Πολλά είναι τα στοιχεία της Mercedes GLC Coupe 400 e τα οποία κέντρισαν το ενδιαφέρον μου και με τα οποία θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτό το κείμενο αλλά θα προτιμήσω να ξεκινήσω με ένα ρεκόρ. Η μπαταρία της έχει χωρητικότητα 31,2 kWh και προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 120 χλμ. (σε ταχύτητες ως 140 χλμ./ώρα), νούμερο που αποτελεί ρεκόρ σύμφωνα με τα υβριδικά μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει εδώ στο “traction.gr”.
Όμως δεν είναι μόνο ο ηλεκτρικός… τρόπος της, καθώς έχει και τον θερμικό τρόπο της.
Mε 381 άλογα, οι επιδόσεις είναι συγκλονιστικές ειδικά στο πρόγραμμα “SPORT” , ενώ το αυτοκίνητο κινείται και αποκλειστικά ηλεκτρικά στο πρόγραμμα “EL” και υβριδικά στο “HYBRID”, ενώ έχει και πρόγραμμα που διατηρεί την στάθμη της μπαταρίας στο επιθυμητό σημείο, για να χρησιμοποιηθεί όταν ο οδηγός κρίνει απαραίτητο. Πάντως η μέση κατανάλωσή της στην υβριδική λειτουργία είναι στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ με αποκλειστικά κινητήρα βενζίνης σε λειτουργία φτάνει στα 8,0 λίτρα/100 χλμ.
H Mercedes GLC Coupe διαθέτει την απαραίτητη κλήση στην οροφή προκειμένου να ξεχωρίζει από την GLC, ενώ είναι πιο φαρδιά και πιο χαμηλή. Στην περίπτωσή μας είχε και το σπορ πακέτο AMG που την κάνει ακόμη πιο επιθετική εμφανισιακά. Μοναδικό μείον θα έλεγα η ορατότητα προς τα πίσω, καθώς το παρμπρίζ είναι μικρό, ενώ απουσιάζει και ο υαλοκαθαριστήρας.
Το εσωτερικό προέρχεται από την GLC. Οι γενναίες δόσεις πολυτέλειας είναι συνοδεύονται από κορυφαία υλικά και ατμοσφαιρικό φωτισμό και φυσικά κεντρική οθόνη αφής, κάθετα τοποθετημένη 11,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Και ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με μέγεθος 12,3 ίντσες, ενώ διαθέτει και τελευταίας γενιάς MBUX με φωνητικές εντολές. Στο εσωτερικό φιλοξενούνται άνετα 4 άτομα, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι στα 390 λίτρα.
Στο τεχνολογικό κομμάτι τώρα η GLC Coupe της δοκιμής μας φέρει μια μπαταρία με χωρητικότητα 31,2 kWh και υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 60 kW, άρα σε μισή ώρα φορτίζει πλήρως. Συνδυαστικά με τον δίλιτρο, turbo βενζινοκινητήρα 252 ίππων και το ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων η ισχύς φτάνει στους 381 ίππους και στα 650 Nm ροπής. Φυσικά διαθέτει και τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας, η οποία ρυθμίζεται ως προς την έντασή της από τα paddles του τιμονιού.
Οδηγικά θα σε κερδίσει με την εξαιρετική ποιότητα κύλισης και την ικανότητα της ανάρτησης να διατηρεί ένα αυτοκίνητο σχεδόν 2,5 τόνων άνετο και άμεσο στις αντιδράσεις του. Όπως και να έχει πάντως στο στοιχείο της είναι ο αυτοκινητόδρομος, στον οποίο είναι ισοπεδωτική.
Η τιμή της, έτσι για… εγκυκλοπαιδικούς λόγους είναι στα 97.750 ευρώ!