Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό και τετρακίνητο Mazda CX-5

Δοκιμάζουμε το Mazda CX-5 στην ισχυρή έκδοση των 194 ίππων! Δείτε τις εντυπώσεις μας, πόσο "καίει" και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mazda CX-5

Τι αναζητά κανείς σε ένα SUV; Καλούς χώρους, ιδιαίτερη εμφάνιση και ποιότητα! Όσο για την τετρακίνηση… αν υπάρχει, είναι πάντα καλοδεχούμενη. Αυτή τη φορά δοκιμάζουμε το Mazda CX-5, το SUV που τοποθετείται ανάμεσα στο μικρότερο CX-30 και το μεγαλύτερο CX-60. Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις που μας άφησε στην ισχυρή του έκδοση με το “φορτωμένο” πακέτο εξοπλισμού Homura.

Ξεκινάμε όπως πάντα από την εξωτερική σχεδίαση του Mazda CX-5, το οποίο “μαρτυρά” με το καλημέρα ότι ανήκει στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας. Βλέπετε, υπάρχουν αρκετά στοιχεία που αποτελούν σήμα κατατεθέν της εταιρείας, όπως για παράδειγμα τα λεπτά φωτιστικά σώματα και η μεγάλη, μαύρη μάσκα. Στο πλαϊνό τμήμα συναντάμε ζάντες 19 ιντσών σε μαύρη απόχρωση, οι οποίες συνδυάζονται με μαύρα καπάκια στους καθρέπτες και μαύρες επιφάνειες στο κάτω τμήμα του αμαξώματος. Επιπλέον αξιοσημείωτα στοιχεία είναι η διπλή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και το σηματάκι “AWD” στο πίσω μέρος, το οποίο υποδεικνύει την ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης. Πάμε και στις διαστάσεις, με το αμάξωμα του Mazda CX-5 να ξεπερνά οριακά τα 4,5 μέτρα (4.575 χλστ. για την ακρίβεια). Το μήκος αγγίζει τα 1.845 και το πλάτος τα 1.680 χλστ. αντίστοιχα.


Εσωτερικό: Ιδιαίτερη έμφαση στη ποιότητα
Η έμφαση που δίνει η Mazda στην ποιότητα του εσωτερικού των μοντέλων της είναι γνωστή. Κάτι παρόμοιο ισχύει και για το Mazda CX-5, το οποίο καταφέρνει να στέκεται άκρως ανταγωνιστικά σε αυτόν τον τομέα απέναντι στον “premium” γερμανικό ανταγωνισμό. Όπου κι αν κοιτάξει ο οδηγός, θα συναντήσει ποιοτικά υλικά και μαλακές στην υφή επιφάνειες. Πέρα όμως από ποιοτικό, το περιβάλλον είναι και άκρως ψηφιακό, καταφέρνοντας όμως να φέρει γρήγορα την εξοικείωση στον οδηγό. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει μία μικρή ψηφιακή οθόνη, η οποία συνδυάζεται με αναλογικούς δείκτες. Οι πληροφορίες που παρέχει είναι υπεραρκετές και κυρίως… ευανάγνωστες! Ταυτόχρονα, στην κεντρική κονσόλα συναντάμε την οθόνη για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Ελέγχεται από έναν περιστροφικό διακόπτη, όπως συμβαίνει στα μοντέλα της Mazda, είναι οριζόντια τοποθετημένη και το μέγεθός της αγγίζει τις 10,25 ίντσες. Μέσω αυτής δίνεται, εκτός των άλλων, δυνατότητα συνδεσιμότητας Android Auto / Apple CarPlay, ενώ δεν απουσιάζει και το σύστημα παρακολούθησης 360 μοιρών. Ασφαλώς, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε στην ηλιοροφή, αλλά και στο ηχοσύστημα Bose που βρίσκονται ωστόσο στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Αναφορικά με τους χώρους, υπάρχουν αρκετές, μεγάλες και πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα εντός της καμπίνας. Για παράδειγμα, συναντάμε μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες και πρακτικές θήκες στο κεντρικό τούνελ, ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Τέσσερις ενήλικες μπορούν να μετακινηθούν με κάθε άνεση (θερμαινόμενα καθίσματα και πίσω), ενώ οι χώρος για το κεφάλι και τα πόδια είναι άκρως ικανοποιητικός. Όσο για τις αποσκευές, είναι διαθέσιμα 522 λτ. με όλα τα καθίσματα σε όρθια θέση, ενώ ο όγκος μπορεί να εκτοξευθεί στα 1.638 λτ. μόλις ρίξουμε τις πλάτες των καθισμάτων της πίσω σειράς.

Κινητήρας: Με 194 ίππους στην ισχυρή έκδοση
Όπως αναφέρουμε και στον τίτλο της δοκιμής, βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Mazda CX-5 με τον ισχυρό κινητήρα e-Skyactiv G194. Είναι τετρακύλινδρος και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 2.488 κ.εκ., ενώ δεν απουσιάζει και ένα ήπια υβριδικό σύστημα. Αποδίδει 194 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 263 Nm εμφανίζεται στις 4.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου σασμάν. Αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,5 δλ. για το αμάξωμα των 1.655 κιλών, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ./ώρα. Αναφορικά τώρα με την κατανάλωση, η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει 7,6 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης βάσει του προτύπου WLPT. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε την κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 8,9 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Ένα SUV με οδηγοκεντρική φιλοσοφία
“Γράφοντας” αρκετά χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Mazda CX-5 διαπιστώσαμε ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγοκεντρική φιλοσοφία του αυτοκινήτου, αλλά και στην άνεση. Το τιμόνι έχει ακριβώς το βάρος που θα θέλαμε και προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση. Το ίδιο ισχύει και για τα φρένα, τα οποία είναι ισχυρά και με ιδιαίτερα γραμμικό πεντάλ. Πάμε στον κινητήρα, ο οποίος λειτουργεί “πολιτισμένα” και αθόρυβα (λόγω και της καλής μόνωσης στο μηχανοστάσιο). Σίγουρα η ατμοσφαιρική του φύση απαιτεί κατέβασμα μίας σχέσης για να “ζωντανέψει”, είτε με το βύθισμα του πεντάλ, είτε χειροκίνητα μέσω το paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι. Όσο για την ποιότητα κύλισης, αυτό είναι ίσως το πιο δυνατό στοιχείο του Mazda CX-5. Έχει γίνει κορυφαία δουλειά στη μόνωση της καμπίνας, ενώ η ανάρτηση υποδειγματικά αποσβένει τις κακοτεχνίες του δρόμου. Η δε τετρακίνηση θα προσφέρει πιο άνετες μετακινήσεις σε εκτός δρόμου διαδρομές, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει κορυφαία πρόσφυση στο ιαπωνικό SUV.

Στο ταμείο 
Η τιμή του Mazda CX-5 με τους 194 ίππους ξεκινά στη χώρα μας από τα 41.009 ευρώ. Για όσους θελήσουν έκδοση με σύστημα τετρακίνησης, βέβαια, το ποσό αυξάνεται στα 43.477 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.