Δοκιμάζουμε το Best Seller της Suzuki στην ανανεωμένη του έκδοση

Δοκιμάζουμε το Suzuki Vitara 48V, το SUV που ικανοποιεί τις ανάγκες κάθε σύγχρονης οικογένειας και μπορεί να βγάλει εις πέρας κάθε αποστολή!

Το Suzuki Vitara είναι γνωστή ποσότητα στους δρόμους της χώρας μας, και πλέον έχει καθιερωθεί στις συνειδήσεις όλων και ως υβριδικό SUV. Εδώ στο traction.gr έχουμε οδηγήσει όλες τις εκδόσεις του στις καθιερωμένες εβδομαδιαίες δοκιμές, ενώ πλέον ήρθε η ώρα να δούμε και την ανανεωμένη έκδοσή του.

Το Suzuki Vitara εδώ και περισσότερα από εφτά χρόνια, από τότε δηλαδή που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά σε αυτή την γενιά του, έχει βελτιωθεί σημαντικά. Έχει αλλάξει πολύ από τότε που το γνώρισα στην Πορτογαλία στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση και αν και αυτό δεν φαίνεται εμφανισιακά, οδηγικά και τεχνολογικά απέχει αρκετά από εκείνο το… πρώιμο μοντέλο της νέας εποχής του Vitara. Ένα Vitara που εγκατέλειψε την προσέγγιση off-road animal για να ακολουθήσει την τάση της εποχής που θέλει τα SUV πιο… ασφάλτινα.

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara έχει διατηρήσει τα χαρακτηριστικά που το έκαναν γνωστό και εφοδιάζεται με τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και νέα μάσκα εμπρός. Γενικά οι αισθητικές αλλαγές του είναι εξαιρετικά περιορισμένες, καθώς εκτός των παραπάνω συναντάμε νέο σχεδιασμό στις ζάντες που συμβάλει στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής καθώς και νέα χρώματα.

Τα ίδια ισχύουν και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Με αφορμή και την εφαρμογή της ευρωπαϊκής οδηγίας GSRII, η εταιρεία τοποθέτησε όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφάλειας, ενώ η πιο απτή αλλαγή είναι αυτή της μεγαλύτερης οθόνης για το σύστημα πολυμέσων, που πλέον έχει διαγώνιο 9 ιντσών. Αλλαγές σε θέματα ποιότητας και ευρυχωρίας δεν υπάρχουν και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα επιλέγοντας από τις ετικέτες πιο κάτω την “δοκιμή Suzuki Vitara”.

Οδηγικά το SUV της ιαπωνικής μάρκας στην ανανεωμένη του έκδοση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ανάλογη απόσβεση κραδασμών από τα αμορτισέρ και άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού αλλά και από τις αντιδράσεις της ανάρτησης (γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) στη μεταφορά βάρους, από το αμάξωμα (απότομες αλλαγές πορείας, βίαια φρένα, ακαριαία επιτάχυνση). Και όλα αυτά με τη χρήση υβριδικής τεχνολογίας που έφερε καλύτερη και προοδευτικότερη απόκριση στο γκάζι και πιο φυσική αίσθηση από το ρελαντί. Στα επιμέρους οδηγικά στοιχεία, το τιμόνι του είναι γρήγορο και άμεσο με καλή αίσθηση χωρίς μάλιστα να περνά κραδασμούς στα χέρια του οδηγού στα κακοτράχαλα κομμάτια, ενώ ο επιλογέας ταχυτήτων έχει καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα και δεν “κομπιάζει” στις γρήγορες αλλαγές. Όσον αφορά τα φρένα του, η δύναμή τους ικανοποιεί, ενώ το ίδιο ισχύει και για την αίσθησή τους. Έτσι αποτελεί την χρυσή τομή στην κατηγορία των compact SUV καθώς καταφέρνει να παντρέψει ιδανικά την κίνηση εκτός δρόμου με την κίνηση στην άσφαλτο.

Πάμε όμως στο μοτέρ και συγκεκριμένα στο υβριδικό σύνολο που είναι και ο πρωταγωνιστής στην συγκεκριμένη περίπτωση. Το ανανεωμένο Vitara Hybrid λοιπόν έχει και πάλι κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Η μέση πραγματική κατανάλωση, είναι 6,3 λίτρα/100 χλμ. Τιμή ικανοποιητική για την κατηγορία. Όσον αφορά τις επιδόσεις του, για το 0-100 χλμ./ώρα το υβριδικό Vitara χρειάζεται 9,5 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι στα 195 χλμ./ώρα.

Το ανανεωμένο Suzuki Vitara ξεκινά στην χώρα μας από τα 20.580 ευρώ στην δικίνητη έκδοση και από τα 26.180 ευρώ στην τετρακίνητη έκδοσή του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
Η Skoda ανακοίνωσε τα Skoda Offers με ειδικές τιμές και σημαντικά οφέλη για τους ενδιαφερόμενους, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της εταιρείας....
Όνομα και... πράγμα η νέα έκδοση του T-Roc, καθώς προσφέρεται πλέον με εμπλουτισμένο εξοπλισμό αλλά και όφελος 5.000 ευρώ!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά το 2025 – 313 ίπποι και 43.990 ευρώ στην Ελλάδα

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ