Δοκιμάζουμε το υβριδικό και τετρακίνητο Suzuki Ignis

Δοκιμάζουμε το Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 4WD. Μικρό, υβριδικό και τετρακίνητο. Ας δούμε λοιπόν πως είναι στην πράξη το λιλιπούτειο 4WD μοντέλο της Suzuki.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αγορά έχει ανάγκη από μάρκες σαν τη Suzuki. Γιατί; Μα γιατί η ιαπωνική μάρκα τολμά και διαφέρει με τις προτάσεις της. Μία από αυτές είναι το Ignis, ένα μικρό μοντέλο το οποίο ξεχωρίζει σίγουρα με την εμφάνισή του αλλά και με το όλο πακέτο που προσφέρει. Και αυτό γιατί καταφέρνει και συνδυάζει με μαεστρία υβριδική τεχνολογία και τετρακίνηση. Πάμε λοιπόν να το γνωρίσουμε αναλυτικά.

Το ανανεωμένο Suzuki Ignis διατηρεί το νεανικό και μοντέρνο του χαρακτήρα, αλλά δέχτηκε μερικές εξωτερικές αλλαγές που υπενθυμίζουν ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο μήκους χαμηλότερου από τα 4 μέτρα (3.700 χλστ. για την ακρίβεια) που μπορεί να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Στο εμπρός μέρος συναντάμε νέο προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένη μάσκα. Στο κατώτερο σημείο υπάρχει μία ασημένια προσθήκη που τονίζει ακόμα περισσότερο την SUV αισθητική του μοντέλου. Το ίδιο ισχύει και στο πίσω μέρος, με το νέο προφυλακτήρα να αποκτά παρόμοια αισθητική. Αντικαταστάθηκε, επίσης, το μαύρο άβαφο πλαίσιο που υπήρχε εκεί μέχρι πρότινος. Οι εξωτερικές αλλαγές ολοκληρώνονται με τη νέα χρωματική παλέτα, όπου προστέθηκαν νέοι κωδικοί μεταλλικών χρωμάτων. Ταυτόχρονα υπάρχει και μεγαλύτερη ποικιλία στις δίχρωμες επιλογές και στα σχέδια ζαντών.

Άριστη εκμετάλλευση χώρων και πρακτικότητα
Η καμπίνα του Suzuki Ignis έχει σχεδιαστεί με έναν και μόνο στόχο. Να μεταφερθούν όσο το δυνατόν πιο άνετα και ευχάριστα οι επιβάτες στον προορισμό τους. Οι επιφάνειες των παραθύρων είναι μεγάλες, προσφέροντας άπλετο φως στο εσωτερικό και καλή περιμετρική ορατότητα με εξαίρεση την πίσω γωνία, όπου το πλάτος της κολόνας είναι μεγάλο. Η σχεδίαση είναι μοντέρνα και προσφέρει διάφορους χρωματικούς συνδυασμούς. Η σχετικά ψηλή θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το παρμπρίζ μεγάλης κλίσης, δίνουν την αίσθηση οδήγησης ενός οχήματος με off road χαρακτήρα. Πίσω από το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι βρίσκεται ένας ανασχεδιασμένος και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Το πιο ξεχωριστό στοιχείο του, πέρα από τον υπολογιστή ταξιδιού, είναι η κατάσταση φόρτισης. Ενημερώνει τον οδηγό πότε η μπαταρία φορτίζεται, πότε είναι αδρανής, πότε παρέχει ενέργεια στον κινητήρα, αλλά και το επίπεδο φόρτισης. Για την ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 7 ιντσών (στις εκδόσεις GL+ και GLX). Παραπέμπει σε tablet και είναι ευανάγνωστη. Η εξοικείωση με τις λειτουργίες της ήταν άμεση, καθώς είναι χωρισμένη σε τέσσερα μεγάλα τμήματα. Προσφέρει συνδεσιμότητα με την έξυπνη συσκευή σας, αλλά και κάμερα οπισθοπορείας. Στην κορυφαία έκδοση υπάρχει και σύστημα πλοήγησης. Ακριβώς κάτω από την οθόνη βρίσκονται τα χειριστήρια του αιρκοντίσιον, με τη ρύθμιση να γίνεται από φυσικά κουμπιά. Τέλος, ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία είναι η πολυμορφικότητα της καμπίνας. Τα καθίσματα πίσω είναι διαιρούμενα (50/50), ανακλινόμενα και συρόμενα (πλην της βασικής έκδοσης), ώστε να αυξάνεται ο χώρος αποσκευών. Έτσι, στην τετρακίνητη έκδοση ρυθμίζεται από τα 204 στα 227 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 1.086 λίτρα. Ενδεικτικά, να σας πω πως χώρεσα δύο παιδικά καθίσματα στο πίσω κάθισμα, διπλό καρότσι διδύμων στο πορτμπαγκάζ και μεγάλη, μαλακή τσάντα.


Υβριδικά και αποτελεσματικά
Η φιλοσοφία παρέμεινε ίδια στο ανανεωμένο Suzuki Ignis, με συνδυασμό ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης και ήπιου υβριδικού συστήματος. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας με μεταβλητό χρονισμό και χωρητικότητα 1.197 κ.εκ. «συνεργάζεται» με το Suzuki Hybrid 12V. Το σύστημα τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου. Βρίσκεται κάτω από το κάθισμα του οδηγού και η χωρητικότητα αυξήθηκε από τα 3 στα 10 Ah. Φορτίζεται κατά την επιβράδυνση από την κινητική ενέργεια μέσω της γεννήτριας ISG. Η τελευταία λειτουργεί ως εκκινητής κάνοντας το σύστημα Start/Stop ταχύτατο, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει επιπλέον ροπή στον κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι η συνδυαστική ισχύς να αγγίζει τους 83 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή φτάνει στα 107 Nm στις 2.800 σ.α.λ.

Στην πράξη
Η αίσθηση της επιτάχυνσης και η απόκριση του γκαζιού στο χαμηλομεσαίο εύρος περιστροφής είναι παραπάνω από ικανοποιητικές. Το μεγάλο όφελος όμως δεν εντοπίζεται στις επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 165 χλμ./ώρα) αλλά στην βελτιστοποίηση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων (4,6 λίτρα/100 χλμ. και 105 γρ. CO2/χλμ. αντίστοιχα, ανακοινώνει η Suzuki). Τιμή που δεν ξεφεύγει πολύ σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης, όπου και κινήθηκα με μέση κατανάλωση 5,2 λίτρα/100 χλμ. Όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων η Suzuki ανακοινώνει 95 γρ./χλμ. CO2. Ακόμη μία ευχάριστη έκπληξη που περιμένει να την ανακαλύψεις, είναι η οδική συμπεριφορά του Suzuki Ignis. Και αυτό γιατί το ιαπωνικό μοντέλο καταφέρνει να είναι ευκολοδήγητο στην πόλη χάρη στις μικρές διαστάσεις του και στον μικρό κύκλο στροφής των 9,4 μέτρων και προσφέρει πολύ καλή καλή περιμετρική ορατότητα. Η ανάρτησή του (Γόνατα McPherson εμπρός και άξονας τριών συνδέσμων πίσω) διακρίνεται για την καλή άνεση με την ποιότητα κύλισης να είναι σίγουρα στα συν. Το τιμόνι του θα θέλαμε να έχει καλύτερη επιστροφή αλλά αυτά είναι ψηλά γράμματα. Όσον αφορά την τετρακίνησή του, το σύστημα AllGrip Auto το οποίο χρησιμοποιεί συνεκτικό συμπλέκτη, βελτιστοποιεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως τερέν, μεταφέροντας ποσοστό της ροπής αυτόματα στους πίσω τροχούς, όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός και το κάνει σχετικά άμεσα. Για όποιους έχουν εκτός δρόμου ανησυχίες, να πούμε πως η απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος είναι στα 180 χλστ.

Το υβριδικό πλέον σε όλη την γκάμα του Ignis ξεκινά από τα 15.880 ευρώ, ενώ με την τετρακίνηση ξεκινά από τα 17.480 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση ακόμη και στην βασική του έκδοση έχει πλούσιο εξοπλισμό, ενώ διαθέτει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]