Δοκιμάζουμε το Best Seller της Volvo στην Ελλάδα!

Δοκιμάζουμε το Best Seller της Volvo στην χώρα μας, το οποίο αποτελεί και το μικρότερο SUV στην γκάμα της. Ας το γνωρίσουμε αναλυτικά!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Volvo EX30 είναι το πρώτο μικρό SUV της Volvo (το μικρότερο SUV στην ιστορία της όπως λέει η ίδια) αλλά αυτό είναι το λιγότερο… Και αυτό γιατί το μοντέλο της σουηδικής μάρκας είναι το best seller της στα ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη, ενώ είναι πλέον και το πιο καλοπουλημένο μοντέλο της στην χώρα μας. Και εκτός όλων των παραπάνω έχει βραβείο σχεδιασμού, ενώ είναι και το ηλεκτρικό της Volvo με το μικρότερο αποτύπωμα άνθρακα από κάθε άλλο μοντέλο της. Και όλα αυτά με την τιμή του πλέον να ξεκινά από τα 28.000 ευρώ (με το όφελος κρατικής επιδότησης και απόσυρσης) στην έκδοση των 272 ίππων! Πάμε να το γνωρίσουμε…

«Το πλήρως ηλεκτρικό EX30 μπορεί να είναι το μικρότερο SUV μας, αλλά είναι μεγάλη υπόθεση για τους πελάτες μας και μεγάλη υπόθεση για εμάς ως εταιρεία», δήλωσε ο Jim Rowan, διευθύνων σύμβουλός της μάρκας κατά την παρουσίαση του μοντέλου. Η τιμή, σε συνδυασμό με το ότι το ΕΧ30 προσφέρει όλα όσα αναζητεί ένας πελάτης από ένα Volvo αλλά σε μικρότερη συσκευασία, είναι τα δύο βασικά πλεονεκτήματα του μοντέλου στην εμπορική του πορεία. Στην επιτυχημένη εμπορική πορεία θα προσθέσω εγώ. Παράλληλα, το EX30 ενσωματώνει όλες τις σχεδιαστικές τάσεις της Volvo σε μικρότερη μορφή. Το μακρύ μεταξόνιο, οι μεγάλοι τροχοί και οι “κάθετες” προεξοχές φέρνουν ισορροπία σχεδιαστικά. Μάλιστα είναι ευδιάκριτα ηλεκτρικό, χάρη στην κλειστή μάσκα εμπρός.

Στο εσωτερικό του Volvo EX30, επέλεξαν υλικά που δημιουργούν εντυπώσεις που… διαρκούν. Υλικά από φυσικούς, ανακυκλωμένους και ανανεώσιμους πόρους. Οι επενδύσεις από Nordico, που δημιουργήθηκε από υφάσματα φτιαγμένα από ανακυκλωμένα υλικά, όπως τα πλαστικά μπουκάλια PET, καθώς και από πολυμερή με βιολογική βάση από δάση στη Σουηδία και τη Φιλανδία, θέτουν ένα νέο πρότυπο για την premium εσωτερική σχεδίαση. Μάλιστα η πυκνή ύφανση των υφασμάτων γίνεται προσπάθεια να παραπέμπει σε κορυφές και κοιλάδες, δηλαδή ένα τοπίο σε μικρογραφία. Μαζί με τις πιστοποιημένες κατά FSC ξύλινες επιφάνειες της καμπίνας και τις μοκέτες που αποτελούνται εν μέρει από αναγεννημένο πολυαμίδιο, αυτές οι επιλογές στα υλικά εξασφαλίζουν ότι το Volvo EX30 περιέχει σχεδόν 50 κιλά ανακυκλωμένων πλαστικών και υλικών με βιολογική βάση – τη μεγαλύτερη ποσότητα μη πρωτογενών υλικών που προέρχονται από ορυκτά στην γκάμα των αυτοκινήτων της μάρκας. Φυσικά το Volvo EX30 δίνει ακόμη την δυνατότητα να εξατομικεύει κάποιος το εσωτερικό του, επιλέγοντας μεταξύ επτά διαφορετικών επιλογών. Την ενημέρωση αναλαμβάνει ένα νέο σύστημα infotainment με ψηφιακή οθόνη 12,3’’ και πρωτόκολλο επικοινωνίας NFC, ενώ κάτω από την «ομπρέλα» ADAS υπάρχουν έως 32 συστήματα υποβοήθησης του οδηγού! Οι χώροι είναι αρκετοί, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα που κυμαίνεται από 318-622 λίτρα ανάλογα με την θέση των πίσω καθισμάτων ενώ κάτω από το καπό υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα 17 λίτρα. Θα ήθελα περισσότερους διακόπτες για βασικές λειτουργίες όπως παράθυρα εμπρός-πίσω (και όχι δύο διακόπτες για όλα με εναλλαγή εμπρός πίσω από πάνελ αφής) αλλά και διακόπτες για την ρύθμιση των εξωτερικών καθρεφτών. Ακόμη και για το ντουλαπάκι συνοδηγού (το οποίο βρίσκεται στη μέση της κονσόλας και όχι στην πλευρά του συνοδηγού) χρειάζεται να καταφύγεις στην οθόμη αφής.


Το Volvo EX30 διατίθεται με τρεις επιλογές κινητήρων και δύο διαφορετικούς τύπους μπαταριών, που κινούν δύο πισωκίνητα σύνολα και ένα τετρακίνητο. Εάν ένας οδηγός περνάει τον περισσότερο χρόνο του στην πόλη ή διανύει μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των φορτίσεων, προσφέρεται μια επιλογή με έναν κινητήρα 272 ίππων με μπαταρία LFP. Η μπαταρία τυπικής εμβέλειας LFP, η οποία χρησιμοποιεί χημεία φωσφορικού σιδήρου λιθίου, είναι πιο οικονομική και λιγότερο εντατική σε πόρους στην παραγωγή, πράγμα που σημαίνει ότι είναι η καλύτερη επιλογή εάν δεν χρειάζεστε μέγιστη εμβέλεια.

Αντίθετα, εάν κάποιος προτιμάει να μεγιστοποιήσει την εμβέλεια, τότε η παραλλαγή Single Motor Extended Range, δηλαδή ενός κινητήρα 272 ίππων με μπαταρία εκτεταμένης εμβέλειας NMC είναι η πλέον κατάλληλη επιλογή. Η μπαταρία NMC διαθέτει λίθιο, νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο και παράγει την ενέργειά της πιο αποτελεσματικά από την παραλλαγή LFP. Αυτή η επιλογή εκτεταμένης εμβέλειας με έναν κινητήρα σάς προσφέρει αυτονομία έως και 480 χλμ μεταξύ των φορτίσεων (αυτή είναι και η έκδοση της δοκιμής μας).

Τέλος, εάν η απόδοση είναι η προτεραιότητα ενός αγοραστή, τότε οδηγείται στην επιλογή της έκδοσης Twin Motor Performance στην οποία συνδυάζεται μπαταρία NMC με έναν επιπλέον δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα. Αυτή η τετρακίνητη παραλλαγή του EX30 παρέχει 428 ίππους και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, κάτι που καθιστά το ΕΧ30 ως το επίσημα το ταχύτερα επιταχυνόμενο αυτοκίνητο της Volvo από ποτέ!

Η Volvo, όπως ανακοίνωσε, για να υποστηρίξει την καλύτερη δυνατή εμπειρία οδήγησης, ρύθμισε το πλαίσιο του EX30 για να αξιοποιήσει στο έπακρο τις συμπαγείς διαστάσεις του αυτοκινήτου. Το χαμηλό κέντρο βάρους του, καθώς και το σχετικά χαμηλό και ομοιόμορφα κατανεμημένο βάρος του συμπληρώνονται από την ευκολία στην οδήγηση και την ευκινησία στην πόλη και όχι μόνο. Η δε απόσταση των 16,5 εκ. από το έδαφος δικαιολογεί τον SUV χαρακτήρα του μοντέλου. Κάτι που θα γίνει ακόμα καλύτερα με την μελλοντική έκδοση EX30 Cross Country.

Το EX30 διαθέτει διαισθητική τεχνολογία που ανιχνεύει τις κινήσεις των βλεφάρων και της κόρης του ματιού ώστε να αναγνωρίζει πιθανή κόπωση ή απόσπαση της προσοχής του οδηγού και να επεμβαίνει με κατάλληλες ειδοποιήσεις ή ακολούθως ενέργειες. Το EX30 έχει σχεδιαστεί για να είναι ασφαλές όσο θα ανέμενε κάποιος από ένα αυτοκίνητο Volvo και στοχεύει να φροντίζει τόσο εσάς όσο και άλλους σε δύσκολα αστικά περιβάλλοντα. Για παράδειγμα, περιλαμβάνει ένα ειδικό χαρακτηριστικό ασφαλείας για ποδήλατα που βοηθά στην πρόληψη των λεγόμενων ατυχημάτων «πόρτας», ειδοποιώντας σας όταν πρόκειται να ανοίξετε την πόρτα σας μπροστά σε ποδηλάτη, σκούτερ ή κάποιον δρομέα.

Στην πράξη τώρα, το αυτοκίνητο είχε πραγματική, μέση κατανάλωση 19 kWh/100 χλμ., αυτονομία περίπου 350 χιλιόμετρα (προφανώς και εντός πόλης τα νούμερα είναι καλύτερα). Η έκδοση της δοκιμής μας σε 22άρη wallbox χρειάζεται περίπου 4 ώρες για την φόρτιση 10%-80%, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης σε DC με ισχύ έως και 175 kW. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, πολλαπλών συνδέσμων πίσω) είναι εξαιρετική. Άνετη, ήσυχη και με τόσο στιβαρή όσο χρειάζεται για να αντέχει τα 1.800 κιλά του αυτοκινήτου, χωρίς να είναι ενδοτική. Τα 272 ηλεκτρικά άλογα είναι πάντα σε επαγρύπνηση, ενώ φέρνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,3 δλ. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.