Δοκιμή BMW X1 xDrive25e

Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη έκδοση της BMW X1 στην πιο προσιτή εκδοχή της με τρικύλινδρο μοτέρ βενζίνης 1.5 λτ. 140 ίππων κάτω από το καπό της.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η BMW Χ1 βρίσκεται στην πιο ώριμη φάση της ζωής της, καθώς είναι στην δεύτερη γενιά της η οποία παρουσιάστηκε το 2015 και πλέον μετά από το facelift και τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις της καταφέρνει να παραμένει φρέσκια και ανταγωνιστική. Εμείς αυτή την φορά θα την δοκιμάσουμε στην Plug-in υβριδική έκδοσή της, την xDrive25e. Πάμε να την γνωρίσουμε αναλυτικά.

Εξωτερικές αλλαγές
Οι αλλαγές της ανανεωμένης BMW X1 δεν είναι έντονες εξωτερικά σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο. Η μάσκα έχει αλλάξει και είναι μεγαλύτερη, ενώ το ίδιο ισχύει και για τους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω. Μικροαλλαγές έχουν δεχθεί και τα φώτα, χωρίς πάντως να αλλοιώνουν το στυλ με το οποίο μας συστήθηκε η δεύτερη γενιά του γερμανικού SUV. Όσον αφορά στις διαστάσεις του αμαξώματός της το μήκος φτάνει στα 4.447 χλστ. με πλάτος και ύψος στα 1.821 χλστ. και 1.598 χλστ. αντίστοιχα. Όσον αφορά το μεταξόνιό της, αυτό είναι 2.670 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι στα 183 χλστ. Από την άλλη η υβριδική έκδοση δεν διαφέρει παρά μόνο στο γεγονός πως έχει δεύτερο καπάκι ανεφοδιασμού εμπρός στο αριστερό φτερό (το άλλο για την βενζίνη είναι στο πίσω δεξί φτερό).

Το ιδανικό εσωτερικό
Στο εσωτερικό η συνταγή παραμένει ίδια και φυσικά είναι επιτυχημένη. Οι αλλαγές είναι περιορισμένες και εντοπίζονται σε κάποιες ενθέσεις στο ταμπλό, σε επενδύσεις καθισμάτων και στην καινούργια οθόνη αφής (προσφέρεται σε τρία διαφορετικά μεγέθη). Η σχεδίαση του ταμπλό δεν έχει αλλάξει και ακολουθεί την οδηγοκεντρική προσέγγιση των μοντέλων της βαυαρικής μάρκας. Ο πίνακας με τα αναλογικά όργανα είναι πλήρης ενδείξεων και ευανάγνωστος και όσο και αν μερικοί το προτιμούν… ψηφιακό, αυτός ο πίνακας εμάς μας αρέσει πολύ. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή, ενώ το ίδιο ισχύει για το φινίρισμα και την συναρμογή τους. Η εργονομία είναι καλά μελετημένη και μόνο το σύστημα πολυμέσων θα χρειαστεί λίγο διάβασμα αν θες να πάρεις τα μέγιστα από αυτό. Ο χειρισμός του γίνεται εκτός από την αφή, με φωνητικές εντολές ή μέσω του BMW iDrive Controller στην κονσόλα. Οι χώροι είναι πολύ καλοί, καθώς θα βολευτούν άνετα τέσσερα άτομα (τρίτος στην μέση του πίσω καθίσματος θα κάνει παραχωρήσεις). Εξαιρετική είναι και η πρακτικότητα της καμπίνας, καθώς τα πίσω καθίσματα είναι συρόμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει διπλό και αναδιπλούμενο δάπεδο.

Και ηλεκτρικά και με βενζίνη
Το υβριδικό συγκρότημα κίνησης αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης, που σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολική ισχύ 220 ίππων (ροπή 385 Nm). Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, καθώς για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 6,9 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 193 χλμ./ώρα. Η BMW X1 xDrive25e είναι τετρακίνητη, καθώς ο κινητήρας βενζίνης δίνει την κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω.

Το αυτοκίνητο προσφέρει τη μοναδική εμπειρία ηλεκτροκίνησης για έως 57/52 χλμ. (NEDC/WLTP) μέσω της μπαταρίας υψηλής τάσης μικτής χωρητικότητας 10 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 8,8 kWh). Συνεπώς, οι καθημερινές διαδρομές μπορούν να πραγματοποιούνται απόλυτα οικονομικά, αθόρυβα και με μηδενικούς ρύπους, με ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα (MAX eDrive). Και στο υβριδικό πρόγραμμα λειτουργίας (AUTO eDrive) η κίνηση μπορεί να πραγματοποιείται με χρήση αποκλειστικά της ηλεκτρικής ενέργειας, με τη διαφορά ότι από ένα επίπεδο ταχύτητας και πάνω (90 χλμ./ώρα) ενεργοποιείται και ο βενζινοκινητήρας.

Η πλήρης επαναφόρτιση της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε 5 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα ή σε 3,2 ώρες σε φορτιστή AC ισχύος 3,7 kW. H φόρτιση της μπαταρίας μπορεί φυσικά να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει από τον κινητήρα βενζίνης, αν ο οδηγός επιλέξει το ανάλογο πρόγραμμα οδήγησης (SAVE BATTERY). Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου σε περίπτωση υβριδικής λειτουργίας είναι 1,9/1,7 λίτρα ανά 100 χλμ. (NEDC/WLTP) και οι εκπομπές ρύπων CO2 περιορίζονται στα 43/39 γρ./χλμ. (NEDC/WLTP), εφόσον φυσικά υπάρχει μπαταρία. Στην πράξη εμείς κινηθήκαμε με 2,4 λίτρα/100 χλμ. ενώ όταν η μπαταρία τελείωσε η μέση κατανάλωση ήταν στα 7,0 λίτρα/100 χλμ.

Κόστος και εξοπλισμός
H BMW X1 xDrive25e απαλλάσσεται από το φόρο εταιρικής χρήσης καθώς η Λιανική Τιμή προ φόρων της βασικής έκδοσης είναι σημαντικά χαμηλότερη από το θεσμοθετημένο όριο των 40.000€ (33.261€) με πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Η προτεινόμενη λιανική τιμή είναι 46.300€ συμπεριλαμβανομένων των φόρων. Με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης διατίθεται και τo προνομιακό πακέτο εξοπλισμού “Business Advanced” (προτεινόμενη λιανική τιμή προ φόρων: 39.950€) το οποίο προσφέρει κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας.

Πιο συγκεκριμένα, η BMW X 1 xDrive 25 e Business Advanced περιλαμβάνει πέραν του βασικού εξοπλισμού:

Πακέτο xLine
(Ειδικά εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά, ζάντες ελαφρού κράματος 18’’, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, προβολείς LED, πίσω φώτα LED, προβολείς ομίχλης LED.
Δερμάτινα, ηλεκτρικά, σπορ καθίσματα.
Πακέτο Ιnnovation
(Navigation Plus με έγχρωμη οθόνη αφής 10,2’’ και πολύ-χειριστήριο iDrive, Ηead-up display, Driving Assistant, σύστημα συναγερμού, αντιθαμβωτικό εσωτερικό καθρέπτη).
Κάμερα οπισθοπορείας.
Ηχοσύστημα Hi-Fi.
Πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο (RTTI).
Apple CarPlay.
Πακέτο εξωτερικών καθρεπτών, με ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες.
Μεταλλικό χρώμα (11 επιλογές).

Η προτεινόμενη λιανική τιμή είναι 55.610€ συμπεριλαμβανομένων των φόρων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.