Δοκιμάζουμε το υβριδικό SUV με μεγάλη αυτονομία – Κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ. στην πόλη

Η χαμηλή κατανάλωση και το μεγάλο ρεζερβουάρ κάνει τον οδηγό να ξεχάσει το πρατήριο καυσίμων! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το υβριδικό SUV των 183 ίππων...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Kuga

Το Ford Kuga είναι ένα μοντέλο που κατάφερε από τα πρώτα κιόλας χρόνια κυκλοφορίας του να “εδραιωθεί” στην ελληνική αγορά και όχι μόνο. Μάλιστα, αποτελεί και την πιο δημοφιλή πρόταση στα Plug-In υβριδικά μοντέλα στην Ευρώπη ανεξαρτήτου κατηγορίας (στοιχεία ACEA 2023). Πρόσφατα ανανεώθηκε και τώρα έφτασε η ώρα να το δοκιμάσουμε! Η πρώτη επαφή μαζί του έγινε στην τετρακίνητη, υβριδική έκδοση που συνοδεύεται από το πακέτο εξοπλισμού Active X.

Δείτε επίσης: Τα τρία B-SUV που “σαρώνουν” στην Ελλάδα – Οι τιμές εκκίνησής τους

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση, εκεί όπου είναι εμφανείς αρκετές αλλαγές. Το νέο SUV ξεχωρίζει για τη νέα εμπρός όψη του, με τη μάσκα να πλαισιώνεται από μια μπάρα φώτων LED, η οποία εκτείνεται σε όλο το πλάτος και καταλήγει στους επίσης νέους full LED προβολείς. Το μπλε οβάλ σήμα της Ford δεσπόζει τώρα σε πιο “κεντρική” θέση, ενώ χαρακτηριστικό είναι επίσης το φουσκωμένο καπό και οι έντονες ακμές του. Αλλαγές βλέπουμε και στην σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, ενώ πιο χαμηλά υπάρχει ένας ανασχεδιασμένος διαχύτης. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 4.604 χλστ., το πλάτος τα 1.882 και το ύψος τα 1.679 χλστ. (υπάρχουν μικρές μεταβολές και στις τρεις εκδόσεις ανάλογα με την έκδοση).


Active έκδοση… για να “πατά” και χώμα!
Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές όσον αφορά στην εμφάνιση είναι η έκδοση Active, η οποία εντάσσεται για πρώτη φορά στη γκάμα του Ford Kuga και την φέρει το αυτοκίνητο της δοκιμής. Στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει είναι, όπως μπορείτε να δείτε και στις εικόνες που προβάλλουν το πράσινο kuga, η πληθώρα πλαστικών επενδύσεων στο κάτω μέρος του αμαξώματος, ενώ αλλαγές βλέπουμε και εμπρός, σε γρίλιες και προφυλακτήρα. Διαθέτει επίσης μοναδικά σχέδια ζαντών αλουμινίου 18 και 19 ιντσών, ενώ η έκδοση Active X προσθέτει την επιλογή μαύρου φινιρίσματος για τα καλύμματα των καθρεπτών και την οροφή, καθώς και μοναδικές διακοσμήσεις στα μαρσπιέ.

Εσωτερικό: Νέα κεντρική οθόνη 13,2 ιντσών και “full” πρακτικότητα
Περνάμε στο εσωτερικό, το οποίο είναι σύγχρονο… και άκρως ψηφιακό! Ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται το SYNC 4 μέσω μιας οθόνης αφής 13,2 ιντσών. Η κεντρική οθόνη με οριζόντια διάταξη υποστηρίζεται από έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων TFT 12,3 ιντσών, ο οποίος είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις νέου Kuga. Όλες οι εκδόσεις του νέου Kuga διαθέτουν ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Όσον αφορά τώρα στην πρακτικότητα, αξιοσημείωτο είναι ότι τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινούνται σε μια διαδρομή 140 χλστ., προσφέροντας έως 553 λίτρα στο χώρο αποσκευών. Οι λύσεις πρακτικότητας συνεχίζονται και στην καμπίνα, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες και πρακτικές ποτηροθήκες. Ασφαλώς δεν απουσιάζει η θέση για ασύρματη φόρτιση, αλλά και οι θύρες USB για τους εμπρός και πίσω επιβάτες.

Υβριδικός κινητήρας: Ευχάριστη “έκπληξη” οικονομίας και αυτονομίας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής εξοπλίζεται με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζεται με τετρακίνηση. Σε αυτή την περίπτωση, κάτω από το καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός, αλουμινένιος κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λτ., ο οποίος λειτουργεί με τον εξαιρετικά αποδοτικό θερμοδυναμικό κύκλο Atkinson. Αυτός ο κινητήρας συνεργάζεται με υδρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ο οποίος αντλεί την απαραίτητη για τη λειτουργία του ηλεκτρική ενέργεια από μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει χωρητικότητα 1,1 kWh και βρίσκεται εγκατεστημένη σε ασφαλές σημείο, χαμηλά στο δάπεδο του αυτοκινήτου. Κάπως έτσι, το αμάξωμα μπορεί να κινηθεί έως και κατά 64% αμιγώς ηλεκτρικά σε αστικό περιβάλλον. Στο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε, η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου.

“Κάψαμε” κάτω από 5,0 λτ. στην κίνηση της πόλης
Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 183 ίππους, με αποτέλεσμα το αμάξωμα των 1.765 κιλών να είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει στα 196 χλμ./ώρα. Αναφορικά με την κατανάλωση, η μέση τιμή διαμορφώνεται βάσει των επίσημων στοιχείων στα 5,8 λτ./100 χλμ. Στη διάρκεια της δοκιμής, κινηθήκαμε κυρίως στην κίνηση της πόλης, εκεί όπου γίναμε “μάρτυρες” της ευχάριστης έκπληξης όσον αφορά στην κατανάλωση. Όπως μπορείτε να δείτε και στην σχετική εικόνα, μέσα στην κίνηση, χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία και με τον κλιματισμό ενεργοποιημένο στις περισσότερες περιπτώσεις, η μέση κατανάλωση περιορίστηκε κάτω από τα 5,0 λτ. Σε συνδυασμό με το μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ των 54 λτ., προκύπτει μία αυτονομία που θυμίζει diesel, μιας και στον πίνακα οργάνων είδαμε να αναγράφονται περισσότερα από 900 χλμ.

Στην πράξη: Ότι ζητά ο οικογενειάρχης από ένα SUV
Μόνο τυχαία δεν είναι η εμπορική πορεία του Ford Kuga, μιας και είναι ένα μοντέλο που “κοιτάζει” κατάματα τις ανάγκες του κοινού και τις καλύπτει με το παραπάνω! Σε οδηγικό επίπεδο καταφέρνει να “στέκεται” στην ελίτ της κατηγορίας, με την ποιότητα κύλισης να είναι εξαιρετική. Το τιμόνι προσφέρει κορυφαία πληροφόρηση στον οδηγό, αν και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν είναι στις άμεσες προτεραιότητες της κατηγορίας, ενώ τα φρένα διαχειρίζονται άριστα το βάρος. Κάπου εδώ να αναφέρουμε ότι παρά την ύπαρξη ανάκτησης ενέργειας, το Ford Kuga διακρίνεται για την γραμμικότητα του πεντάλ. Μοναδικό ψεγάδι οφείλω να ομολογήσω πως είναι το CVT κιβώτιο, το οποίο μπορεί να “ταιριάζει” στην υβριδική φύση του μοντέλου, αλλά στην πράξη πάντα θα είναι υποδεέστερο και λιγότερο άμεσο συγκριτικά με τα σύγχρονα αυτόματα διπλού συμπλέκτη. Η ευχάριστη έκπληξη, βέβαια, είναι το υβριδικό σύστημα. Μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο κινείται κυρίως ηλεκτρικά, με τον κινητήρα να μην προβληματίζει με τον θόρυβο όταν ενεργοποιείται.

Στο ταμείο
Η τιμή του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού Ford Kuga ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 37.837 ευρώ. Για την απόκτηση της τετρακίνησης έκδοσης με το κορυφαίο πακέτο εξοπλισμού Active X, το ποσό απόκτησης ορίζεται στα 47.608 ευρώ. Επιπλέον, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι όλες οι εκδόσεις του Ford Kuga είναι διαθέσιμες με χρηματοδότηση Ford Finance με επιτόκιο 2,99%.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.