αυτή η τιμή θα έρθει σε περίπτωση που ο οδηγός κινείται κυρίως σε πόλη και επαρχιακό δρόμο (στις χαμηλές ταχύτητες είναι πιο αποδοτικό το υβριδικό σύστημα). Στο ταξίδι, η τιμή αυξάνεται στα περίπου 7,5 λτ./100 χλμ. και η μέση τιμή που είδαμε σε μεικτές συνθήκες ήταν 7,1 λτ./100 χλμ.
Δυνατό, ευχάριστο, άνετο παντός εδάφους
Στη διάρκεια της δοκιμής, το Hyundai Tucson απέδειξε για ακόμα μία φορά γιατί έχει καταφέρει να κερδίσει το εμπορικό ενδιαφέρον. Πρόκειται για ένα από τα πιο “ολοκληρωμένα” C-SUV της αγοράς και δεν υπάρχει κάποιος τομέας στον οποίο υστερεί. Η μικρή μείωση ισχύος του υβριδικού συστήματα δεν έκανε σε καμία περίπτωση “νωχελικό” το κορεάτικο μοντέλο. Τα φρένα αποδείχθηκαν ισχυρά ακόμα και σε έντονη χρήση, ενώ η για την ανάρτηση έχουν επιλεγεί γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, με την ρύθμισή της να έχει γίνει με γνώμονα την άνεση. Μάλιστα είναι ισοπεδωτική ακόμη και εκτός δρόμου σε κακοτράχαλο τερέν, όπου αντιλαμβάνεσαι την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει (απόσταση από το έδαφος 170 χλστ.). Στην άσφαλτο έχει εξαιρετική κύλιση και είναι ότι πρέπει για να καλύπτει το αυτοκίνητο με άνεση μακρινές αποστάσεις. Το τίμημα είναι οι κλίσεις στο αμάξωμα σε γρήγορες καμπές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν ή επηρεάζουν το εξαιρετικό κράτημα και την ουδέτερη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Κάπου εδώ να υπενθυμίσω ότι τα paddles πίσω από το τιμόνι δεν είναι για αλλαγές σχέσεων, αλλά ρυθμίζουν την ένταση της ανάκτησης ενέργειας, ενώ τα προγράμματα οδήγησης είναι δύο, το ECO και το SPORT.
Στο ταμείο
Η τιμή της Full Hybrid έκδοσης του Hyundai Tucson ξεκινά αυτή τη στιγμή από τα 35.590 ευρώ. Για όποιον επιθυμεί τετρακίνητη έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής, το ποσό αυξάνεται στα 39.690 ευρώ. Κλείνοντας, να τονίσω ότι το αυτοκίνητο συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.









