Δοκιμάζουμε το Made In Japan supermini στη νέα του γενιά – Με αυτόματο CVT

Η κατηγορία των supermini ανέκαθεν παρουσίαζε μεγάλο ενδιαφέρον στην χώρα μας, καθώς εκτός του ότι είναι από τις πλέον εμπορικές, είναι και αυτή στην οποία δραστηριοποιούνται αυτοκίνητα με βαριά… φανέλα! VW Polo, Toyota Yaris, Opel Corsa, Ford Fiesta και άλλα, εδώ και δεκαετίες έχουν αφήσει πολλά στην αυτοκίνηση και προφανώς είναι δύσκολοι αντίπαλοι! Υπάρχει όμως και ένα ιαπωνικό μοντέλο, το οποίο, πάντοτε πιστό στις αρχές του παραμένει σταθερή αξία εδώ και 4 δεκαετίες. Ο λόγος για το Suzuki Swift του οποίο η νέα γενιά βρίσκεται πλέον στην χώρα μας και πλέον την δοκιμάζουμε στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

Το Swift βρίσκεται πλέον στην έκτη του γενιά και είναι γεμάτο αυτοπεποίθηση. Κάτι που φαίνεται πρωτίστως από την εξωτερική του εμφάνιση, οι γραμμές της οποίας ακολουθούν την αρχιτεκτονική της προηγούμενης γενιάς. Τα φώτα είναι νέας σχεδίασης, τόσο εμπρός όσο και πίσω και έχουν στοιχεία LED, η μάσκα έχει μεγαλώσει οι θόλοι είναι τονισμένοι και η οροφή υπογραμμίζεται από διχρωμία και χαρακτηρίζεται από την παράλληλη θέση της ως προς το έδαφος. Σύμφωνα με τη μάρκα, η νέα σχεδίαση έφερε και βελτίωση στον αεροδυναμικό συντελεστή, ενώ κατάφερε να διατηρήσει το μήκος του αμαξώματος κάτω από τα 4 μέτρα, στα 3,86 μ. Το μεταξόνιό του παρέμεινε στα 2,45 μ. ενώ συνολικά ζυγίζει κάτω από έναν τόνο.

Περνώντας στο εσωτερικό, αντιλαμβάνεσαι αμέσως τις διαφορές στην σχεδίαση. Πλέον το ταμπλό είναι πολυεπίπεδο, έχει διχρωμία, ενώ τα υλικά του είναι ποιοτικότερα και σαφώς πιο ευχάριστά στην όψη αλλά και στην αφή. Ο πίνακας οργάνων έχει κλασική διάταξη και αναλογικές ενδείξεις για ταχύμετρο και στροφόμετρο, ενώ διαθέτει και κάθετη έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών. Η έγχρωμη οθόνη αφής στο κέντρο είναι 9,0 ιντσών. Εξοπλιστικά, το αυτοκίνητο έχει αναβαθμιστεί, τόσο στον τομέα άνεσης και συνδεσιμότητας όσο και σε αυτόν της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι χώροι του ικανοποιούν. Οι εμπρός επιβάτες κάθονται άνετα και έχουν διαθέσιμους χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ πίσω δυο ενήλικες δεν θα έχουν πρόβλημα, ακόμη και αν το ύψος τους ξεπερνά τον μέσο όρο. Κάτω από το καπό του, το νέο Suzuki Swift έχει να επιδείξει έναν νέο, τρικύλινδρο, ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα, χωρητικότητας 1,2 λίτρων ο οποίος έχει την κωδική ονομασία «Z12E», ο οποίος αποδίδει 82 ίππους και 112 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 Volt. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, αυτή στην πράξη μένει χαμηλά και κοντά στα 5,5 λίτρα/100 χλμ. (5,4 λίτρα/100 χλμ. για να είμαι ακριβής).

Οδηγώντας το νέο Suzuki Swift αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή πως πρόκειται για μία φυσική εξέλιξη του μοντέλου που αντικαθιστά. Παραμένει ευκολοδήγητο και ευχάριστο στον δρόμο, έχοντας όμως να επιδείξει βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα, ακόμη καλύτερη ποιότητα κύλησης αλλά και ανώτερη ηχομόνωση. Το τιμόνι του είναι σωστό σε βάρος, ενώ τα φρένα ικανοποιούν πλήρως σε αίσθηση και απόδοση. Όσον αφορά το κιβώτιο, πρόκειται για ένα από τα καλύτερα CVT που έχουμε οδηγήσει και καθιστούν το αυτοκίνητο πραγματικό… αγχολυτικό για τους δρόμους της πόλης!

Εν κατακλείδι το νέο Suzuki Swift είναι ένα παλαιάς κοπής (με την καλή έννοια του όρου για αυτοκίνητο πάντα)… σύγχρονο σουπερμίνι, το οποίο θα σε κερδίσει με τόσο με την εμφάνισή του όσο και με την οδική του συμπεριφορά. Μπόνους το ότι είναι Made in Japan. Η τιμή του στην χώρα μας ξεκινά από τα 16.990 ευρώ για την δικίνητη έκδοση 1.2 GL Hybrid, ενώ υπάρχουν δύο εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο CVT, οι GL+ και GLX με 19.790 και 21.490 ευρώ αντίστοιχα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας έχουν τα μοντέλα που εκπέμπουν κάτω από 122 γρ./χλμ. Δείτε τα υβριδικά με τους χαμηλότερους ρύπους......
Το Peugeot 208 επέστρεψε πιο ώριμο, πιο αποδοτικό και πιο σύγχρονο από ποτέ και εμείς το δοκιμάζουμε στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους!...
C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε

Audi ειδικές προσφορές 2025

Audi: Ειδικές τιμές για ετοιμοπαράδοτα μοντέλα – Ποια είναι, μέχρι πότε ισχύει