Δοκιμάζουμε το γερμανικό diesel που ορίζει την κατηγορία των sedan!

"Κάτω τα χέρια από το diesel"... θα μπορούσε να ήταν ένας εναλλακτικός μας τίτλος! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το γερμανικό sedan και ασφαλώς την τιμή του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή BMW Σειρά 5

Κάποτε οι συζητήσεις περιστρέφονταν γύρω από τις επιδόσεις και τα 0-100 χλμ./ώρα. Αργότερα πήγαμε στην κατανάλωση και στην αναζήτηση του πιο οικονομικού κινητήρα. Στην εποχή του εξηλεκτρισμού, βλέπουμε αναφορές στην αυτονομία ακόμα και σε τίτλους. Η αυτονομία, λοιπόν, είναι η νέα τάση στην εποχή των ηλεκτρικών μοντέλων, εκεί δίνεται η “μάχη” από τους κατασκευαστές. Ευτυχώς όμως, έρχονται ακόμη δοκιμές σαν την συγκεκριμένη, που μας υπενθυμίζουν ότι το diesel είναι ακόμα εδώ και επιτρέπει πάνω από 1.000 χλμ. αυτονομίας χωρίς το παραμικρό άγχος.

Μετά την δοκιμή της πρώτης ηλεκτρικής “πεντάρας” λοιπόν (διαβάστε εδώ περισσότερα), έφτασε η ώρα να δοκιμάσουμε την BMW Σειρά 5 με τον δίλιτρο, diesel κινητήρα των 197+11 ίππων και  να εκθειάσουμε και αυτή την φορά τους Γερμανούς, οι οποίοι διδάσκουν πως είναι το σωστό sedan, ο κατάλληλος σύμμαχος για ατελείωτα ταξίδια. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά τη νέα BMW Σειρά 5.


Πεντάμετρη πεντάρα!
Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση της νέας BMW Σειρά 5, η οποία διακρίνεται για την δυναμική της εικόνα, με έντονα “νεύρα” να διατρέχουν όλο το αμάξωμα, αλλά και την πολυτελή αύρα που αποπνέει με τις επιβλητικές της διαστάσεις. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το μήκος ξεπερνά τα πέντε μέτρα, φτάνοντας αισίως στα 5.060 χλστ. Το πλάτος της νέας Σειράς 5 αγγίζει τα 1.900 χλστ. και το ύψος τα 1.515. Στο εμπρός τμήμα βλέπουμε τα “νεφρά” να ενώνονται και το καπό να εντυπωσιάζει με το μήκος του. Στο πίσω μέρος την παράσταση “κλέβουν” τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα, ενώ το σήμα 520d “ενημερώνει” ότι κάτω από το καπό κρύβεται diesel κινητήρας. Όσο για τις ζάντες αλουμινίου, ξεκινούν από τις 18 ίντσες και προαιρετικά αγγίζουν τις 21″. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, δεν απουσίαζαν τα BMW M στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ζάντες, αλλά και το σχετικό σήμα στα πλευρικά φτερά. Επιπλέον στοιχείο που εντυπωσιάζει είναι το διακοσμητικό περίγραμμα στα πλευρικά τζάμια, αλλά και ο διαχύτης στο πίσω μέρος.

Εσωτερικό: Υπερσύγχρονο και ποιοτικό!
Η νέα BMW Σειρά 5 Sedan είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει ένα πλήρως vegan εσωτερικό. Οι επιφάνειες των καθισμάτων, το ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, καθώς και το τιμόνι, μοιάζουν να έχουν κατασκευαστεί από δέρμα. Στην πράξη, η γερμανική λιμουζίνα θα εντυπωσιάσει με την ποιότητα και την συναρμογή της… τον πλέον απαιτητικό οδηγό. Αναφορικά με το ψηφιακό περιβάλλον, ντεμπούτο στην BMW Σειρά 5 κάνει το λογισμικό BMW Operating System 8.5, το οποίο παρέχει ευρεία γκάμα ψηφιακού περιεχομένου, βελτιωμένες πληροφορίες για σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και ένα καινοτόμο σύστημα gaming στο αυτοκίνητο. Το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από μία οθόνη 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία οθόνη αφής 14,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Λίγο πιο πάνω βρίσκεται και το head-up display, με προβολή χρήσιμων ενδείξεων απευθείας στον παρμπρίζ. Αξιοσημείωτη είναι και η βραδινή εμπειρία πίσω από το τιμόνι της BMW Σειρά 5, με τον φωτισμό να εναλλάσσεται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο χρήστης. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στην πανοραμική οροφή που χάριζε άπλετο φως στην εντυπωσιακή καμπίνα.

Πάμε και στους χώρους, με το γερμανικό sedan να διαθέτει μία καμπίνα που προσφέρει άνεση και στους πίσω επιβάτες. Το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει “πολύτιμα” extra εκατοστά για τα πόδια, ενώ και για το κεφάλι ο χώρος είναι επαρκής, ακόμα και για τους πιο ψηλούς. Μόνο ο πέμπτος επιβάτης (στη μέση του πίσω καθίσματος) θα πρέπει να συμβιβαστεί με την πιο σκληρή πλάτη και το “σκαλοπάτι” ανάμεσα στα πόδια του. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι επαρκείς μπροστά και πίσω, με μεγάλες “τσέπες” στις θύρες. Όσο για τις αποσκευές, η πισωκίνητη BMW Σειρά 5 παρέχει όγκο 520 λτ.

Κινητήρας: Άπλετη ροπή και… μεικτή κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ. 
Πέρα από την άνεση και την εντυπωσιακή εμφάνιση, η BMW Σειρά 5 της δοκιμής ήρθε (κατά την ταπεινή μου άποψη) με τον πιο ταιριαστό κινητήρα της γκάμας της, για τα ελληνικά δεδομένα. Στην περίπτωση της BMW 520d κάτω από το καπό υπάρχει ένα τετρακύλινδρο, δίλιτρο μοτέρ πετρελαίου με χωρητικότητα 1.995 κ.εκ. και σχέση συμπίεσης 16,5:1. Ασφαλώς, άξιο αναφοράς είναι και το ήπια υβριδικό σύστημα 48V με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που έχει υποστηρικτικό ρόλο. Το σύστημα αποδίδει 197+11 ίππους από τις 4.000 σ.α.λ., αλλά το εντυπωσιακό στοιχείο (και χρήσιμο στην καθημερινή συμβίωση) είναι τα 400+25 Nm ροπής που διατηρούνται από τις μόλις 1.500 έως τις 2.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου Steptronic 8 σχέσεων. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.775 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,3 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 233 χλμ./ώρα.

Για την κατανάλωση του συγκεκριμένου κινητήρα αξίζει μία ξεχωριστή παράγραφος. Όπως βλέπετε και στην εικόνα που ακολουθεί, πίσω από το τιμόνι της BMW 520d “γράψαμε” 544,9 χλμ. σε μεικτές συνθήκες (συμφόρηση πόλης και εξόρμηση τριημέρου με αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δίκτυο) και η μέση τιμή “κλείδωσε” εύκολα στα 5,8 λτ./100 χλμ. Η τιμή είναι πραγματικά εντυπωσιακή για ένα αυτοκίνητο με τέτοιο βάρος και… δίπλα στην εργοστασιακή που ανακοινώνει η BMW (5,1-5,6 λτ./100 χλμ. βάσει WLTP). Όσο για την αυτονομία, τα 60 λτ. της δεξαμενής εξασφάλισαν ακόμα 511 χλμ., συνεπώς ξεπερνά εύκολα τα 1.000 χλμ.

Στην πράξη: Ο “βασιλιάς” του αυτοκινητόδρομου
Συμβιώνοντας με τη νέα BMW Σειρά 5, διαπίστωσα ότι οι καθημερινές μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον δεν είναι και η πιο αξέχαστη εμπειρία. Το μεγάλο καπό δυσκολεύει την ορατότητα στις κάθετες οδούς, και τα πέντε και βάλε μέτρα του μήκους καθιστούν την εύρεση θέσης στάθμευσης πραγματικό Γολγοθά. Κανένας, όμως, δεν αγόρασε μία 5άρα για την πόλη. Το βαυαρικό sedan ξεδιπλώνει τις αρετές του μακριά από τον αστικό ιστό. Στις επαρχιακές οδούς, ο οδηγός θα απολαύσει το κορυφαίο σε πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης, αλλά και την καλορυθμισμένη ανάρτηση (διπλά ψαλίδια εμπρός / πολλαπλών συνδέσμων πίσω) που είναι όσο σφικτή πρέπει ώστε να μην περνά τις ανωμαλίες στην καμπίνα, αλλά ταυτόχρονα να προσφέρει μία “sportive” εμπειρία. Ο κινητήρας μπορεί να μην βάζει φωτιά στα πίσω ελαστικά, αλλά προσφέρει άπλετη ροπή για προσπεράσεις και… με τα ηλεκτρονικά σε “ύπνο” καταφέρνει να υπερστρέψει το αμάξωμα χαρίζοντας χαμόγελα στον οδηγό. Όσο για το κιβώτιο, “συνεργάζεται” εξαιρετικά με το μοτέρ, είναι γρήγορο προσφέρει συμμετοχή του οδηγού μέσω paddles, ενώ η “μακριά” 8η σχέση του συμβάλλει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομο. Κλείνουμε τα φρένα (τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά) που αποδείχθηκαν ακούραστα, χωρίς να χάνει την γραμμικότητά του το πεντάλ, ακόμα και σε κατηφορικές καταπονήσεις διαρκείας.

Στο ταμείο
Η τιμή της νέας BMW Σειρά 5 με το ήπια υβριδικό diesel μοτέρ κοστίζει στην Ελλάδα 69.200 ευρώ. Για όσους επιθυμούν τετρακίνηση, αντί για κίνηση στον πίσω άξονα, υπάρχει και η 520d xDrive με τιμή εκκίνησης τα 72.200 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.