Δοκιμή BMW 420d Coupe

Δοκιμάζουμε τη νέα BMW Σειρά 4 στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή της! Πάμε να δούμε τα πάντα για αυτήν αναλυτικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ήρθε η ώρα, έφτασε η στιγμή! Να δοκιμάσουμε ένα από τα πλέον πολυσυζητημένα αυτοκίνητα της εποχής μας, τη νέα BMW Σειρά 4 Coupe! Και η μοίρα τα έφερε έτσι την δοκιμή να την γράψω εγώ, που έχω οδηγήσει όλα τα Coupe Σειράς 3 της BMW από την E21 μέχρι και την τωρινή G22 (με τις τελευταίες δύο γενιές φυσικά να έχουν μετονομαστεί σε Σειρά 4)! Εγώ, που στην οικογένειά μου εδώ και 22 χρόνια έχουμε μία E46 (μεγαλώνουμε μαζί). Επομένως είναι μια ιδιαίτερη στιγμή αυτή! Πάμε λοιπόν να δούμε μαζί το νέο Coupe της BMW, μιας μάρκας με μεγάλη παράδοση στην κατηγορία αυτών των αμαξωμάτων.

Το τέλειο Coupe
Ξέρω, ξέρω… Πολλοί θα μείνετε στην εμπρός μάσκα. Και όχι άδικα. Και τι δεν έχω διαβάσει για αυτήν. Όμως αξίζουν πολλά μπράβο τόσο στους σχεδιαστές της μάρκας όσο και σε όσους αποφάσισαν να την οδηγήσουν στην παραγωγή. Και το εννοώ! Δεν θέλουμε άλλα ίδια αυτοκίνητα και η BMW το αποδεικνύει στην πράξη. Η νέα Σειρά 4 Coupe είναι διαφορετική από κάθε άλλη BMW και διαφορετική από κάθε άλλο αυτοκίνητο. Ας μην μείνουμε στο “μου αρέσει/δεν μου αρέσει” το οποίο είναι υποκειμενικό και σίγουρα διχάζει (στην δημοσκόπηση που κάναμε στο traction.gr το ποσοστό ήταν 53%-47% υπέρ της μάσκας, αν αυτό λέει κάτι). Με τα κάθετα “νεφρά” της συνδεδεμένα στο κέντρο, επαναλαμβάνει ένα σχεδιαστικό θέμα από το παρελθόν της εταιρείας – το οποίο μοιράζεται με θρυλικά, κλασικά μοντέλα όπως η BMW 328 και η BMW 3.0 CSi – ωστόσο προσθέτει τη δική της σύγχρονη πινελιά, σύμφωνα με τους Γερμανούς. Σίγουρα το εμπρός μέρος είναι ότι πιο διαφορετικό έχουμε δει από την εποχή της E21. Ποτέ μια Coupe BMW δεν διέφερε τόσο πολύ από το… ξαδερφάκι Σειράς 3. Θυμηθείτε την E30, ήταν σχεδόν σαν την σεντάν με δύο πόρτες. Η πρώτη αλλαγή ήταν στην Ε36 η οποία έχει μερικές διαφορές στις… λεπτομέρειες, ενώ πιο έντονες ήταν αυτές στην E46, αλλά και πάλι… στις λεπτομέρειες. Ε92 και F32 τόλμησαν με περίσσια αυτοπεποίθηση για να φτάσουμε στο σημερινό αποτέλεσμα, το οποίο έχει τις ιδανικές κουπέ αναλογίες και έναν αεροδυναμικό συντελεστή 0,25 Cd. Μεγάλο καπό εμπρός, κυρτό παρμπρίζ, γραμμή οροφής τραβηγμένη προς τα πίσω και C-Pillar με γωνία μικρότερη από αυτή του A-Pillar ορίζουν τον Coupe σχεδιασμό. Προσθέστε τώρα τους… πρησμένους πίσω θόλους τροχών (που παραπέμπουν σε Aston Martin, ακόμη και σε 911 θα τολμούσα να πω), βάλτε και την απουσία πλαισίου παραθύρου στις πόρτες και έχετε το τέλειο “μικρό Grand Tourer” καθώς ξεφεύγει από τα στενά όρια ενός μεσαίου Coupe! Ειδικά με τους ανασχεδιασμένους σπορ προφυλακτήρες, τον αεροδυναμικό διαχύτη πίσω και τις ζάντες των 19 ιντσών που έχει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, που υπογραμμίζουν το αισθητικό αποτέλεσμα. Όσον αφορά στις διαστάσεις της τώρα, μήκος, πλάτος και ύψος είναι στα 4.768, 1.852 και 1.383 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιό της είναι στα 2.851 χλστ.

Υποδειγματικό εσωτερικό
Οι “καθαρές” γραμμές, τα υλικά υψηλής ποιότητας και η οδηγοκεντρική διάταξη του cockpit διαμορφώνουν ένα πολυτελές περιβάλλον με μοναδική αισθητική για τη νέα BMW Σειρά 4 Coupe. Σπορ καθίσματα και ένα νέο, σπορ δερμάτινο τιμόνι διατίθενται στάνταρ. Μαζί με την ασορτί σχεδίαση του πίνακα οργάνων και την επένδυση των θυρών, η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα δημιουργεί ένα περιβάλλον που κυριολεκτικά αγκαλιάζει τους εμπρός επιβάτες. O πίνακας οργάνων και το Control Display της νέας BMW Σειράς 4 Coupe συνθέτουν μία μεγάλη επιφάνεια προβολής ενδείξεων. Ο διακόπτης start/stop βρίσκεται τώρα σε ένα κομψό πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, κοντά στον επιλογέα (joystick) ταχυτήτων. Πίσω, ο σχεδιασμός του αμαξώματος έχει ανεβάσει αρκετά ψηλά τα πάνελ και οι γυάλινες επιφάνειες είναι μικρές. Τα καθίσματα είναι άνετα, με εξαιρετική οσφυϊκή υποστήριξη και πλευρικό κράτημα, ενώ υπάρχει δυνατότητα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού. Πάντως είναι αυστηρά για δύο στο πίσω μέρος. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών αυτός είναι στα 440 λίτρα και τα καθίσματα είναι διαιρούμενα και αναδιπλούμενα.


Τεχνολογία και iDrive σε αρμονία
Το στάνταρ Live Cockpit Plus περιλαμβάνει το σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive με Control Display 8,8” και Touch Controller, ένα πίνακα οργάνων black panel με έγχρωμη οθόνη 5,1” στο κέντρο, συστήματα πολυμέσων και πλοήγησης, δύο θύρες USB για μεταφορά δεδομένων και διεπαφή WiFi. Μία ενσωματωμένη κάρτα SIM με συνδεσιμότητα 4G LTE και το επίσης στάνταρ Connected Package Professional επιτρέπουν τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών όπως BMW TeleServices και Intelligent Emergency Call, Real Time Traffic Information με προειδοποίηση κινδύνου, Remote Services και Concierge Services.
Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional, από την άλλη που έχε και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, διαθέτει πλήρως ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι μία οθόνη 12,3 ιντσών και Control Display 10,25 ιντσών. Ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στο cockpit προσφέρει αρκετό χώρο για την ταυτόχρονη προβολή του χάρτη πλοήγησης, εικονιδίων κατάστασης των συστημάτων υποστήριξης οδηγού ή 3D απεικόνισης της γύρω περιοχής.
Τα BMW Live Cockpit Plus και BMW Live Cockpit Professional προσφέρουν επίσης αναβαθμισμένη ενσωμάτωση smartphone. Μαζί με το Apple CarPlay, το λειτουργικό σύστημα της νέας BMW Σειράς 4 Coupé υποστηρίζει τώρα και το Android Auto.

Οικονομική και ευχάριστη
Για να είμαι ειλικρινής (όπως πάντοτε είμαστε εδώ στις δοκιμές μας στο traction.gr) δεν περίμενα η πρώτη μου επαφή με την ολοκαίνουργια Σειρά 4 να είναι με την πετρελαιοκίνητη έκδοσή της 420d. Ο γερμανικός TwinTurbo πετρελαιοκινητήρας 2.0 λτ. έχει εξαιρετική λειτουργία και σίγουρα αρκετά αποθέματα ροπής και δύναμης. Ένα τέτοιο αυτοκίνητο όμως χρειάζεται “ανάσες” ψηλά και αυτός δεν τις έχει καθώς… λαχανιάζει νωρίς. Όμως μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. είναι υποδειγματικός. Εκεί εξάλλου αποδίδεται και η μέγιστη ιπποδύναμη των 190 ίππων, ενώ η ροπή των 400 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη συνδυάζεται άψογα με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Steptronic, ενώ η τεχνολογία EfficientDynamics περιλαμβάνει πλέον και ήπια υβριδική τεχνολογία με μίζα-δυναμό που αποδίδει 11 ίππους και τροφοδοτείται από μπαταρία 48V που φορτίζει κατά το ρολάρισμα ή το φρενάρισμα. Έτσι, εμείς κινηθήκαμε στο ταξίδι με μέση κατανάλωση 6,0 λίτρα/100 χλμ. (με το πρόγραμμα ECO Pro) και συνολικά με μέση κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χλμ. στο Comfort (4,2 λίτρα/100 χλμ. ανακοινώνει η BMW, ενώ οι εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ. κατά WLTP). Τώρα αν επιλέξεις το Sport και γίνεις πιο… γρήγορος θα πρέπει να περιμένεις μια μέση κατανάλωση κάπου στα 8,0+ λίτρα/100 χλμ. Εξαιρετικά νούμερα για 0-100 χλμ./ώρα σε 7,1 δλ. και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα. Προσθέστε τώρα και το ρεζερβουάρ καυσίμου 59 λίτρων και σχεδόν κάνετε το πήγαινε/έλα, Αθήνα/Θεσσαλονίκη χωρίς στάση σε βενζινάδικο…

Είναι για πολλά παραπάνω!
Αυτή είναι η πρώτη μου εντύπωση από την 420d! Πως το πολύ καλό πετρελαιοκίνητο μοτέρ είναι… λίγο για ένα τέτοιο πλαίσιο που μπορεί να σηκώσει πολλά παραπάνω! Η εντυπωσιακή πλατφόρμα CLAR με τα γόνατα MacPherson εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και τα αμορτισέρ M Adaptive, καθιστούν το αυτοκίνητο ακλόνητο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι… αλλού και σίγουρα σε κάνουν να φαντάζεσαι την M έκδοση της 4άρας! Η πίσω κίνηση θέλει πείρα αν βγάλεις τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και αυτά καλό είναι να μην γίνονται… παρά μόνο σε ασφαλές περιβάλλον. Το αυτοκίνητο είναι καλοζυγισμένο με γρήγορο τιμόνι, εξαιρετικό κιβώτιο και δυνατά φρένα με εξαιρετική αίσθηση κατά την πέδηση. Η άνεση από την ανάρτηση είναι σε πολύ καλό επίπεδο παρά τους τροχούς των 19 ιντσών.

Για την… ιστορία να πούμε πως η BMW 420d Coupe κοστίζει στην χώρα μας 56.300 ευρώ (40.524,06 προ φόρων).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]