Δοκιμάζουμε το φθηνότερο τετρακίνητο supermini – Made in Japan

Η κατηγορία των supermini ανέκαθεν παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον στην χώρα μας, καθώς εκτός του ότι ήταν η πιο εμπορική είναι και αυτή στην οποία δραστηριοποιούνται αυτοκίνητα… θρύλοι! VW Polo, Toyota Yaris, Opel Corsa, Ford Fiesta και άλλα, εδώ και δεκαετίες έχουν αφήσει πολλά στην αυτοκίνηση και προφανώς είναι δύσκολοι αντίπαλοι! Υπάρχει όμως και ένα ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο, πάντοτε πιστό στις αρχές του παραμένει σταθερή αξία εδώ και 4 δεκαετίες. Ο λόγος για το Suzuki Swift του οποίο η νέα γενιά παραμένει πιστή στις αξίες της και έχει μερικά χαρακτηριστικά που δεν μπορείς να προσπεράσεις… Είναι made in Japan και συνάμα το μοναδικό τετρακίνητο supermini αλλά και φθηνότερο τετρακίνητο μοντέλο της ελληνικής αγοράς.

Το Swift βρίσκεται πλέον στην έκτη του γενιά και είναι γεμάτο αυτοπεποίθηση. Κάτι που φαίνεται πρωτίστως από την εξωτερική του εμφάνιση, οι γραμμές της οποίας ακολουθούν την αρχιτεκτονική της προηγούμενης γενιάς. Τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, τόσο εμπρός όσο και πίσω και έχουν στοιχεία LED, η μάσκα έχει μεγαλώσει οι θόλοι είναι τονισμένοι και η οροφή υπογραμμίζεται από διχρωμία και χαρακτηρίζεται από την παράλληλη θέση της ως προς το έδαφος. Σύμφωνα με τη μάρκα, η νέα σχεδίαση έφερε και βελτίωση στον αεροδυναμικό συντελεστή, ενώ κατάφερε να διατηρήσει το μήκος του αμαξώματος κάτω από τα 4 μέτρα, στα 3,86 μ. Το μεταξόνιό του παρέμεινε στα 2,45 μ.

Περνώντας στο εσωτερικό, αντιλαμβάνεσαι αμέσως τις διαφορές στην σχεδίαση. Πλέον το ταμπλό είναι πολυεπίπεδο, έχει διχρωμία, ενώ τα υλικά του είναι ποιοτικότερα και σαφώς πιο ευχάριστά στην όψη αλλά και στην αφή. Ο πίνακας οργάνων έχει κλασική διάταξη και αναλογικές ενδείξεις για ταχύμετρο και στροφόμετρο, ενώ διαθέτει και κάθετη έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών. Η έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο είναι 9,0 ιντσών. Εξοπλιστικά, το αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί, τόσο στον τομέα άνεσης και συνδεσιμότητας όσο και σε αυτόν της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι χώροι του ικανοποιούν. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται άνετα και έχουν διαθέσιμους χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ πίσω δυο ενήλικες δεν θα έχουν πρόβλημα, ακόμη και αν το ύψος τους ξεπερνά τον μέσο όρο. Κάτω από το καπό του, το νέο Suzuki Swift έχει να επιδείξει έναν νέο, τρικύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, χωρητικότητας 1,2 λίτρων ο οποίος έχει την κωδική ονομασία «Z12E», ο οποίος αποδίδει 82 ίππους και 112 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt. Και κάπως έτσι η εταιρεία ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 13,6 δλ. και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, αυτή στην πράξη μένει χαμηλά και κοντά στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. (4,5 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει η εταιρεία).

Οδηγώντας το νέο Suzuki Swift αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή πως πρόκειται για μία φυσική εξέλιξη του μοντέλου που αντικαθιστά. Παραμένει ευκολοδήγητο και ευχάριστο στον δρόμο, έχοντας όμως να επιδείξει βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα, ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλησης αλλά και ανώτερη ηχομόνωση. Το τιμόνι του είναι σωστό σε βάρος, ενώ τα φρένα ικανοποιούν πλήρως σε αίσθηση και απόδοση. Η τετρακίνηση είναι αυτόματη και δεν υπάρχει κάποιος επιλογέας ή κουμπί προφανώς, ενώ δεν αυξάνει το βάρος του αυτοκινήτου ή τους μηχανικούς θορύβους που εισέρχονται στην καμπίνα. Παράλληλα εξασφαλίζει πολύ καλή πρόσφυση και δίνει στον οδηγό αυξημένη αίσθηση οδικής ασφάλειας, ακόμη και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ενώ αν κινείστε σε βατό χωματόδρομο ή χιόνι με το σωστό ελαστικό θα φτάσετε αρκετά μακριά (χάρη και στην αυξημένη απόσταση του αυτοκίνητου από το έδαφος αλλά και το χαμηλό βάρος του).

Εν κατακλείδι το νέο Suzuki Swift AllGrip Hybrid είναι ένα πολυεργαλείο για κάθε ανάγκη που θα το εκτιμήσεις μόνο αν ζήσεις μαζί του. Μπόνους φυσικά το ότι είναι Made in Japan, καθώς στη νέα του γενιά κατασκευάζεται στην Σιζουόκα της Ιαπωνίας. Η τιμή του στην χώρα μας ξεκινά από τα 16.990 ευρώ (τιμή με προσφορά που τρέχει αυτή την στιγμή στα 460 ευρώ) για την δικίνητη έκδοση 1.2 GL Hybrid. Η τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής μας ξεκινά από τα 19.600 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμάζουμε το μοντέλο με το οποίο μας συστήθηκε στην Ελλάδα η Dongfeng. Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες αλλά και πόσο κοστίζει....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας έχουν τα μοντέλα που εκπέμπουν κάτω από 122 γρ./χλμ. Δείτε τα υβριδικά με τους χαμηλότερους ρύπους......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Download contains Social Image crop 4742x2500. With Talent.
Cars outlined below:
P1: GLC X253 (Hero)
P2: A-Class Hatchback W177
P3: GLA H247
P4: GLB X247
P5: E-Class Estate S213
P6: E-Class Saloon W213
P7: C-Class Estate S205
P8: C-Class Saloon W205

Ετοιμοπαράδοτες Mercedes-Benz με ένα κλικ και με όφελος τιμής

υβριδικά αυτοκίνητα

“Σάρωσαν” τα υβριδικά αυτοκίνητα στο 11μηνο του 2025 – Τα επιλέγει ένας στους δύο

test_dongfeng_box11

Δοκιμάζουμε το πρώτο μοντέλο της Dongfeng στην Ελληνική αγορά