Δοκιμάζουμε το πιο προσιτό ηλεκτρικό της Volkswagen με τους 204 ίππους

Πρώτη γνωριμία με το ανανεωμένο μοντέλο των Γερμανών! Δείτε τις εντυπώσεις μας, την πραγματική αυτονομία και ασφαλώς πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
VW ID.3

Η Volkswagen έχει “χτίσει” τα τελευταία χρόνια μία πλήρη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με το ID.3 να έχει κιόλας δεχθεί την πρώτη του ανανέωση. Στην χέρια μας βρέθηκε στην έκδοση με την μικρότερη μπαταρία, η οποία αποτελεί και την πιο προσιτή επιλογή ηλεκτρικού στη γκάμα της εταιρείας αυτή τη στιγμή. Πάμε ευθύς αμέσως να δούμε τις εντυπώσεις που μας άφησε!

Εξωτερική εμφάνιση
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το ηλεκτρικό μοντέλο προσφέρεται με βελτιωμένη αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας Cd: 0.263). Τα νέα βελτιστοποιημένα ανοίγματα ψύξης αέρα και οι μεγάλες βαμμένες επιφάνειες κάνουν το μπροστινό μέρος να δείχνει πιο σίγουρο και πολύ πιο ευχάριστο από κάθε γωνία. Το καπό εμφανίζεται πλέον μακρύτερο επειδή η μαύρη λωρίδα κάτω από το παρμπρίζ έχει αφαιρεθεί και οι εσοχές στα πλαϊνά τμήματα εκτείνονται πλέον στο εμπρός μέρος. Επιπλέον, η γκάμα των αποχρώσεων έχει μεγαλώσει με νέα διαθέσιμα χρώματα. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες είναι ασφαλώς οι αεροδυναμικές ζάντες 20 ιντσών, αλλά και η αντίθεση που δημιουργούν μαζί με την μαύρη οροφή και την μαύρη αεροτομή στο πίσω τμήμα.

Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Volkswagen ID.3 αγγίζει τα 4.261 χλστ., το πλάτος τα 1.809 (2.070 με τους καθρέφτες), ενώ το ύψος φτάνει στα 1.562 χλστ.


Εσωτερικό: Με έμφαση στην αναβάθμιση της ποιότητας
Περνάμε στην καμπίνα του ανανεωμένου μοντέλου, εκεί όπου υπάρχουν ανώτερης ποιότητας υλικά, τα οποία δίνουν έμφαση στην βιωσιμότητα. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι χρησιμοποιείται το ύφασμα “Artvelours Eco”, το οποίο περιέχει 71% προϊόντα ανακύκλωσης. Είναι εμφανές ότι έγινε χρήση αφρώδους πλαστικού, το οποίο δημιουργεί μια πιο ποιοτική αίσθηση στην αφή. Ως προς το ψηφιακό περιβάλλον, πίσω από το τιμόνι υπάρχει η γνωστή οθόνη 5,3 ιντσών για την ενημέρωση του οδηγού με τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις, ενώ στα δεξιά υπάρχει ο περιστροφικός επιλογές. Στην κεντρική κονσόλα βρίσκεται μία οθόνη αφής μεγέθους 12 ιντσών, μέσω της οποίας γίνεται η ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων κάμερα οπισθοπορείας, δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας Android Auto / Apple CarPlay, ενώ ακριβώς πιο κάτω βρίσκεται η “μπάρα” αφής για τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού. Κάπου εδώ, να αναφέρουμε πως αφής είναι και τα κουμπιά στο τιμόνι, τα οποία ίσως να ξενίσουν αρχικά τον οδηγό με την αίσθησή τους. Επιπλέον, αρνητική εντύπωση δημιουργεί ο έλεγχος στους διακόπτες για τον χειρισμό των παραθύρων. Για τον οδηγό η γερμανική εταιρεία έχει επιλέξει να τοποθετήσει δύο διακόπτες και ένα κουμπί αφής με την ένδειξη “Rear”. Για να ανοίξει πχ. κάποιος το πίσω παράθυρο, θα πρέπει να πάρει το βλέμμα από τον δρόμο, να πατήσει το “Rear” και στη συνέχεια να ανοίξει το παράθυρο. Σίγουρα δεν θα το χαρακτηρίζαμε ως μία εργονομική λύση!

Όσο για τους χώρους, το VW ID.3 παίρνει άριστα, μιας και θα φιλοξενήσει άνετα τέσσερις επιβάτες. Υπάρχουν πολλοί χώροι για μικροαντικείμενα, μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες και ένας όγκος 385 λτ. για τις αποσκευές.

Κινητήρας: Ισχυρός και κυρίως… οικονομικός!
Στην έκδοση Pro Performance της δοκιμής μας, το VW ID.3 εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα και το αμάξωμα που ξεπερνά οριακά τα 1.800 κιλά είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,3 δλ. Όσο για την τελική ταχύτητα, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα. Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί η μικρότερη μπαταρία της γκάμας χωρητικότητας 58 kWh, η οποία προσφέρει θεωρητική αυτονομία που περνά οριακά τα 426 χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Όσο για την εργοστασιακή κατανάλωση, η μέση τιμή της διαμορφώνεται στις 15,3-16 kWh/100 χλμ. Εμείς, στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε μία μέση τιμή της τάξης των 16 kWh./100 χλμ. και διαπιστώσαμε ότι αν η πλειονότητα των χιλιομέτρων δεν γίνουν στον αυτοκινητόδρομο, τα 400 χλμ. αυτονομίας είναι άκρως ρεαλιστικός στόχος. Στην περίπτωση δε, που ο οδηγός κινείται αστικά με τον επιλογέα στο “B” (ανάκτηση ενέργειας), είναι εφικτό να “πιάσει” ακόμα και την εργοστασιακή αυτονομία.

Όσον αφορά τώρα στην φόρτιση, η μπαταρία του VW ID.3 μπορεί να δεχθεί ακόμα και ισχύ 120 kW. Συνεπώς, σε ταχυφορτιστή τέτοιας ισχύος είναι εφικτή η πλήρωση έως το 80% μέσα σε περίπου μισή ώρα. Από την άλλη, σε ένα οικιακό wallbox 7,4 kW, θα χρειαστούν περίπου 9 ώρες για την πλήρη φόρτιση. Για να γίνουμε πιο κατανοητοί, για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, αρκεί μία βραδινή φόρτιση, ώστε ο μέσος οδηγός να διανύσει τις χιλιομετρικές αποστάσεις της εβδομάδας.

Στην πράξη: “Παράδεισος” οι αστικές μετακινήσεις
Ξεκινώντας από τις αστικές μετακινήσεις, το VW ID.3 διακρίνεται για την ευελιξία τους, ενώ η ορατότητα είναι πολύ καλή. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ηχομόνωση και, σε συνδυασμός με την κορυφαία ανάρτηση αποσβαίνει εκπληκτικά τις ανωμαλίες, δημιουργείται ένα εξαιρετικό κοκτέιλ για τις μετακινήσεις εντός πόλης. Τα φρένα είναι ισχυρά, αλλά το πεντάλ δεν διακρίνεται για την κορυφαία του αίσθηση, κάτι τέτοιο είναι λογικό και το συναντάμε στα περισσότερα αυτοκίνητα με σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Αναφορικά με το σύστημα διεύθυνσης, σίγουρα θα το θέλαμε λίγο πιο άμεσο και με καλύτερη πληροφόρηση. Εκτός πόλης, διαπιστώνει κανείς την καλή αεροδυναμική συμπεριφορά που δεν δημιουργεί θορύβους, αλλά και κορυφαία ηχομόνωση. Οι τάσεις πλεύσης του αμαξώματος “λάμπουν” δια της απουσίας τους και ο κινητήρας “υπακούει” ακαριαία στις εντολές του οδηγού. Μέχρι τα 100 χλμ./ώρα, η επιτάχυνση εντυπωσιάζει, ενώ από εκεί και πέρα τα χιλιόμετρα ανά ώρα εξακολουθούν να αυξάνονται “ζωηρά”.

Στο ταμείο
Βάσει του νέου τιμοκαταλόγου της γερμανικής εταιρείας, η τιμή του ανανεωμένου VW ID.3 ξεκινά στην χώρα μας από τα 41.200 ευρώ, χωρίς να συνυπολογίζεται σε αυτό το ποσό το όφελος του κρατικού προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά”.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.