Δοκιμάζουμε το κορεάτικο υβριδικό B-SUV με 7 χρόνια εγγύηση

Στην full hybrid έκδοση εξασφαλίζει κορυφαία κατανάλωση και μεγάλη αυτονομία! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το Kia Niro και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Kia Niro Hybrid

Το Kia Niro είναι ένα μοντέλο που από τη βάση της γκάμας του έρχεται άκρως εξηλεκτρισμένο, μιας και προσφέρεται ως full υβριδικό, ως Plug-In υβριδικό και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή τη φορά, δοκιμάζουμε την full hybrid έκδοση του μοντέλου, η οποία όπως θα δείτε πετυχαίνει κορυφαία κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, οι απόψεις για την σχεδίαση διίστανται μιας και πολλοί θα βρουν τις “γραμμές” αρκετά τολμηρές. Το μόνο σίγουρο, όμως, είναι πως δεν περνά απαρατήρητο! Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τους μεγάλους προβολείς στα άκρα και ακριβώς από πάνω led λωρίδα για τα φώτα ημέρας. Η πλούσια έκδοση της δοκιμής έχει μια όμορφη διχρωμία με μαύρες τις κάτω επιφάνειες του αμαξώματος, τους καθρέφτες, αλλά και την περιοχή του C-Pillar. Ιδιαίτερο σχεδιαστικά είναι και το πίσ ω μέρος, με τα κάθετα φωτιστικά σώματα να αποτελούν ταυτόχρονα αεραγωγό που μόνο οι παρατηρητικοί θα τον δουν (αεροδυναμική κολώνα Aero-Third Roof Pillar την ονομάζει η Kia), ενώ η αεροτομή δημιουργεί μία sportive εικόνα. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το μήκος του Kia Niro αγγίζει τα 4.420 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.825 χλστ. και το ύψος τα 1.570 χλστ.


Εσωτερικό: Άνετο, ευρύχωρο και ψηφιακό!
Πάμε και στο εσωτερικό ξεκινώντας από τους διαθέσιμους χώρους που προσφέρει το Kia Niro στην full hybrid έκδοση. Μέσα στην καμπίνα υπάρχουν αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ τέσσερις επιβάτες θα μεταφερθούν χωρίς τις παραμικρές υποχωρήσεις. Για τις αποσκευές, η full hybrid έκδοση προσφέρει έναν όγκο που αγγίζει τα 451 λτ. και μπορεί να “εκτοξευθεί” μέχρι τα 1.445 λτ. με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Περνάμε στο ψηφιακό περιβάλλον του Kia Niro, ξεκινώντας από την οθόνη που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Το μέγεθός της αγγίζει τις 10,25 ίντσες και προβάλλει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση (πχ. αυτονομία, κατανάλωση και λειτουργία υβριδικού συστήματος). Ίδιας διάστασης είναι η οθόνη αφής που βρίσκεται στο κέντρο και αναλαμβάνει ρόλο infotainment. Προσφέρει όλες τα απαραίτητα συστήματα, όπως πανοραμική κάμερα, σύστημα πλοήγησης και ασύρματη συνδεσιμότητα Android Auto / Apple CarPlay. Λίγο πιο χαμηλά βρίσκεται το “έξυπνο” panel της Kia. Πρόκειται για μία οθόνη ελέγχου πολλαπλών λειτουργιών που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να διαχειριστείτε εύκολα τις ρυθμίσεις των συστημάτων πολυμέσων και κλιματισμού. Τοποθετημένος σε κεντρική θέση και με εύκολη πρόσβαση, ο περιστροφικός επιλογέας λειτουργεί με
τεχνολογία shift-by-wire, διευκολύνοντας τις αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων με ακρίβεια και αμεσότητα. Επιπλέον, το πλήκτρο επιλογής του Drive Mode βρίσκεται στο τιμόνι και προσφέρει γρήγορες εναλλαγές από το Eco στο Sport και αντίθετα.

Υβριδικό σύστημα με ισχύ 141 ίππων
Η “καρδιά” του υβριδικού Kia Niro είναι ένα μοτέρ μοτέρ εσωτερικής καύσης με σύστημα άμεσου ψεκασμού και λειτουργεί στον “οικονομικό” κύκλο Atkinson. Ο 1.6GDi αποδίδει 105 ίππους και 147 Nm ροπής στις 5.700 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα. Το ηλεκτρικό μοτέρ έρχεται να προσθέσει σε αυτά τα νούμερα 43,5 ίππους επιπλέον αλλά πιο σημαντικά 170 Nm ροπής έξτρα. Η συνδυασμένη απόδοση του υβριδικού συστήματος συναγωνίζεται άνετα υπετροφοδοτούμενα σύνολα στα 1,5 λίτρα, με την ισχύ να φτάνει στους 141 ίππους και τη ροπή στα 265 Nm. Όσον αφορά τώρα στις επιδόσεις, ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το αμάξωμα των 1.399 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 10,8 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 165 χλμ./ώρα.

Σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας, βέβαια, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στρέφεται στην κατανάλωση και όχι στις επιδόσεις. Όπως μπορείτε να δείτε στην παραπάνω δική μας φωτογραφία, το Kia Niro Hybrid κινούμενο για περίπου 200 χλμ. αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον με πολύ κίνηση, η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε στα 4,8 λτ./100 χλμ. χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Στη διάρκεια της δοκιμής σε μεικτές συνθήκες, είδαμε τη μέση κατανάλωση να διαμορφώνεται στα 5,0 λτ./100 χλμ. (4,4 – 4,7 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Kia βάσει του WLTP).

Στην πράξη: Εύκολο στην οδήγηση, ικανό εντός και εκτός πόλης
To Niro Hybrid είναι ένα ήσυχο και άνετο αυτοκίνητο στο δρόμο ακόμη και στην πλούσια έκδοση της δοκιμής, η οποία έφερε 18ρηδες τροχούς και ελαστικά με 45άρι προφίλ. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά και σε συνδυασμό με την πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικών συστημάτων θα κινηθείτε σβέλτα σε κάθε διαδρομή. Τα όρια στις σπορ ανησυχίες του οδηγού βάζουν το τιμόνι με την ελλιπή πληροφόρηση και η αίσθηση του μεσαίου πεντάλ που δεν είναι γραμμική (κυρίως λόγω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας). Η ανάρτηση με μπροστά γόνατα MacPherson και η πίσω διάταξη τύπου πολλαπλών συνδέσμων έχουν ρυθμιστεί για μια άνετη, σταθερή και άνετη οδήγηση. Όπως και να έχει το υβριδικό Niro δεν σχεδιάστηκε για να κινείται διασκεδαστικά αλλά οικονομικά και ασφάλεια… και τα καταφέρνει πολύ καλά. Ως εκπρόσωπος της κατηγορίας των SUVs “βλέπει” και χωματόδρομους και δεν θα αντιμετωπίζει πρόβλημα σε πατημένα κομμάτια.

Στο ταμείο
Η τιμή του Kia Niro Hybrid ξεκινά στην Ελλάδα από τα 33.690 ευρώ στην βασική έκδοση Dynamic. H έκδοση Titanium κοστίζει 36.690 ευρώ, ενώ η κορυφαία Special Edition 39.690 ευρώ. Κλείνοντας να τονίσουμε πως το συγκεκριμένο μοντέλο συνοδεύεται από προσφορά πέντε ετών δωρεάν service και εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.