Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό “best-seller” στην κατηγορία των B-SUV

"Ψήφος εμπιστοσύνης" από την ελληνική αγορά! Δοκιμάζουμε το πιο επιτυχημένο B-SUV στην υβριδική του εκδοχή. Δείτε πόσο καίει σε πραγματικές συνθήκες...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Toyota

H περασμένη χρονιά ολοκληρώθηκε με το Toyota Yaris Cross να “πιάνει” κορυφή στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του. Στο ίδιο έργο θεατές είμαστε και στους πρώτους μήνες του 2023, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ιαπωνικό μοντέλο έχει τα στοιχεία που ζητάει το αγοραστικό κοινό, αλλά και την “value for money” φιλοσοφία. Η πρώτη μας επαφή μαζί του έρχεται στην υβριδική έκδοση με κίνηση στον εμπρός άξονα (ναι προσφέρεται και ως τετρακίνητο), πάμε να δούμε τις εντυπώσεις που μας άφησε!

Ξεκινάμε όπως πάντα με την εξωτερική εμφάνιση! Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, ενώ χαμηλότερα βρίσκονται τα φώτα ημέρα σε κάθετη διάταξη. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν τα στοιχεία που “μαρτυρούν” την ύπαρξη υβριδικού συστήματος, όπως το σήμα με μπλε απόχρωση, αλλά και το “hybrid” στο πίσω μέρος. Συνεχίζουμε προς το πλάι, εκεί όπου υπάρχουν πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα και τα τόξα των τροχών. Στο κάτω τμήμα της πίσω πόρτας υπάρχει και το “Yaris Cross”, ενώ συνεχίζοντας προς τα πίσω συναντάμε την διακριτική αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα, αλλά και τα φωτιστικά σώματα που δίνουν την αίσθηση ότι ενώνονται στο ύψος του πίσω λογότυπου. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με κάποια crossover στοιχεία, όπως οι ράγες στην οροφή, ενώ δεν απουσιάζει και η διχρωμία του αμαξώματος, μιας και το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με “Bi-Tone” πακέτο. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Toyota Yaris Cross αγγίζει τα 4.180 χλστ., το πλάτος τα 1.765 και το ύψος τα 1.595 χλστ.


Εσωτερικό: Ευρύχωρο και πρακτικό
Περνάμε στην καμπίνα του Toyota Yaris Cross, η οποία είναι γεγονός ότι θυμίζει σε μεγάλο ποσοστό την εικόνα του “συμβατικού” Yaris. Οι επιβάτες περιβάλλονται από σκληρά στην υφή πλαστικά, αν και σε μεγάλο τμήμα του άνω ταμπλό συναντάμε κυρίως αφρώδη υλικά. Το ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από δύο ψηφιακές οθόνες. Η μία αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων και το μέγεθός της διαμορφώνεται από τις 4,2 έως τις 7 ίντσες στις πιο πλούσιες εκδόσεις. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει και η κύρια οθόνη αφής σε ρόλο infotainment, με το μέγεθός της να διαμορφώνεται από τις 8 έως τις 9 ίντσες ανάλογα με την έκδοση. Προσφέρει εκτός των άλλων συνδεσιμότητα Android Auto / Apple CarPlay, σύστημα πλοήγησης και κάμερα οπισθοπορείας. Σημαντικό είναι να πούμε ότι πολύ σοφά έχουν τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά της οθόνης “φυσικά κουμπιά” για την ρύθμιση της έντασης και την επιστροφή στο κύριο μενού. Πάμε και στους χώρους, οι οποίοι θα φιλοξενήσουν με κάθε άνεση τέσσερις ενήλικες επιβάτες. Στην πίσω σειρά, ο χώρος είναι ικανοποιητικός για πόδια και κεφάλι, πλην της κεντρική θέσης που θα βολέψει μόνο επιβάτες κάτω του περίπου 1.80. Επαρκείς είναι και η θήκες για μικροαντικείμενα, ειδικά για αυτούς που βρίσκονται στις εμπρός θέσεις. Ο δε χώρος αποσκευών είναι δύο επιπέδων και ο όγκος του αγγίζει τα 397 λτ.

Κινητήρας: “Υβριδική” οικονομία!
Το υβριδικό Toyota Yaris Cross της δοκιμής εξοπλίζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.490 κ.εκ. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 116 ίππους, με την ιαπωνική εταιρεία να ανακοινώνει ροπή 207 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα (120 Nm το θερμικό μοτέρ). Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου e-CVT, το οποίο διαθέτει και θέση “B”. Εκεί ενεργοποιείται η μέγιστη ανάκτηση από πέδηση, με όφελος στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά και λιγότερο συχνές χρήσεις του πεντάλ φρένου. Το αμάξωμα με βάρος που περιορίζεται κάτω από τα 1.250 κιλά, είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 11,2 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Πάμε και στην κατανάλωση, η οποία αποτελεί και το δυνατό χαρτί του αυτοφορτιζόμενου Toyota Yaris Cross. H επίσημη μέση τιμή είναι τα 4,4 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Στην διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε ότι σε μεικτές συνθήκες η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,5 λτ. Σημαντικό όμως είναι να πούμε ότι σε αστικό περιβάλλον είναι εφικτό η μέση τιμή να πέσει ακόμα και στα 5 λτ./100 χλμ., μιας και γίνονται περισσότερα χιλιόμετρα με τον κινητήρα απενεργοποιημένο.

Στην πράξη: Άνετο στην πόλη, στιβαρό στον αυτοκινητόδρομο
Στη διάρκεια της δοκιμής, τα περισσότερα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris Cross έγιναν σε αστικό περιβάλλον. Εκεί, το υβριδικό SUV κινείται αποσβαίνοντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ προσφέρει και ησυχία στην καμπίνα, μιας και λειτουργεί κυρίως ηλεκτρικά. Μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι λίγο περισσότερο, το θερμικό μοτέρ ενεργοποιείται ακαριαία, χωρίς ωστόσο να είναι ιδιαίτερα θορυβώδες. Στον αυτοκινητόδρομο, η κύλιση του Toyota Yaris Cross είναι εξαιρετική, με τις τάσεις πλεύσης να απουσιάζουν. Το ίδιο ισχύει και για τους αεροδυναμικούς θορύβους, οι οποίοι δεν ενοχλούν σε ταξίδι στα νόμιμα πλαίσια. Από την άλλη, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος μπορεί να προσφέρει και ήπιες off-road εξορμήσεις. Τα φρένα από την άλλη είναι ισχυρά και το πεντάλ ιδιαίτερα γραμμικό. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι υπάρχουν και τρία προφίλ οδήγηση, το Eco, το Power, αλλά και το EV που δίνει έμφαση στην ηλεκτροκίνηση, όταν υπάρχει ενεργειακή επάρκεια στην μπαταρία.

Στο ταμείο
H τιμή του νέου Toyota Yaris Cross ξεκινά στην Ελλάδα από τα 19.870 ευρώ στην έκδοση με κινητήρα βενζίνης και χειροκίνητο κιβώτιο. Στην περίπτωση του υβριδικού με το αυτόματο CVT, το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 22.720 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.