Δοκιμή Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDi 100 PS

Η δυναμική πολιτική της γαλλικής εταιρείας συνεχίζεται, με το ανανεωμένο C4 Cactus να αποκτά το νέο πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Τα τελευταία χρόνια η Citroen πραγματοποιεί αλλαγή πλεύσης ως προς τον χαρακτήρα των νέων της αυτοκινήτων, υιοθετώντας ένα δυναμικό και αισιόδοξο προφίλ, που ταιριάζει όχι μόνο στους νέους, αλλά σε ανθρώπους κάθε ηλικίας.

Θέλοντας να κρατάει σε “εγρήγορση” το κοινό της, η Citroen παρουσίασε πρόσφατα μία διαφοροποιημένη έκδοση του C4 Cactus, μέσω της προσθήκης του νέου πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi που αποδίδει 100 ίππους, την οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε.

Ενώνοντας παρελθόν, παρόν και μέλλον
Για την εξωτερική, αλλά και την εσωτερική, διαμόρφωση του γαλλικού Crossover, οι σχεδιαστές της Citroen ακολούθησαν μια ιδιότυπη διαδρομή, συνδυάζοντας στοιχεία από το παρελθόν και το παρόν της μάρκας. Αυτό οδήγησε σε φρέσκο αποτέλεσμα, στο οποίο βοηθά και το γεγονός ότι το πλαίσιο πατάει στην πλατφόρμα PF1 του Group PSA. Οι κοντοί πρόβολοι εμπρός και πίσω, απόρροια των δυνατοτήτων που παρέχει αυτή η νέα πλατφόρμα, δίνουν αίσθηση μεγαλύτερου όγκου σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης, ενώ συμβάλλουν και στη βελτίωση της ευρυχωρίας στο εσωτερικό. Τα γνωστά πλέον Air Bumps, έχουν τοποθετηθεί κατόπιν μελέτης ακόμη πιο χαμηλά, ώστε να βοηθήσουν περαιτέρω στην εξάλειψη των ζημιών μικρής έκτασης. Επιπλέον, ο συνδυασμός του αμαξώματος με πλαστικά στους προφυλακτήρες και γύρω από τους τροχούς, δημιουργεί μια εικόνα που παραπέμπει σε πιο… εκτός δρόμου καταστάσεις. Στο εσωτερικό, έχουν υιοθετηθεί στοιχεία από το παρελθόν της Citroen, όπως οι ιμάντες στις πόρτες ή το ανάγλυφο μοτίβο στο ντουλαπάκι, τα οποία συνδυάζονται με καλαίσθητο τρόπο και αναδύουν μια vintage πολυτέλεια. Η χωρητικότητα αποσκευών φτάνει στα 358 λίτρα, όγκος αρκετός για όχημα της συγκεκριμένης κατηγορίας.


Με πολλές επιλογές
Η λέξη “εξατομίκευση” έχει γίνει μέρος της αυτοκινητικής μας καθημερινότητας, οπότε το Citroen C4 Cactus δε θα μπορούσε να εξαιρεθεί από τον κανόνα. Προσφέροντας 31 χρωματικούς συνδυασμούς για το αμάξωμα, 5 πακέτα για το εσωτερικό και ζάντες 16 ή 17 ιντσών, οι οποίες δεν διαφοροποιούν ιδιαίτερα την κατανάλωση, γίνεται αντιληπτό πως υπάρχουν επιλογές για κάθε γούστο. Επιστρέφοντας στο εσωτερικό, το ταμπλό και τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για τον οδηγό και το συνοδηγό. Για τα  καθίσματα Advanced Comfort, οι άνθρωποι της Citroen είναι υπερήφανοι καθώς έχουν χρησιμοποιήσει αφρό υψηλής πυκνότητας, που εμποδίζει την καθίζηση μετά από πολύωρο ταξίδι και επιβραδύνει τη γήρανσή τους. Όλα  τα καθίσματα διαθέτουν αφρό υψηλής πυκνότητας και πηγή έμπνευσης έχουν αποτελέσει εκείνα παλαιότερων αυτοκινήτων της Citroen, όπως η CX και η Xantia. Επειδή όμως οι επιβάτες έχουν πλέον ανάγκη και από συνδεσιμότητα, στο επίκεντρο βρίσκεται μια οθόνη αφής 7 ιντσών, η οποία χάρη στη λειτουργία Mirror Screen παρουσιάζει δεδομένα εφαρμογών από συστήματα Android Auto, Apple CarPlay™ και MirrorLink®. Σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, το Citroen C4 Cactus εξοπλίζεται με τεχνολογία τελευταίας γενιάς, όπως αυτή παρουσιάζεται μέσω των Active Safety Brake, Lane Departure Warning System ή Coffee Break Alert) ή Blind Spot Monitoring System, ενώ το παρκάρισμα γίνεται ευκολότερο χάρη στη χρήση αισθητήρων ή κάμερας οπισθοπορείας.

Στο δρόμο, ή και εκτός…
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας 1,5 λίτρων του Group PSA παρουσιάζει καλή απόκριση, συνδυάζοντας την υπερτροφοδότηση με -όπως συμβαίνει έτσι και αλλιώς με τους συγκεκριμένους κινητήρες- αυξημένη ροπή. Συγκεκριμένα, η ισχύς των 100 ίππων βγαίνει στο δρόμο χάρη σε ροπή 250 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη από τις 1750 στροφές, δίνοντας ζωντάνια σε μεγάλο εύρος στροφών. Σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το αμάξωμα των 1160 κιλών κινείται αξιοπρεπέστατα εντός και εκτός πόλης, με την μικτή κατανάλωση να φτάνει σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις στα 4 λίτρα/100 χλμ. και την εκπομπή ρύπων να είναι 97 γραμμάρια CO2/χλμ. Ως όχημα Crossover, το Citroen C4 Cactus μπορεί να εισέλθει και σε χωμάτινες επιφάνειες, ενέργεια στην οποία βοηθά η απόσταση των 15,5 εκατοστών από το έδαφος.  Ταυτόχρονα, το εξελιγμένο σύστημα Grip Control και το Hill Start Assist, που προσφέρει βοήθεια σε δρόμους με κλίση άνω του 3%, στέκονται πολύτιμοι συμπαραστάτες για οδήγηση σε, ήπιας δυσκολίας, χωματόδρομο, καθώς θυμίζουμε πως το αυτοκίνητο έχει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Τέλος, σημαντική δουλειά έχει γίνει στον τομέα των αναρτήσεων, καθώς το C4 Cactus είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει αμορτισέρ με PHC (Progressive Hydraulic Cushions). Πρόκειται για καινοτόμο σύστημα ανάρτησης, για το οποίο οι Γάλλοι κατοχύρωσαν περί τα 20 διπλώματα ευρεσιτεχνίας (πατέντες), όπου τα αμορτισέρ διαθέτουν δύο υδραυλικά στοπ (ένα για συμπίεση και ένα για αποσυμπίεση), εκμηδενίζοντας το τράνταγμα που προκύπτει όταν η ανάρτηση φτάσει στο τέλος της διαδρομής της, ή για να το πούμε πιο λαϊκά, τερματίσει.

Με βάση όλα τα παραπάνω, το Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDi αποτελεί ένα ενδιαφέρον σύνολο, ενώ με τις τακτικές ανανεώσεις σε επιμέρους σημεία, οι Γάλλοι φροντίζουν να διατηρούν το στοιχείο της έκπληξης στα αυτοκίνητά τους. Η τιμή του πετρελαιοκίνητου μοντέλου που οδηγήσαμε, ξεκινά από 17.145 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]