Δοκιμάζουμε το ιαπωνικό SUV με 129 ίππους – Τετρακίνητο και ήπια υβριδικό

Στα χέρια μας βρέθηκε η πιο πλούσια έκδοση του ανανεωμένου Suzuki S-Cross! Δείτε τις εντυπώσεις μας, την πραγματική κατανάλωση και ασφαλώς την τιμή...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Suzuki S-Cross

Ένας από τους “πρωταγωνιστές” της περασμένης χρονιάς στην ελληνική αγορά ήταν το Suzuki Vitara, το οποίο γνώρισε τεράστια αποδοχή από το κοινό. Στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας, όμως, υπάρχει και το ελαφρώς μεγαλύτερο “αδερφάκι” του που απαντά στο όνομα Suzuki S-Cross. Πρόσφατα ανανεώθηκε στον τομέα της ασφάλειας και αυτή τη φορά το δοκιμάσαμε στην πιο πλούσια εκδοχή του, τόσο σε επίπεδο μηχανικών μερών, όσο και εξοπλισμού.

Δείτε επίσης: Νέα τιμή για το best seller της Peugeot – Υβριδικό SUV με κάτω από 24.000 ευρώ

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε το ανανεωμένο μοντέλο έρχεται να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της Ε.Ε. όσον αφορά στα υποχρεωτικά συστήματα ασφαλείας. Ενδεικτικά, αυτός είναι και ο λόγος που έχει εγκατασταθεί αισθητήρας ανίχνευσης κούρασης ή απόσπασης προσοχής ακριβώς πάνω από την κεντρική οθόνη αφής. Πάμε, όμως, να γνωρίσουμε ενδελεχώς το Suzuki S-Cross που εξοπλίζεται με τετρακίνηση και πλούσιο πακέτο εξοπλισμού GLX.


Tο Suzuki S-Cross, τα τελευταία χρόνια έχει να επιδείξει ένα πλήρως ανασχεδιασμένο αμάξωμα, με νέα μάσκα εμπρός, νέα φώτα, μοντέρνες και επιθετικές ακμές και ένα πίσω μέρος με πολλή πληροφορία που προέρχεται από τα πολλά λογότυπα που σε πληροφορούν για το αυτοκίνητο και την έκδοσή του αλλά και τα διάφανα φώτα. Αυτά διατρέχουν την πίσω πόρτα και ενώνονται μεταξύ τους ενώ προεξέχουν του αμαξώματος, χαρίζοντας μια πιο… χαρακτηριστική “νυχτερινή υπογραφή”. Αφήνοντας τα της σχεδίασης και περνώντας στις διαστάσεις του αμαξώματος, το μήκος του είναι στα 4.300 χλστ.  ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1.785 και 1.580 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του είναι στα 2.600 χλστ. ενώ η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 175 χλστ.

Χώροι που θα καλύψουν της ανάγκες της οικογένειας
Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο άνω μέρος του ταμπλό είναι ποιοτικά με το πλαστικό να είναι μαλακό, ενώ η συναρμογή τους είναι εξαιρετική και σε πείθει πως σε βάθος χρόνου δεν θα υπάρχουν τριγμοί που να προέρχονται από αυτά. Στις πόρτες, τα πάνελ των θυρών παραμένουν σκληρά. Ο πίνακας οργάνων είναι ανασχεδιασμένος και στο κέντρο του έχει έγχρωμη οθόνη η οποία προβάλει ενδείξεις του υπολογιστή ταξιδιού αλλά και του υβριδικού συστήματος (φόρτιση, στάθμη ενέργειας μπαταρίας κλπ.). Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων (με όλες τις σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας) μεγέθους 9,0 ιντσών, η οποία είναι σαφώς πιο προηγμένη με καλύτερη ανάλυση, ταχύτερη απόκριση στις εντολές και πιο όμορφα γραφικά/περιβάλλον. Το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με την κορυφαία έκδοση εξοπλισμού GLX, η οποία μάλιστα περιλαμβάνει και την μεγάλη πανοαραμική, ανοιγόμενη ηλιοροφή που προσφέρει άπλετο φως στην καμπίνα. Επιπλέον στοιχείο που κάνει την έκδοση να ξεχωρίζει είναι η κάμερα 360 μοιρών με εξαιρετική ευκρίνεια ακόμα και το βράδυ.

Η χωρητικότητα της είναι και αυτή πολύ καλή. Τέσσερα άτομα θα βολευτούν άνετα, ενώ ο μεσαίος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα ενοχληθεί ελαφρώς από το τούνελ μετάδοσης, ανάμεσα στα πόδια του. Χώροι για αντικείμενα υπάρχουν αρκετοί στην καμπίνα και στις “τσέπες” των θυρών. Ο χώρος αποσκευών έχει “καθαρό” σχήμα και είναι χωρητικότητας 430 λίτρων, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων φτάνει στα 1.230 λίτρα.

Το S-Cross στην υβριδική εποχή
Το νέο Suzuki S-Cross έχει μπει για τα καλά στην νέα εποχή της αυτοκίνησης και αυτό δεν το αντιλαμβάνεσαι μόνο από την αισθητική του. Στο περνάει και όταν το οδηγείς. Κάτι που είναι απόρροια των επιλογών της ιαπωνικής μάρκας, καθώς έχει εξοπλίσει το αυτοκίνητο με τα… καλύτερα και σε αυτή την έκδοση με τετρακίνηση! Υβριδική τεχνολογία 48V, 1400άρης τούρμπο βενζίνης και δισκόφρενα και στις τέσσερις άκρες. Η ανάρτηση είναι εξαιρετική στην πράξη και αυτό φτάνει για να σταματήσεις τα παράπονα πριν καν αυτά έρθουν στην επιφάνεια. Συγκεκριμένα, η ποιότητα κύλισης είναι σε κορυφαίο επίπεδο (απουσιάζουν μηχανικοί θόρυβοι και κραδασμοί κατά την κύλιση), ενώ το φιλτράρισμα των κραδασμών είναι κορυφαίο. Αυτό όμως που μου άρεσε περισσότερο οδηγώντας το νέο Suzuki S-Cross είναι η συμμετοχικότητα που προσφέρει στον οδηγό. Δεν νιώθεις ότι είσαι σε ένα… αποστειρωμένο περιβάλλον, μακριά από τα τεκταινόμενα στον δρόμο. Το τιμόνι είναι γρήγορο, το μοτέρ ακούει και αποκρίνεται στις εντολές που δίνεις από το δεξί πεντάλ, το κιβώτιο έχει σωστή κλιμάκωση που καταλήγει σε σωστή αίσθηση στον επιλογέα και τα φρένα είναι ισχυρά και ακούραστα. Θα ήθελα μόνο περισσότερη πληροφόρηση και καλύτερη επαναφορά από το τιμόνι.

Όσον αφορά την τετρακίνησή του, αυτή είναι αυτόματη με κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Ελέγχεται μέσω περιστροφικού διακόπτη που είναι τοποθετημένος πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων και επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα διαφορετικά προφίλ λειτουργίας της. Στο Auto ο πίσω άξονας μπαίνει στο παιχνίδι μόνο όταν χρειάζεται (όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης από τους εμπρός τροχούς δηλαδή και με αρκετά γρήγορη απόκριση). Στο Sport γίνεται και πιο άμεση η απόκριση του γκαζιού. Στο Snow εξασφαλίζει τετρακίνηση που συνδυάζεται από επαναπρογραμματισμό του ESP για πιο ακραίες συνθήκες. Τέλος, υπάρχει και η ρύθμιση Lock, που κλειδώνει τη ροπή στο 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες. Σίγουρα δεν είναι για σκληρό off roading (και πως να ήταν με τέτοια απόσταση από το έδαφος και ασφάλτινα ελαστικά) έχει όμως τη δυνατότητα να σας… “ξελασπώσει” σε μια δύσκολη στιγμή.

Ικανοποιητικές επιδόσεις, normal κατανάλωση!
Όσον αφορά στους… αριθμούς τώρα. Το νέο Suzuki S-Cross στην συγκεκριμένη έκδοση έχει κάτω από το καπό του τον 1.4 λτ. BoosterJet βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. Τιμές που του χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. (0,7 δλ. παραπάνω από την δικίνητη έκδοση) και τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα (ίδια με αυτήν της δικίνητης έκδοσης). Στον τομέα των περιβαλλοντικών επιδόσεων τώρα, οι εκπομπές CO2 είναι στα 132-133 γρ./χλμ., ενώ η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Εμείς στην πράξη είδαμε 6,3 λίτρα/100 χλμ. Πολύ καλή τιμή, στην οποία φυσικά συνδράμει το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα.

Στο ταμείο
Η τιμή του ήπια υβριδικού Suzuki S-Cross GSRII ξεκινά στην Ελλάδα από τα 27.680 ευρώ για όσους επιθυμούν τετρακίνηση. Στην περίπτωση της πιο πλούσιας έκδοσης GLX + Sunroof, όπως αυτή της δοκιμής, το ποσό αυξάνεται στα 30.930 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.