Δοκιμάζουμε το μικρό, αυτοφορτιζόμενο SUV με τα τρία μοτέρ

Δοκιμάζουμε το μοναδικό μικρό SUV με τις τρεις διαφορετικές υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα του, αυτή την φορά στην αυτοφορτιζόμενη έκδοση των 145 ίππων

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
ταξινομήσεις

Ο λόγος για το Renault Captur λοιπόν, το οποίο αυτή την φορά δοκιμάζουμε στην πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech Full Hybrid των 145 ίππων. Μια έκδοση που αφήνει την υπογραφή της οπτικά μόνο από το ειδικό σήμα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, το οποίο αναγράφει “E-TECH HYBRID”. Οι υπόλοιπες διαφορές που βλέπουμε εδώ έχουν να κάνουν με την εξοπλιστική έκδοση Rive Gauche και αφορούν σε μαύρες λεπτομέρειες σε ζάντες, προφυλακτήρες, οροφή και “πτερύγια” στα εμπρός φτερά, ενώ έχει και μαύρα σήματα. Φυσικά να θυμίσω σε αυτό το σημείο πως το Renault Captur εκτός από τις υβριδικές εκδόσεις του, έχει να επιδείξει και έκδοση με LPG, αλλά και αμιγώς βενζινοκίνητη, ενώ έχει εγκαταλείψει το diesel.

Όπως συμβαίνει και με το αμάξωμα, οι αλλαγές στο εσωτερικό είναι λίγες και έχουν να κάνουν κυρίως με τις ενδείξεις στο ταμπλό (λόγω υβριδικού συστήματος). Ο στάνταρ 10ιντσος πίνακας οργάνων και η οθόνη αφής 7 ιντσών δίνουν τον τόνο στην hitech καμπίνα, ενώ τη σκυτάλη παίρνει ο by-wire επιλογέας του κιβωτίου ταχυτήτων. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ίδιοι με αυτούς των υπόλοιπων εκδόσεων, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χάσει φτάνοντας πλέον από τα 326 έως και τα 440 λτ. ανάλογα με τη θέση του πίσω συρόμενου καθίσματος (422-536 λτ. στη συμβατική έκδοση βενζίνης).

Στην πράξη τώρα, η συγκεκριμένη έκδοση του Captur με ενθουσίασε καθώς κράτησε πολλές φορές τον βενζινοκινητήρα σε… αναμονή, κινούμενη ηλεκτρικά, ενώ κατάφερε να κρατήσει τη μέση κατανάλωση σταθερά κάτω από τα 6,0 λίτρα/100 χλμ. Συγκεκριμένα, κινηθήκαμε με 5,7 λίτρα/100 χλμ. (μέσα στην πόλη είδαμε και τιμές κοντά στα 5,0 λίτρα/100 χλμ.) Κάτω από το καπό συναντάμε βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων απόδοσης 94 ίππων και 2 ηλεκτρικά µοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 49 ίππους και αποτελεί το κύριο µοτέρ του υβριδικού συστήµατος, µε το µικρότερο να αποδίδει 20 ίππους. Το τελευταίο έχει ρόλο… μίζας και… γεννήτριας, καθώς είναι υπεύθυνο για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό. Κάτι που λειτουργεί και στην πράξη, καθώς στην εβδομάδα που είχα το αυτοκίνητο στην κατοχή μου, η στάθμη της μπαταρίας δεν έπεσε ποτέ κάτω από το μισό (χωρίς βέβαια να κινηθώ σε αυτοκινητόδρομο για πολλή ώρα παρά μόνο σε Αττική Οδό και “ποτάμι” με κίνηση). Συνδυαστικά, το υβριδικό σύστημα της Renault αποδίδει 145 ίππους και εκτός από χαμηλή κατανάλωση προσφέρει και πολύ καλές επιδόσεις με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι στα 170 χλμ./ώρα. Ειδικής μνείας χρίζει και το αυτόματο κιβώτιο multi-mode το οποίο συνεργάζεται άψογα με το υβριδικό σύστημα είτε σε οικονομική οδήγηση, είτε σε σβέλτη… Να τονίσω εδώ πως η επιλογή “B” στο κιβώτιο ενισχύει τον βαθµό ανάκτησης ενέργειας, ενώ προσφέρεται και EV επιλογή. Το σασμάν, εμπνευσμένο από την F1, είναι 4άρι και ασυγχρόνιστο, και συνδυάζεται με έναν ακόμη μειωτήρα δύο ηλεκτρικών ταχυτήτων, προσφέροντας πρακτικά 15 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Φυσικά, η συγκεκριμένη έκδοση δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο.


Όσον αφορά στη τιμή του, το Renault Captur στην φουλ υβριδική του έκδοση ξεκινά από τα 31.060 ευρώ (equilibre plus). Ακολουθεί η εξοπλιστική έκδοση techno με 32.310 ευρώ και τέλος η rive gauche με 32.960 ευρώ. Η τελευταία είναι και αυτή της δοκιμής μας και έχει υπερπλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, ενώ συνοδεύεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση και 8ετή εγγύηση μπαταρίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]