Δοκιμάζουμε το πρώτο ηλεκτρικό Dacia – Ξεκινά κάτω από τα 19.000 ευρώ

"Κατεβαίνει" στην αρένα με τον τίτλο του φθηνότερου ηλεκτρικού! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το Dacia Spring, την πραγματική αυτονομία και πόσο κοστίζει...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Dacia Spring

Η ρουμανική εταιρεία έχει ένα μοναδικό ταλέντο στο να “ακούει” τις ανάγκες της εκάστοτε κατηγορίας και να λανσάρει μοντέλα που τις ικανοποιούν, χωρίς υπερβολές και “φαμφάρες”! Ακριβώς το ίδιο έγινε και στην περίπτωση του Dacia Spring, του πρώτου ηλεκτρικού της εταιρείας, το οποίο μέσα σε μικρό διάστημα κατάφερε να “κατακτήσει” μεγάλο μερίδιο της αγοράς ηλεκτρικών. Τώρα, έφτασε η ώρα για την δοκιμή του προσιτού (για τα δεδομένα ηλεκτρικού πάντα) μοντέλου αστικών και όχι μόνο μετακινήσεων.

Εξωτερικά, το μικρότερο μοντέλο των Ρουμάνων “φωνάζει” από μακριά ότι ανήκει στη γκάμα της Dacia. Στο εμπρός τμήμα υπάρχει η χαρακτηριστική μάσκα της εταιρείας με το νέο σήμα (εκεί κρύβεται και η υποδοχή φόρτισης), ενώ οι διχρωμίες του αμαξώματος δίνουν έναν πιο μοντέρνο τόνο. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως η “σεβαστή” απόσταση από το έδαφος, οι ράγες στην οροφή και οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Dacia Spring αγγίζει τα 3.734 χλστ., το πλάτος τα 1.622 και το ύψος τα 1.516 χλστ. Σχετικά με την ευελιξία, το μικρό ηλεκτρικό πόλης έχει διάμετρο κύκλου στροφής (από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο) 9,5 μέτρα.


Πάμε και στο εσωτερικό, με το Dacia Spring να παρέχει σε οδηγό και επιβάτες τα απολύτως απαραίτητα, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν σημαντικές παραλείψεις. Για παράδειγμα, στην καμπίνα υπάρχουν στοιχεία όπως είναι το σύστημα πλοήγησης, το air condition, η σύνδεση με smartphone και τα ηλεκτρικά παράθυρα. Σε ψηφιακό επίπεδο υπάρχουν επίσης τα απολύτως απαραίτητα. Πίσω από το τιμόνι συναντάμε μία οθόνη 3,5 ιντσών με τις απολύτως απαραίτητες ενδείξεις, όπως το φορτίο του ηλεκτροκινητήρα, η αυτονομία, η μέση κατανάλωση ρεύματος και η στάθμη της μπαταρίας. Στο κέντρο συναντάμε μία οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών, η οποία εξοπλίζεται με κάμερα οπισθοπορείας (θα μπορούσε να έχει και καλύτερη ανάλυση), αλλά και σύστημα πλοήγησης. Λίγο πιο χαμηλά συναντάμε το πάνελ ρύθμισης του air-condition (δεν προσφέρεται αυτόματος κλιματισμός), ενώ για την κίνηση του οχήματος εμπρός και πίσω υπάρχει ένας περιστροφικός διακόπτης με D, N και R. Όσο για τους διαθέσιμους χώρους, το μαζεμένων διαστάσεων αυτοκίνητο προσφέρει χώρους για τέσσερις επιβάτες και όγκο που αγγίζει τα 290 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στην όρθια θέση τους.

Αποκλειστικά με το “ισχυρό” μοτέρ των…65 ίππων!
Το Dacia Spring, στην ελληνική αγορά προσφέρεται αποκλειστικά στην πιο ισχυρή του εκδοχή. Τροφοδοτείται από ένα ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 65 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 113 Nm. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 975 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 13,7 δλ. Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 125 χλμ./ώρα, βέβαια το ενδιαφέρον στοιχείο είναι η επιτάχυνση στα 0-50 χλμ./ώρα που ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. και “μαρτυρά” τις σβέλτες μετακινήσεις μέσα στην πόλη.

Χάρη στην μπαταρία χωρητικότητας 27,4 kWh, το Spring εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220 χλμ. σε μικτό κύκλο και 310χλμ. σε αστικό κύκλο και στις δύο περιπτώσεις κατά το πρότυπο WLTP. Η μέση κατανάλωση βρίσκεται στις 14,5 kWh/100χλμ., νούμερο το οποίο πέφτει στο 10,4 kWh/100χλμ. όταν το Spring κινείται στην πόλη. Στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον διαπιστώσαμε πως τα 200 χλμ. αυτονομίας είναι μία άκρως ρεαλιστική τιμή. Όσον αφορά τώρα στην φόρτιση, σε οικιακή πηγή το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας φτάνει στο 100% σε 13,5 ώρες. Αν αξιοποιηθεί η δυνατότητα ταχείας φόρτισης (DC) σε πηγή 30 kW και άνω… τώρα η πλήρωση μέχρι το 80% ολοκληρώνεται σε μόλις 56 λεπτά.

Στη πράξη
Το Dacia Spring απέδειξε πως μπορεί να ανταποκριθεί και με το παραπάνω στις καθημερινές απαιτήσεις. Οι χώροι του επαρκούν για τις αστικές μετακινήσεις, ενώ είναι αρκετά άνετο και ευκολοδήγητο μέσα στην πόλη. Ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει την απαραίτητη ροπή για να κινήσει σβέλτα το ελαφρύ αμάξωμα, ωστόσο το λεπτό πέλμα των ελαστικών στερεί την πρόσφυση σε αρκετές περιπτώσεις. Δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε το ABS να επεμβαίνει πολύ νωρίς, χωρίς κάτι τέτοιο βέβαια να προβληματίζει τον οδηγό. Συμπερασματικά, το Dacia Spring είναι ένα αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες… και αυτό το κάνει με μεγάλη επιτυχία!

Στο ταμείο
Η τιμή του Dacia Spring με τους 65 ίππους ξεκινά στην χώρα μας από τα 25.000 ευρώ, ποσό που διαμορφώνεται στα 18.950 ευρώ με την αξιοποίηση του προγράμματος επιδότησης αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.