Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως είναι σε πραγματικές συνθήκες.

Η Citroën επιστρέφει δυναμικά στη μάχη των C-SUV με το νέο C3 Aircross, το οποίο στην έκδοση Hybrid που δοκιμάζουμε εδώ, αποτελεί μια έκδοση που συνδυάζει σύγχρονη υβριδική τεχνολογία, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και ενισχυμένη πρακτικότητα – υπάρχουν μάλιστα και 7θέσιες εκδόσεις. Με τιμή εκκίνησης για τη βασική γκάμα του C3 στα 19.500 ευρώ (18.900 ευρώ με προωθητική ενέργεια που τρέχει αυτή την στιγμή) και για το Hybrid 145 Plus στα 25.000 ευρώ, το μοντέλο δείχνει να «διαβάζει» σωστά την ανάγκη της αγοράς για οικονομία, προσιτότητα και ευελιξία.

Η αγορά δείχνει το δρόμο
Τα μικρά μοντέλα παραμένουν αδιαμφισβήτητα οι πρωταγωνιστές της ελληνικής αγοράς. Τα Supermini και τα B-SUV συγκεντρώνουν πάνω από το μισό των συνολικών πωλήσεων, επιβεβαιώνοντας ότι το κοινό εξακολουθεί να αναζητά αυτοκίνητα με καλή σχέση τιμής–απόδοσης. Σε αυτό το περιβάλλον, η Citroën μοιάζει να έχει πετύχει «διάνα» με το νέο C3 και τη διαφοροποιημένη του εκδοχή, το Aircross. Ένα μοντέλο που βέβαια ο ΣΕΑΑ ταξινομεί στην κατηγορία των C-SUV, ωστόσο στην πραγματικότητα ισορροπεί ανάμεσα στο B και C Segment.

Σχεδίαση με… χαρακτήρα
Η τέταρτη γενιά C3 δείχνει να αφήνει οριστικά πίσω της το παρελθόν, παρουσιάζοντας μια εντελώς νέα σχεδιαστική ταυτότητα. Το Aircross προβάλλει έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, με τετραγωνισμένες γραμμές, αυξημένο ύψος από το έδαφος (20 εκ.), έντονους προφυλακτήρες και πολλές σύγχρονες σχεδιαστικές πινελιές – από το νέο λογότυπο έως το φωτιστικό signature. Με μήκος 4,40 μ., το μοντέλο φλερτάρει με την κατηγορία των C-SUV, χωρίς όμως να ξεφεύγει τιμολογιακά, χάρη στην τιμή που προαναφέραμε.

Εσωτερικό: άνεση και ευρυχωρία made by Citroën
Η καμπίνα ακολουθεί τη λογική της γαλλικής εταιρείας για χαλαρή, φωτεινή και φιλόξενη ατμόσφαιρα. Το ταμπλό είναι καθαρό, λειτουργικό, χωρίς περιττές σχεδιαστικές υπερβολές. Η οθόνη των 10,25’’ συγκεντρώνει το σύνολο των λειτουργιών, ενώ το Head-Up Display αναλαμβάνει τις βασικές πληροφορίες του οδηγού με ιδιαίτερα καλή ευκρίνεια.

Τα καθίσματα Advanced Comfort συνεχίζουν να αποτελούν ατού για όσους αναζητούν κορυφαία άνεση στην καθημερινότητα. Στην πράξη, η ευρυχωρία αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του Aircross: το μεταξόνιο 2.670 mm θυμίζει μεγαλύτερη κατηγορία, επιτρέποντας ακόμα και πέντε ενήλικες να μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις. Το πορτμπαγκάζ των 460 λίτρων είναι από τα κορυφαία της κλάσης, ενώ φτάνει έως τα 1.600 λίτρα με αναδίπλωση καθισμάτων. Προαιρετικά, διατίθεται και επταθέσια διάταξη (με μικρή επιβάρυνση), κάτι σπάνιο στην κατηγορία.

Υβριδική τεχνολογία με γνώριμη βάση
Κάτω από το καπό συναντάμε τον 1.2 PureTech, στην τελευταία του εξέλιξη, συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα 48V και το νέο αυτόματο κιβώτιο e-DCT6 διπλού συμπλέκτη. Ο μικρός ηλεκτροκινητήρας των 21 kW λειτουργεί συμπληρωματικά, προσφέροντας ηλεκτρική υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες και συχνές στιγμές πλήρους απενεργοποίησης του θερμικού μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 145 ίππους και η ροπή τα 230 Nm. Το 0–100 χλμ. ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ. με μέση κατανάλωση στο επίσημο πρωτόκολλο WLTP στα 5,5 λτ/100 χλμ. Στην πράξη, σε μικτές συνθήκες είδαμε 6,6 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο
Το C3 Aircross δίνει προτεραιότητα στην άνεση, όπως εξάλλου και τα περισσότερα μοντέλα της γαλλικής μάρκας. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση, προσφέροντας υψηλό επίπεδο κύλισης. Το αυτοκίνητο “κρατάει” με σιγουριά, με προβλέψιμη συμπεριφορά και πολύ καλή κατευθυντικότητα. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και άμεσο, χωρίς ιδιαίτερη αίσθηση, αλλά ταιριαστό στον χαρακτήρα του μοντέλου. Το κιβώτιο λειτουργεί ομαλά και ο τρικύλινδρος κινητήρας παραμένει ζωντανός και πρόθυμος στις περισσότερες συνθήκες.

Συμπέρασμα
Το Citroën C3 Aircross Hybrid 145 αποτελεί έναν ολοκληρωμένο «παίκτη» στην κατηγορία των C-SUV. Συνδυάζει άνεση, τεράστια ευρυχωρία, σύγχρονη υβριδική τεχνολογία και τίμια κατανάλωση. Η τιμή του – 25.000 € για την έκδοση Plus και 27.500 € για την Max – το τοποθετεί απέναντι σε πληθώρα ανταγωνιστών, όμως η πρακτικότητα, η οδηγική του ηρεμία και ο ιδιαίτερος σχεδιασμός του το κάνουν να ξεχωρίζει.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Δοκιμάζουμε το μοντέλο με το οποίο μας συστήθηκε στην Ελλάδα η Dongfeng. Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες αλλά και πόσο κοστίζει....
Η γαλλική εταιρεία έκανε μια πολύ δυναμική αρχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Fomrula E με τον οδηγό της να ανεβαίνει στο βάθρο στην πρώτη της...
Δείτε το επίσημο trailer του 4ου επεισοδίου της 27ης σεζόν του τηλεοπτικού TractioN, που θα προβληθεί αυτή την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου στις 14:10 στο Star....

Το Citroen C3, στη νέα του γενιά, ήρθε πιο “διαβασμένο” από ποτέ. Προσαρμόστηκε στις ανάγκες του κοινού, διατηρώντας την “value for money” φιλοσοφία του και...

Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Kuga FHEV 2025

Μείωση τιμής για το υβριδικό SUV της Ford – Κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ και 628 λτ. πορτμπαγκάζ

Δημοτικό Πάρκινγκ Αθήνα 2025

Αθήνα: Άνοιξε ξανά το μεγαλύτερο δημοτικό πάρκινγκ – Δωρεάν στάθμευση για τις γιορτές

Lancia και Eberhard ρολόι χειρός 2025

Το θρυλικό λογότυπο τώρα στον καρπό σας – Το νέο ρολόι που το φέρει