Δοκιμή Alfa Romeo Giulia Sprint 200 PS AT8

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia στην έκδοση Sprint! Ένα καθαρόαιμο σπορ σεντάν που ανήκει στην οδηγική ελίτ της σημερινής αυτοκίνησης!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

H Alfa Romeo ανακοίνωσε πριν από μερικούς μήνες την… μερική αναβάθμιση της γκάμας της Giulia κυρίως στο τεχνολογικό κομμάτι αναβαθμίζοντας παράλληλα τα υλικά που χρησιμοποιεί για την καμπίνα της, ενώ προσέθεσε νέο εξοπλισμό και αρκετές αναβαθμίσεις από την αεροδυναμική του αυτοκινήτου μέχρι και τους κινητήρες. Ιδανική αφορμή λοιπόν αυτό το update για να δοκιμάσουμε τη νέα έκδοση της Giulia ονόματι Sprint. Η ονομασία «Sprint» προφανώς και είναι γνωστή στους οπαδούς της μάρκας και όχι μόνο, καθώς κοσμεί εδώ και μισό αιώνα πολλές δημιουργίες της μάρκας. Πλέον, στην σύγχρονη γκάμα της μάρκας, η ονομασία «Sprint» χρησιμοποιείται σε σπορ εξοπλιστικά εκδόσεις των μοντέλων.

Με αλλαγές ουσίας
Με μήκος 4.643 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ. και ύψος 1.411 χλστ. η Giulia είναι ένα σεντάν σεβαστών διαστάσεων που κρύβει περίτεχνα τον όγκο της χάρη στη δουλειά που έχουν κάνει οι Ιταλοί στη σχεδίαση της. Η Giulia βρίσκεται στην παραγωγή περί τα πέντε χρόνια τώρα, ωστόσο φαίνεται σα να μην έχει περάσει από πάνω της ούτε μια μέρα από τότε με τους Ιταλούς να έχουν κάνει για μια ακόμη φορά τα μαγικά τους. Μάλιστα, σε αυτή την τελευταία ανανέωση δεν προχώρησαν σε αλλαγές στις γραμμές της Giulia και μάλλον καλά έκαναν αφού το ιταλικό σεντάν δεν τις χρειάζεται. Απέναντι στον τσαμπουκά, τα “μούσκουλα” και τις ακμές που χαρακτηρίζουν συνήθως τις προτάσεις της κατηγορίας των σπορ σεντάν, η Giulia προτάσσει τις αθλητικές της καμπύλες δίνοντας έμφαση στη… γράμμωση και όχι στον όγκο. Χάρη και στις εξαιρετικές της αναλογίες καταφέρνει να ξεχωρίζει σαν τη μύγα μες το γάλα, όπου και αν βρεθεί. Μάλιστα, πλέον έχει να επιδείξει και αναβαθμισμένη αεροδυναμική με ανασχεδιασμένα καλύμματα στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Η συγκεκριμένη έκδοση μάλιστα, διαθέτει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών σχεδιασμένες ειδικά για την περίσταση, μαύρες δαγκάνες φρένων και σκούρες απολήξεις εξάτμισης.

Update στην τεχνολογία και την ποιότητα
H “αθλητική” εικόνα και η κομψότητα διατηρούνται και στο αναβαθμισμένο εσωτερικό. Τα νέα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει η Alfa Romeo ανεβάζουν ακόμη περισσότερο τον πήχη στον τομέα της ποιότητας. Το τιμόνι έχει ανασχεδιαστεί για να ενσωματώσει τα νέα κουμπιά για τον έλεγχο του συστήματος αυτοματοποιημένης οδήγησης επιπέδου δύο, με το ταμπλό να παραμένει σε γενικές γραμμές το ίδιο. Νέος είναι ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, που φέρει στη βάση του και τα χρώματα της ιταλικής σημαίας. Νέο είναι το σύστημα πολυμέσων που φέρει και νέα οθόνη αφής (συμβατική του προηγούμενου) με διαγώνιο στις 8,8 ίντσες. Το νέο σύστημα επιτρέπει διευρυμένη εξατομίκευση στον εύπεπτο τρόπο με τον οποίο παρουσιάζει τις πληροφορίες, με τις λειτουργίες και τα συστήματα του αυτοκινήτου να παρουσιάζονται υπό τη μορφή “εφαρμογών” όπως έχουμε συνηθίσει να τις βλέπουμε στα smartphones. Διαθέσιμες είναι πλέον και οι υπηρεσίες Alfa Connect των Ιταλών που αυξάνουν τις δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ τώρα το σύστημα δέχεται και απομακρυσμένες εντολές, με το ενσωματωμένο wifi να διαμοιράζει δεδομένα σε έως και 8 συσκευές ταυτόχρονα. Περισσότερα στοιχεία και με διαφορετικό τρόπο παρουσιάζονται επίσης και στην οθόνη των επτά ιντσών που βρίσκεται στον πίνακα πληροφοριών του οδηγού.

Παράλληλα στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού που επιτρέπουν τώρα την αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2, ενσωματώνονται στον στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα διατήρησης της λωρίδας, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης τυφλού σημείου, το ενεργό cruise control. Το τελευταίο συνεργάζεται και με το σύστημα αναγνώρισης πινακίδων για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα της Giulia ανάλογα με τη σήμανση. Τις υπηρεσίες τους προσφέρουν παράλληλα και τα συστήματα Traffic Jam και Highway Assist που κρατούν το ιταλικό sedan στο κέντρο της λωρίδας τόσο κατά την κίνηση του στους δρόμους της πόλης με χαμηλές ταχύτητες όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Στο κομμάτι της χρηστικότητας αυτοί που κάθονται στα εμπρός καθίσματα απολαμβάνουν τώρα περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους την κεντρική κονσόλα. Κάτω από το υποβραχιόνιο θα βρείτε χώρο για να εναποθέσετε τα κινητά σας αλλά και ασύρματη φόρτιση εφόσον αυτά είναι συμβατά με τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Στο υποβραχιόνιο υπάρχει επίσης θύρα “Type C” αλλά και είσοδος jack, ενώ, όπως και πριν, οδηγός και συνοδηγός μπορούν να ελέγχουν εύκολα και γρήγορα τα συστήματα που παρουσιάζει η οθόνη αφής μέσω το μεγάλου πιεζοπεριστροφικού χειριστηρίου που βρίσκεται πίσω από τον νέο επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου. Για τον οδηγό highlight αποτελούν σίγουρα τα μεγάλα σε μέγεθος αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές στο κιβώτιο αλλά και το εξαιρετικό από άποψη συγκράτησης και άνεσης σπορ κάθισμα που τον κρατά στη θέση του με αποφασιστικότητα ακόμη και όταν τα πράγματα “αγριέψουν”. Στο πίσω κάθισμα θα βολευτούν δύο ακόμη άτομα κανονικού μεγέθους, ενώ στα 480 λίτρα, ο χώρος αποσκευών θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους για μεταφορά αποσκευών.

2λιτρος με τούρμπο και 200 ίππους
Ο δίλιτρος turbo της Sprint αποδίδει 200 ίππους και 330 Nm ροπής στις 5.000 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Σύμφωνα με τους Ιταλούς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 6,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο κατασκευής ZF, με μεταλλικά paddles στην κολόνα του τιμονιού (σταθερά). Φυσικά, τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και ο τρόπος που… συνεργάζεται με το μοτέρ είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με τον περιστροφικό διακόπτη Alfa D.N.A. (Dynamic, Natural, Advanced Efficiency). Η κίνηση φτάνει στους πίσω τροχούς, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας να μην απενεργοποιείται και ταυτόχρονα να μην επιτρέπει ουσιαστικά την όποια υπερστροφή. Στις αλλαγές τώρα, το μοτέρ έχει να επιδείξει νέο σύστημα διαχείρισης των βαλβίδων Multiair και είναι Euro 6D. Όσον αφορά στις περιβαλλοντικές της επιδόσεις, η Alfa Romeo ανακοινώνει εκπομπές CO2 στα στα 160 γρ./χλμ. (τέλη κυκλοφορίας 112 ευρώ) και μέση κατανάλωση στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. κατά WLTP. Εμεί στην πράξη είδαμε 9,0 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση (μπορεί να μειωθεί πάντως αν το επιδιώξετε, καθώς πρέπει να ομολογήσω ότι ήταν ξελογιάστρα η Giulia και μου… γαργάλαγε το δεξί πόδι συχνά).

Οδηγική πανδαισία
Λίγα αυτοκίνητα πλέον, στην σύγχρονη όψη της αυτοκίνησης, είναι εκείνα που σε “βυθίζουν” στον δικό τους κόσμο με τέτοιο τρόπο που θα ήθελες να τα οδηγείς παντού ή, έστω αν δεν τα οδηγείς, να μπορείς τουλάχιστον να τα βλέπεις από κάποια μεριά. Η Giulia ανήκει σε αυτή την κατηγορία και αυτό αφορά όλες τις εκδόσεις της. Ακόμη και αυτήν της δοκιμής που δεν είναι και η πιο… ισχυρή. Αναμφίβολα, το αυτοκίνητο αυτό ανήκει σε μία ξεχωριστή ελίτ. Αυτή τον σπορ σεντάν, που κατά την γνώμη μου θα επιστρέψουν δριμύτερα στο μέλλον, παίρνοντας την θέση των SUVs στις πωλήσεις. Αυτό που σίγουρα ξεχωρίζει είναι η αίσθηση από το άμεσο σύστημα διεύθυνσης αλλά και ο τρόπος που οι εμπρός τροχοί γραπώνουν την άσφαλτο πληροφορώντας παράλληλα για το πόσο ακόμη μπορείς να πιέσεις. Τα περιθώρια πρόσφυσης βρίσκονται πραγματικά σε άλλο επίπεδο, ενώ τα φρένα προσφέρουν καλή αίσθηση και δύναμη που τιθασεύει χωρίς δράματα την απόδοση του μοτέρ.

Η Giulia και στην έκδοση Sprint είναι το σεντάν που θες στο γκαράζ σου. Είναι πανέμορφο, δεν το βλέπεις διαρκώς στον δρόμο και οδηγώντας το σε αφήνει πλήρως ικανοποιημένο και μακριά από δεύτερες σκέψεις (μην ξεχνάμε πως τα γερμανικά μοντέλα παίζουν δυνατά στην κατηγορία και αποτελούν για κάποιους αγοραστικό δίλημμα). Ο εξοπλισμός της προφανώς είναι πλούσιος τόσο όσον αφορά στην άνεση όσο και στην ασφάλεια, ενώ η τιμή της είναι στα 47.000 ευρώ (τιμή βασικής έκδοσης Super 45.000 ευρώ).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr