Δοκιμή Renault Arkana

Δοκιμάζουμε το coupe SUV με την υβριδική τεχνολογία που συνδυάζει βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες και τεχνογνωσία από F1!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα SUVs είναι εξαιρετικά δημοφιλή τα τελευταία χρόνια (και η χώρα μας δεν είναι εξαίρεση, καθώς και το 2021 τα μισά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν ήταν SUV) και όπως είναι λογικό οι εταιρείες προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποσπάσουν όλο και μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων. Έτσι, μετά τα SUVs κάθε μεγέθους, από πόλης ως και μεγαθήρια… βλέπουμε και SUV cabrio ή coupe. Στην τελευταία κατηγορία ανήκει και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, το Renault Arkana. Ένα μοντέλο, το οποίο έχει στην φαρέτρα του εκτός από τον δυναμικό σχεδιασμό και την κουπέ προσέγγιση και υβριδική τεχνογνωσία που προέρχεται από την F1.

Τόσο ίδιο μα τόσο διαφορετικό
Τα coupe SUVs δεν είναι κάτι συνηθισμένο θα έλεγα. Λίγες φορές έχουμε δει ανάλογες προσπάθειες. Πολλοί θα πιστώσουν την αρχή στην BMW X6, επιτρέψτε μου όμως να θυμίσω και το SsangYong Actyon, το οποίο η εταιρεία μπορεί να μην το πλάσαρε ως coupe SUV, ήταν όμως και με το παραπάνω. Όπως και να έχει, ας αφήσουμε το παρελθόν και τα της κατηγορίας και ας πάμε να γνωρίσουμε τον πρωταγωνιστή αυτής της δοκιμής. Το γαλλικό Coupe SUV έχει εντυπωσιάζει αν μη τι άλλο, με τις γραμμές του, το εντυπωσιακό ανάγλυφο του αμαξώματός του αλλά και την έντονη κλίση της οροφής στο πίσω μέρος. Χαρακτηριστικό που του χαρίζει και τον χαρακτηρισμό “κουπέ”. Τα full LED φώτα είναι χαρακτηριστικά και αποτελούν την καλύτερη υπογραφή του αυτοκινήτου τη νύκτα. Μάλιστα, οι σχεδιαστές της γαλλικής μάρκας κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο ιδιαίτερο και ξεχωριστό, χωρίς να ξεφεύγει από την εταιρική τους ταυτότητα. Έτσι, έχεις ένα αυτοκίνητο ξεκάθαρα Renault, που μόνο από το πλάι ίσως δεν προδίδει την ταυτότητά του. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του είναι στα 4.568 χλστ. ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 2.034 (με ανοικτούς καθρέφτες) και 1.576 χλστ. αντίστοιχα. Η απόστασή του από το έδαφος είναι στα 200 χλστ.

Hi tech και πρακτικό
Και αν το πρώτο (το hi tech) το περιμένεις, σίγουρα δεν περιμένει από ένα αυτοκίνητο τέτοιο σχεδιασμού να είναι και πρακτικό. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με την σειρά. Το εσωτερικό είναι… τακτοποιημένο με πολύ καλή συναρμογή και ποιοτικά υλικά. Δεν συναντάς σχεδιαστικές… φαμφάρες αλλά σχεδιαστική λογική που δίνει προτεραιότητα στην εργονομία. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο τολμηρό με το αμάξωμα, όμως εδώ η τεχνολογία, η εργονομία και η πρακτικότητα δεν άφησαν χώρο στους σχεδιαστές για… παιχνιδίσματα. Γρήγορα το εσωτερικό θα σε κερδίσει των υλικών, την εξαιρετική θέση οδήγησης (αναπαυτική και με μεγάλο εύρος ρυθμίσεων), αν και οι μικρές γυάλινες επιφάνειες περιορίζουν ελαφρώς την περιμετρική ορατότητα (παχιά μεσαία κολόνα και μικρό πίσω παρμπρίζ). Προφανώς και ο πίνακας πληροφοριών με έγχρωμη οθόνη 7,0 ιντσών (προαιρετικά διατίθεται και με οθόνη 10,2 ιντσών), αλλά και η οθόνη αφής στο κέντρο των 9,3 ιντσών κυριαρχούν στην καμπίνα. Αξίζει επίσης να αναφέρω πως οι θήκες μικροαντικειμένων είναι πολλές και ευρύχωρες, υπάρχουν τέσσερις θύρες USB (δύο εμπρός, δύο πίσω) και τσέπες στις πόρτες που εκτός από μεγάλες, μπορούν να χωρέσουν και μπουκάλια 1,5 λίτρου.


Όσον αφορά τους χώρους επιβατών, το μεγάλο μεταξόνιο των 2,72 m, αλλά και το μεγάλο εσωτερικό πλάτος κάνουν την μεταφορά πέντε επιβατών πραγματικότητα, ακόμη και για μεγάλες αποστάσεις. Στα μείον σίγουρα το μικρό άνοιγμα της πίσω πόρτας, το οποίο  δυσχεραίνει ελαφρώς την είσοδο/έξοδο επιβατών. Όσον αφορά στον χώρο αποσκευών, αυτός είναι στα 480 λίτρα, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται και ο χώρος αυξάνεται στα 1.296 λίτρα.

Υβριδική τεχνολογία με τεχνογνωσία από F1
“Εμπνευσμένη από τους αγώνες, η τεχνολογία E-TECH hybrid προσφέρει τον τέλειο συνδυασμό απόδοσης και οικονομίας. Στην πόλη, κινηθείτε ηλεκτροκίνητα, έως και το 100% των διαδρομών σας, περιορίζοντας έως και 40% την κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο! To σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα φορτίζει αυτόματα την μπαταρία του Arkana E-TECH hybrid καθώς οδηγείτε. Απολαύστε την οδήγηση, ανεξαρτήτως συνθηκών, έχοντας στη διάθεσή σας άμεση και σταθερή επιτάχυνση. Το Arkana E-TECH hybrid φροντίζει να ικανοποιεί κάθε οδηγική απαίτηση, εξασφαλίζοντας την ιδανική ευελιξία”. Με αυτά τα λόγια η Renault μας συστήνει την υβριδική τεχνολογία του Arkana. Και όταν τα διάβασα πριν πάρω το αυτοκίνητο για δοκιμή ενθουσιάστηκα και ήθελα να διαπιστώσω κατά πόσο οι ισχυρισμοί ισχύουν και στην πράξη. Η κορυφαία έκδοση E-Tech Hybrid 145 ίππων που είχα στην διάθεσή μου εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων ατμοσφαιρικό, ο οποίος αποδίδει94 ίππους. Αυτός συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 36 kW (49 PS) και 15 kW (20 PS), αντίστοιχα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh (230 V) βρίσκεται στο χώρο των αποσκευών. Από την άλλη ενδιαφέρον παρουσιάζει και το κιβώτιο ταχυτήτων. Είναι ένα κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη! Μια τεχνολογία που προέρχεται από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Renault στους αγώνες της Formula 1. Τα επίσημα νούμερα συνδυαστικής κατανάλωσης μιλούν για 4,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 112-117 γρ./χλμ. (πάντα σύμφωνα με μετρήσεις WLTP). Στην πράξη είδαμε 6,2 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση. Νούμερο εξαιρετικό για το μέγεθος και την κατηγορία του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα είναι 172 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,8 δλ.

Οδηγώντας το Renault Arkana στην συγκεκριμένη έκδοση αντιλαμβάνεσαι από την πρώτη στιγμή πως έχεις να κάνεις με ένα καθαρόαιμο υβριδικό. Η ηλεκτρική ενέργεια συνδράμει διαρκώς στο έργο του βενζινοκινητήρα, ενώ μπορείς να κινηθείς και αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι την ταχύτητα των 75 χλμ./ώρα (αν έχεις αρκετή μπαταρία). Η ανάκτηση ενέργειας και η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα του αυτοκινήτου και μπορείς να ρυθμίσεις την έντασή της επιλέγοντας το “B” στο αυτόματο κιβώτιο. Στην πόλη πραγματικά αντιλαμβάνεσαι όλα τα οφέλη της υβριδικής ενέργειας και της οικονομίας που μπορεί να προσφέρει.

Στα συν το multi-sense. Μέσω αυτού, ήχος κινητήρα και απόκριση στο γκάζι, υποβοήθηση συστήματος διεύθυνσης, επιλογή εσωτερικού φωτισμού και διαμόρφωσης οθόνης του πίνακα οργάνων διαμορφώνονται αναλόγως των απαιτήσεων και της επιλογής ανάμεσα σε 3 προγράμματα οδήγησης (mysense, eco και sport). Σε κάθε περίπτωση το Arkana είναι ένα άνετο αυτοκίνητο στον δρόμο, με την ποιότητα κύλισης να είναι στα θετικά του. Σου κάνει σαφές μόλις πας να κινηθείς πιο γρήγορα πως τα δυναμικά χαρακτηριστικά του είναι σε δεύτερη μοίρα και πως οι μηχανικοί θέλησαν να δώσουν προτεραιότητα στην άνεση.

Το Renault Arkana έχει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, είναι εξοπλισμένο με τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και στην χώρα μας ξεκινά από τα 26.490 ευρώ με τον βενζινοκινητήρα 1.3 TCe των 140 ίππων. Το Arkana της δοκιμής μας ξεκινά από τα 30.790 ευρώ στην έκδοση Expression και από τα 33.290 ευρώ στην έκδοση Dynamic.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]