Δοκιμάζουμε το πιο… ιδιαίτερο μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς – Υβριδικό με 145 ίππους

Δοκιμάζουμε ένα από τα πλέον ξεχωριστά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην ελληνική αγορά στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους.

Με το DS 4, το τέταρτο κατά σειρά μοντέλο της DS Automobiles, οι Γάλλοι θέλησαν να πάνε τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο, συνδυάζοντας την υψηλή αισθητική με τις προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης. Το DS4 έχει μήκος 4.400 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ. και σχετικά περιορισμένο ύψος στα 1.470 χλστ. Σε γενικές γραμμές η σχεδίαση του δεν ξεφεύγει από την εικόνα που μας έχουν συστήσει οι Γάλλοι με τα προηγούμενα μοντέλα τους, αν και εδώ είναι εμφανής η προσπάθεια που έχει γίνει για ένα πιο δυναμικό αμάξωμα. Σίγουρα πάντως μιλάμε για το πιο ιδιαίτερο σχέδιο στην κατηγορία του.

Δανειζόμενο στοιχεία και από το concept DS Aero Sport Lounge, το DS 4 ενσωματώνει με φινέτσα στη σχεδίαση του περισσότερες ακμές και γωνίες σε συνδυασμό με ακόμη μικρότερα σε μέγεθος φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Το μικρομεσαίο μοντέλο των Γάλλων μοιάζει να βρίσκεται απόλυτα σύμφωνο με το πνεύμα της εποχής και να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ δυναμισμού και κομψότητας με τους τροχούς να έχουν διάμετρο 720 χλστ. και τις ζάντες να φτάνουν σε μέγεθός έως και τις 20 ίντσες.

Το εσωτερικό του νέου DS 4 ακολουθεί το σχεδιαστικό πνεύμα της εξωτερικής σχεδίασης. Παρουσιάζει μια hi-end εικόνα που συνδυάζει τη λιτότητα στις γραμμές με τις προσεγμένες λεπτομέρειες. Highlight που κάνει τη διαφορά οι κρυφοί αεραγωγοί του κλιματισμού στο κέντρο του ταμπλό που αφήνουν ανεπηρέαστες τις γραμμές του.

Η αίσθηση ηρεμίας και άνεσης ήταν εκείνα τα στοιχεία που ήθελαν οι σχεδιαστές της DS να ενσωματώσουν στην καμπίνα του νέου τους μοντέλου, χωρίς φυσικά να αφήνουν στην άκρη εκείνα τα πράγματα που τους κάνουν να ξεχωρίζουν και πραγματικά το πέτυχαν. Τα κομψά ανασχεδιασμένα καθίσματα φέρουν νέα υλικά που συντελούν στα αυξημένα επίπεδα άνεσης, ενώ “παραμελημένος” δεν είναι ούτε ο χώρος αποσκευών που έχει χωρητικότητα 430 λίτρα.

Χρησιμοποιώντας μια έκδοση της πλατφόρμας EMP2 που εξελίχθηκε αποκλειστικά για το DS 4, η γαλλική εταιρία προσφέρει από την αρχή του λανσαρίσματος του μικρομεσαίου μοντέλου υβριδικές εκδόσεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οδηγήσαμε το DS 4 με το 48βολτο υβριδικό σύστημα σε συνεργασία με τον 1,2 λτ. turbo PureTech βενζινοκινητήρα. Πλέον, η επίσημη ανακοίνωση ιπποδύναμης δεν είναι στα 136 αλλά στα 145 άλογα. Αλλαγή όχι ουσίας αλλά… ερμηνείας, καθώς δεν υπάρχει καμιά αλλαγή στο κινητήριο σύνολο. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι αυτός που τα… βγάζει πέρα, έχοντας ως πολύτιμο αρωγό έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έξι σχέσεων.

Φυσικά το ζητούμενο για όλο αυτό το… ντουέτο είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων, καθώς το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει το DS 4 μόνο ηλεκτρικά σε εκκινήσεις και πολύ χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης. Εντός πόλης τα 6,3 λτ./100 χλμ. είναι απολύτως εφικτά, ενώ η μέση τιμή είναι 6,8 λτ./100 χλμ.

Οδηγικά, το DS 4 είναι… ξεκάθαρο από την αρχή. Υποστηρίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του, εκφράζοντάς τον μέσα από την άνεση και την ησυχία στην καμπίνα. Στο ταξίδι είναι ατάραχο, ενώ και εύκολα το βάζουμε στην κορυφή της κατηγορίας του στο συγκεκριμένο τομέα.

Όσον αφορά την τιμή του, το DS 4 στην χώρα μας ξεκινά από τα 35.300 ευρώ για τη συγκεκριμένη, υβριδική έκδοση, ενώ πωλείται και με diesel κινητήρα 1.5 λτ. 130 ίππων με τιμή εκκίνησης στα 37.250 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Υβριδικό SUV με 145 ίππους και τρεις σειρές καθισμάτων για 7 θέσεις! Πάμε να δούμε πως είναι σε πραγματικές συνθήκες το γαλλικό SUV....
Με "αύρα" πολυτέλειας και σχεδίαση που "ελκύει" τα βλέμματα το συγκεκριμένο μικρομεσαίο επιστρέφει στο προσκήνιο με υβριδική έκδοση που... αξίζει!...
Το μεγαλύτερο SUV στην γκάμα της Suzuki είναι αποκλειστικά Plug-in Hybrid, με βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστική ισχύ 306 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Ένα γαλλικό SUV απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο με όπλα του την ιπποδύναμη, την τετρακίνηση αλλά και το μοναδικό στυλ του....
Ο 12ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E σταμάτησε το σερί συγκομιδής βαθμών των DS Automobiles και Penske Autosport....
Δοκιμάζουμε το B-SUV των 21.990 ευρώ σε ένα από τα μεγαλύτερα come back της χρονιάς στην αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

xania_krani

Χανιά – Μοίρασε κράνη η τροχαία στους δικυκλιστές

κράνος

Νέος Κ.Ο.Κ. – Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα

Peugeot-E-5008(3)

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Peugeot – Υβριδικό, με 7 θέσεις