Δοκιμάζουμε το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Mercedes-AMG με τους 476 ίππους

Καταιγιστικές επιδόσεις και πρωτόγνωρη τεχνολογία! Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο SUV με τα σήματα της AMG. Δείτε τις εντυπώσεις μας και ασφαλώς πόσο κοστίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC

Η Mercedes έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια μία υπερπλήρη γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία περιλαμβάνει και SUV που θα καλύψουν κάθε ανάγκη. Ένα εξ’ αυτών προσφέρεται πλέον και στις κορυφαίες AMG εκδόσεις, μία από τις οποίες βρέθηκε στα χέρια μας. Ο λόγος για την “μικρή”, που μόνο μικρή δεν είναι, Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC SUV (υπάρχει όμως και η πιο ισχυρή EQE 53 4MATIC). Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το εντυπωσιακό μοντέλο και να “καταθέσουμε” τις εντυπώσεις που μας άφησε!

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, με την Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC να διακρίνεται για το επιβλητικό της μέγεθος. Το μήκος να αγγίζει τα 4.863 χλστ., το πλάτος τα 1.940 και το ύψος τα 1.686 χλστ. Σε σχεδιαστικό επίπεδο, σήμα κατατεθέν είναι η LED λωρίδα που ενώνει τα εμπρός φωτιστικά σώματα, αλλά και η χαρακτηριστική μάσκα με το μαύρο πάνελ, τις κάθετες γραμμές και το λογότυπο της AMG. Συνεχίζοντας προς το πλάι συναντάμε το σκαλοπάτι για πιο εύκολη πρόσβαση στην καμπίνα, αλλά και τις εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 21 ιντσών που “φιλοξενούν” εμπρός εξαπίστονες δαγκάνες. Στο φτερό προς την πλευρά του οδηγού, οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν και ένα καπάκι (για πλήρωση καθαριστικού παρμπρίζ), ενώ ακόμα ένα εντυπωσιακό στοιχείο είναι οι “κρυφές”, φωτιζόμενες χειρολαβές. Πάμε και στο πίσω μέρος, εκεί όπου υπάρχει μία διακριτική αεροτομή, διαχύτης και LED λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα και ενώνει τα φωτιστικά σώματα. Επιπλέον αλλαγές λόγω της AMG φύσης του SUV είναι οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες με αεροδυναμικά βοηθήματα.


Εσωτερικό: Τεχνολογικό ΣΟΚ
Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα της Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC, ο οδηγός θα έρθει σε επαφή με ένα περιβάλλον που πιθανότατα δεν έχει ξανά συναντήσει στη ζωή του. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για μία νέα ψηφιακή εμπειρία που θα βιώσει όποιος βρεθεί μπροστά στην λεγόμενη “MBUX Hyperscreen”. Πρόκειται για ένα ενιαίο πάνελ με πλάτος 1.410 χλστ., το οποίο καλύπτει σχεδόν δυόμιση τετραγωνικά μέτρα (2,432 τ.), δηλαδή σχεδόν όλο το ταμπλό. Ας το χωρίσουμε, όμως, σε τρία τμήματα, ξεκινώντας από την οθόνη που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Αυτή είναι υπεύθυνη για την πληροφόρηση του οδηγού με χρήσιμες ενδείξεις, όπως η αυτονομία, το επίπεδο της μπαταρίας, η ταχύτητα κ.α. Η κυρτή, κεντρική οθόνη αφής αποτελεί το infotainment της Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC, μέσω του οποίου ελέγχονται όλα τα συστήματα. Θα χρειαστούν αμέτρητες λέξεις για να περιγράψουμε όλες τις λειτουργίες, οπότε ας αναφέρουμε ενδεικτικά τα συστήματα τηλεμετρίας για χρήση σε πίστα, την κάμερα 360 μοιρών, το σύστημα πλοήγησης και την ρύθμιση ατμοσφαιρικού φωτισμού τη νύχτα. Η ψηφιακή πανδαισία ολοκληρώνεται με την τρίτη οθόνη για τον συνοδηγό. Σε πρώτη φάση θα πει κανείς… υπερβολή της εποχής. Αλλά δίνει την δυνατότητα ελέγχου λειτουργιών από τον συνεπιβάτη που δεν θα ενοχλήσουν το τελετουργικό της οδήγησης.

Όσον αφορά στους χώρους, η υπερπολυτελής καμπίνα θα καλύψει άνετα τις ανάγκες του τυχερού οικογενειάρχη. Ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών είναι χαοτικός, ενώ για τις αποσκευές προσφέρεται όγκος που φτάνει τα 520 λίτρα (έως 1.675 με τα πίσω καθίσματα σε ανάκλιση). Επίσης, αξιοσημείωτος είναι ο χώρος και κάτω από το πάτωμα, ώστε να τοποθετούνται “νοικοκυρεμένα” τα καλώδια.

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ και “εκτόξευση” στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. 
Φτάσαμε στο “ζουμί” της υπόθεσης που όταν μιλάμε για AMG… είναι ο κινητήρας (οι κινητήρες στην προκειμένη περίπτωση). Η τετρακίνητη Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον κάθε άξονα, με τη συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 476 ίππους. Η δε ροπή αγγίζει τα 858 Nm και, όπως σε κάθε ηλεκτρικό, έρχεται ακαριαία να κολλήσει τον οδηγό στο κάθισμα. Το αμάξωμα των 2.600 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 210 χλμ./ώρα.

Πηγή τροφοδοσίας αποτελεί μία μπαταρία “καθαρής” χωρητικότητας 90,6 kWh, η οποία βάσει WLTP προσφέρει μία αυτονομία της τάξης των 431-488 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι η παραπάνω αυτονομία είναι εφικτή σε μεικτές συνθήκες, κινούμενοι κυρίως με το πρόγραμμα “Comfort”. Όπως συμβαίνει και στις “θερμικές” AMG, αν ο οδηγός κινηθεί με καταιγιστικούς ρυθμούς θα δει την κατανάλωση να εκτοξεύεται σε διπλάσια τιμή από τις 24-25 kWh/100 χλμ. που είχαμε κατά μέσο όρο σε μεικτές συνθήκες οδήγησης. Αναφορικά με την φόρτιση, η μπαταρία μπορεί να δεχθεί πλήρωση ισχύος έως 170 kW, επιτρέποντας αύξηση αυτονομίας κατά 170 χλμ. μέσα σε μόλις 15 λεπτά. Διαφορετικά, σε ένα wallbox εναλλασσόμενου ρεύματος 22 kW διαπιστώσαμε ότι απαιτούνται περίπου πέντε ώρες για πλήρη φόρτιση.

Στην πράξη: “Κόντρα” στους νόμους της φυσικής
Η δημιουργία ενός SUV επιδόσεων ήταν ένα στοίχημα για την AMG. Βλέπετε, όταν επιθυμείς επιδόσεις σε τέτοιο αμάξωμα με σεβαστή αυτονομία… το βάρος ξεφεύγει από τα “θερμικά” δεδομένα. Έτσι, δημιουργούνται εμπόδια που πρέπει να λυθούν και η Mercedes-AMG οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως στους περισσότερους τομείς τα κατάφερε. Η τετρακίνητη Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC είναι ένα αυτοκίνητο που προσφέρει απίστευτες επιδόσεις. Είναι μοναδικός ο τρόπος με τον οποίο επιταχύνει ένα τόσο βαρύ όχημα. Επίσης, τα φρένα καταφέρνουν να ανταπεξέλθουν ακόμα και σε καταπονήσεις διαρκείας. Σίγουρα, όμως, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στο “δύσκολο” πεντάλ επιβράδυνσης που στερείται αίσθησης και γραμμικότητας. Το δύσκολο έργο της δυναμικής συμπεριφοράς αναλαμβάνει το σύστημα AMG RIDE CONTROL+ με αερανάρτηση (υλοποίηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός/πίσω) που αποσβαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες χωρίς ταυτόχρονα να αφήνει περιθώρια για έντονες κλίσεις του αμαξώματος.

Τετραδιεύθυνση: “Μαζεύει” αποτελεσματικά το μήκος στην πόλη
Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στο σύστημα τετραδιεύθυνσης, το οποίο μειώνει τον κύκλο στροφής του αμαξώματος, προσφέροντας ευελιξία σε ταχύτητες κάτω των 60 χλμ./ώρα. Είναι γεγονός, βέβαια, ότι απαιτεί εξοικείωση αν δεν έχει οδηγήσει κάποιος αυτοκίνητο με ενεργή τετραδιεύθυνση (ανοίγει απότομα η τροχιά του πίσω μέρους). Παρακάτω ακολουθεί το δικό μας video με τον τρόπο λειτουργίας!

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)


Στο ταμείο: H δύσκολη ώρα…
Κλείνουμε με την τιμή του πρώτου ηλεκτρικού SUV με το σήμα της AMG, η οποία ασφαλώς… είναι εξαψήφια. Για την ακρίβεια, το κόστος απόκτησης της νέας Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC ξεκινά από τα 132.950 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.