Δοκιμή Renault Captur LPG

Δοκιμάζουμε το B-SUV της ελληνικής αγοράς με εργοστασιακό υγραέριο, αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες και εγγύηση 5 ετών!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Renault Captur LPG

To Renault Captur είναι ένα από τα πιο εμπορικά μοντέλα της γαλλικής μάρκας καθώς αποτέλεσε το best seller της κατηγορίας του για επτά σερί χρονιές με τις πωλήσεις να ξεπερνούν τις 1,5 εκατ. μονάδες. Η νέα, δεύτερη γενιά έρχεται βελτιωμένη σε όλους του τομείς που ζήτησε το κοινό, σύμφωνα με την έρευνα της μάρκας, προσθέτοντας στα δυνατά της σημεία τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, αλλά και τις δικές τους ιδέες αναφορικά με τις λύσεις στην πρακτικότητα, την εργονομία και την τεχνολογία. Εμείς αυτή την φορά δοκιμάζουμε το Renault Captur στην έκδοση διπλού καυσίμου με βενζίνη και υγραέριο με τον 1.0 λτ. TCe.

Αισθητικές οι εξωτερικές αλλαγές
Με μήκος 4.227 χλστ. και πλάτος 1.797 το Captur έχει μεγαλώσει αισθητά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του και βρίσκεται πλέον στο άνω άκρο της κατηγορίας των μικρών SUV που, με τέτοιες διαστάσεις, δεν τα λες πλέον και τόσο… μικρά. Η Renault αξιοποίησε πλήρως το έξτρα μήκος των 11 εκατοστών αλλά και το πλάτος που μετρά πλέον δύο εκατοστά περισσότερα και σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 2.639 χλστ. οι χώροι της καμπίνας του Captur είναι επαρκέστατοι για τέσσερις ενήλικες κανονικού μεγέθους, συν ένα ακόμη άτομο μικρότερων… διαστάσεων. Ο οδηγός κάθεται ψηλά με την θέση να έχει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις και σε μεγάλο εύρος. Εργονομικά, το ταμπλό του Captur είναι πολύ προσεγμένο παρέχοντας έλεγχο τόσο μέσω σωστά ομαδοποιημένων φυσικών κουμπιών όσο και μέσω της υψηλής ευκρίνειας οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων με διαγώνιο στις 9,3 ίντσες. Μέσα από την οθόνη με την κάθετη διάταξη έχετε παράλληλα πρόσβαση σε δεκάδες ρυθμίσεις που αφορούν τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού αλλά και σε επιλογές εξατομίκευσης, όπως για παράδειγμα στο χρώμα για τον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας αλλά σε ποια σημεία μπορείτε να τον ενεργοποιήσετε. Όλα γίνονται εύκολα και κατανοητά και ο χρόνος που απαιτείται για την εκμάθηση του συστήματος κινείται σε απολύτως λογικά όρια.

Στα 422 με 536 λίτρα βρίσκεται η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του Captur με τα καθίσματα στη θέση τους. Όχι, δεν έχει γίνει κάποιο λάθος στο παραπάνω νούμερο, ο χώρος αποσκευών μπορεί να μεταβάλλει τον όγκο του αφού η πίσω σειρά καθισμάτων του Captur είναι συρόμενη. Έτσι αν έχετε μικρούς σε μέγεθος επιβάτες ή μεγάλες ανάγκες χωρητικότητας για αποσκευές, μπορείτε να αυξομειώσετε τον χώρο, με το κάθισμά να σύρεται με μοχλούς που βρίσκονται τόσο μέσα στην καμπίνα όσο και στον χώρο αποσκευών. Αξίζει να σημειώσω πως η ύπαρξη δεξαμενής υγραερίου (40 λίτρων) δεν επηρεάζει το πορτμπαγκάζ (ούτε το δάπεδό του δύο επιπέδων), καθώς βρίσκεται στην θέση της ρεζέρβας. Φυσικά πλέον ρεζέρβα δεν υπάρχει και έχει δώσει την θέση της στο κιτ επισκευής ελαστικού.

Άλλα 27 λίτρα αποθήκευσης θα βρείτε συνολικά στο εσωτερικό του Captur, διάσπαρτα, ώστε να ικανοποιηθούν οι ανάγκες όσο το δυνατόν περισσότερων. Γενικά και παρά τη μοντέρνα σχεδίαση του ταμπλό αλλά και των θυρών το μοντέλο της γαλλικής εταιρίας βρίθει έξυπνων και πρακτικών λύσεων. Μεγάλες βαθιές ποτηροθήκες στη κεντρική κονσόλα, “τεμπέλης” που ανοίγει και φανερώνει ακόμη ένα χώρο αποθήκευσης, θήκες στις εμπρός αλλά και στις πίσω πόρτες για μπουκάλια έως και 1,5 λίτρα και φυσικά ντουλάπι μπροστά από το συνοδηγό, είναι οι πρακτικές λύσεις που κάνουν την αποθηκευτική διαφορά στο εσωτερικό του Captur και λύνουν τα χέρια στους επιβαίνοντες και στις μεγαλύτερες διαδρομές.

Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται από τη μέση και κάτω σε δύο τμήματα-ράφια προσφέροντας έξτρα θέσεις για μικρά και μεγαλύτερα αντικείμενα, με το πάνω μέρος να φιλοξενεί και τον επιλογέα του κιβωτίου, ενώ διαθέτει θέση για την κάρτα/κλειδί και δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης κινητού τηλεφώνου.

Οικονομικό, πολιτισμένο, δυνατό
Η έκδοση της δοκιμής μας κάτω από το καπό της είχε τον 1.0 λτ. τούρμπο TCe κινητήρα των 100 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 170 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ., το οποίο συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην πράξη ο κινητήρας αποτελεί ένα από τα πλέον πολιτισμένα μηχανικά σύνολα στην κατηγορία του με τους κραδασμούς και τον θόρυβο (λόγω τρικύλινδρης αρχιτεκτονικής) να γίνονται αισθητοί μόνο όταν οι ο ρυθμός περιστροφής ξεπερνά τις 4.000 σ.α.λ. Μάλιστα η διαφορά στην λειτουργία του αναλόγως καυσίμου είναι ανεπαίσθητη. Το Captur να κινείται σβέλτα και αθόρυβα είτε ψεκάζεται βενζίνη, είτε υγραέριο στον θάλαμο καύσης. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 13 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι στα 173 χλμ./ώρα. Πάμε όμως στα πραγματικά ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αυτής της έκδοσης. Και αυτά δεν είναι άλλα από τις καταναλώσεις αναλόγως καυσίμου. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Η Renault ανακοινώνει μέση κατανάλωση βενζίνης 5,8 – 6,3 λίτρα/100 χλμ. και υγραερίου 7,5-8,1 λίτρα/100 χλμ. (να υπογραμμίσω εδώ πως το αυτοκίνητο εισέρχεται κανονικά στον δακτύλιο, καθώς φέρει εργοστασιακό σύστημα υγραερίου). Στην πράξη οι καταναλώσεις, ως συνήθως είναι υψηλότερες. Εμείς είδαμε 8,2 λίτρα/100 χλμ. με βενζίνη και 9,0 λίτρα/100 χλμ. με υγραέριο (αναμενόμενο, καθώς η θερμογόνος δύναμη του LPG είναι μικρότερη από της βενζίνης). Και πάλι όμως τα νούμερα είναι φυσιολογικά και αν αναλογιστείς πως το υγραέριο κοστίζει στην χώρα μας από 0,85 ευρώ/λίτρο, τότε καταλαβαίνεις πως μιλάμε για αρκετά οικονομικές μετακινήσεις. Μεγάλο ατού όμως είναι προφανώς η αυτονομία, καθώς το αυτοκίνητο διατηρεί το 48λιτρο ντεπόζιτο βενζίνης και σε αυτό πρέπει να προσθέσουμε και το 40λιτρο ντεπόζιτο υγραερίου. Έτσι έχουμε στην πράξη αυτονομία 590 χλμ. περίπου με βενζίνη και άλλα 440 χλμ. περίπου με υγραέριο. Έτσι, συνολικά η αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 χλμ. Και μιλάμε για μέση κατανάλωση, γιατί αν βάλετε στόχο να κινηθείτε οικονομικά και στο πρόγραμμα ECO του αυτοκινήτου, τότε υπολογίστε +15% στην αυτονομία.

Σε αυτό το σημείο να τονίσω πως το σύστημα υγραεριοκίνησης τοποθετείται εργοστασιακά και η αλλαγή σε καύσιμο γίνεται από ειδικό διακόπτη, χαμηλά στο ταμπλό, αριστερά από το τιμόνι. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν οι σχετικές ενδείξεις που ενημερώνουν τον οδηγό για το ποιο καύσιμο χρησιμοποιείται, ενώ ο υπολογιστής ταξιδιού δείχνει αυτονομία και μέση κατανάλωση και για τα δύο καύσιμα ξεχωριστά. Φυσικά η εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών ισχύει κανονικά για το σύστημα υγραεριοκίνησης, όπως και για τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη.

Η τιμή του Renault Captur LPG στην πλουσιοπάροχη εξοπλιστική έκδοση Dynamic είναι στα 23.330 ευρώ. Φυσικά υπάρχει και η οικονομικότερη έκδοση Expression με 21.180 ευρώ.

Δείτε στο video που ακολουθεί, τον Κώστα Στεφανή και τον γνωστό σεφ Πάνο Ιωαννίδη να συζητούν και να οδηγούν το νέο Renault Captur.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr