Δοκιμή Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDi 100 PS

Με έμφαση στην άνεση και την πολύ χαμηλή κατανάλωση καυσίμου το C4 Cactus με το diesel μοτέρ των 100 ίππων κάνει πιο ευχάριστη την καθημερινότητα αλά γαλλικά.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Citroen C4 Cactus 1.5 diesel δοκιμή Traction 2020

Ένας από τους λόγους της δημοφιλίας των μοντέλων της Citroen είναι αναμφίβολα η σχεδιαστική φιλοσοφία τους που τα κάνει να ξεχωρίζουν από τα μοντέλα του ανταγωνισμού. Με χαρακτηριστικά crossover και απόσταση από το έδαφος στα 155 χλστ., το C4 Cactus δεν αποτελεί εξαίρεση και για να διαβάζετε αυτές τις γραμμές πάει να πει ότι έχει κεντρίσει ήδη το ενδιαφέρον σας με τη μοντέρνα εμφάνιση του, η οποία χωρίς να προκαλεί, δεν περνά απαρατήρητη. Πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα την έκδοση με το κινητήρα πετρελαίου των 1,5 λίτρων και 100 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ξεχωριστό εκτός και εντός
Το C4 Cactus φέρει και αυτό τη σχεδιαστική γλώσσα της γαλλικής εταιρίας και γι αυτό ξεχωρίζει τόσο για το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του. Η σχεδίαση του ταμπλό είναι ανάλογης φιλοσοφίας και αυτή που δίνει έναν ξεχωριστό αέρα και στη καμπίνα του C4 Cactus σε συνδυασμό με το σχήμα και τις επενδύσεις των καθισμάτων. Το χαμηλό και επίπεδο στο πάνω μέρος ταμπλό αυξάνει την αίσθηση ευρυχωρίας, που ενισχύεται από τις πολλές θέσεις και θήκες για μικροαντικείμενα για τους εμπρός αλλά και τους πίσω επιβαίνοντες.

Τα εμπρός καθίσματα της Citroen με τη μέτρια πλευρική στήριξη έχει σχεδιαστεί για να προσφέρουν άνεση και αυτό δεν δυσκολεύεσαι να το καταλάβεις άμεσα από τον τρόπο που αγκαλιάζουν το σώμα σου αλλά και από την προσπάθεια που έχει γίνει για το σωστό “mix” στην επιλογή των υλικών για την επένδυση τους αλλά και τα αφρώδη. Ο οδηγός, που δεν θα δυσκολευτεί να βρει τη θέση οδήγησης που το ταιριάζει, έχει μπροστά του έναν μίνιμαλ σχεδίασης πίνακα οργάνων ο οποίος προφσφέρει μόνο τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ από αυτόν απουσιάζει και το στροφόμετρο. Περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες, όπως εκείνα που προσφέρει ο υπολογιστής ταξιδιού εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη αφής με τα προσεγμένα γραφικά. Από αυτή μπορείτε και ελέγχετε και το air condition του αυτοκινήτου. Οι δύο εμπρός θα κάτσουν άνετα κάτι που ισχύει και για τους πίσω. Ο χώρος αποσκευών είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος και η χωρητικότητα του ανέρχεται στα 358 λίτρα που μπορούν να φτάσουν έως και τα 1.170 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων, νούμερα που ικανοποιούν για το μήκος των 4.170 χλστ. και το πλάτος των 1.414 χλστ.


Ροπή και οικονομία
Το C4 Cactus της δοκιμής κινείται από τον σύγχρονο κινητήρα πετρελαίου BlueHDi της γαλλικής εταιρίας, ο οποίος υπερκαλύπτει τις σύγχρονες προδιαγραφές ρύπων της Ε.Ε. Αποδίδει 100 ίππους και 254 Nm ροπής στις 3.750 και 1.750 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Σύμφωνα με τη Citroen το C4 Cactus χρειάζεται 11,8 δευτερόλεπτα στην τυπική διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα ενώ η τελική του ανέρχεται στα 184 χλμ./ώρα και η μικρή κατανάλωση του ξεκινά από τα 3,6 λίτρα/100 χλμ. για το μοντέλο της δοκιμής με τους τροχούς των 16 ιντσών.

Επάνω σε γαλλικό “χαλί”
Η έμφαση που δίνει το C4 Cactus στην προσφερόμενη άνεση είναι κάτι παραπάνω από εμφανής από τα πρώτα κιόλας μέτρα που θα κυλήσουν οι τροχοί του. Για την άνεση που προσφέρουν τα μαλακά καθίσματα τα είπαμε. Τώρα θα πούμε για εκείνη που προέρχεται από την ανάρτηση και τη ρύθμιση της που βρίσκεται σε πλήρη… ευθυγράμμιση με τη φήμη των Γάλλων στον συγκεκριμένο τομέα.

Οι τροχοί του C4 Cactus προσπαθούν να απομονώσουν οδηγό και επιβαίνοντες από το ανάγλυφο των ελληνικών δρόμων και αυτό το καταφέρνουν με επιτυχία σε μεγάλο βαθμό αφού το set up είναι μαλακό και δεν προσπαθεί να το κρύψει πουθενά. Μπροστά στην εικόνα μιας μεγάλης λακκούβας θα σφίξεις ενστικτωδώς τα δόντια περιμένοντας ανάλογο κοπάνημα αλλά θα μείνεις στην… αναμονή. Ο ήχος θα περάσει αναπόφευκτα εντός της καμπίνας αλλά όχι και η όποια καταπόνηση που θα μείνει στα χαρτιά χάρη στις επιλογές των Γάλλων. Τo γαλλικό hatchback δίνει την εντύπωση ότι στρώνει ένα παχύ ζελεδένιο χαλί στο πέρασμα του και αυτό δεν μπορείς παρά να το εκτιμήσεις θετικά, ειδικά στις καθημερινές σου μετακινήσεις.

Μεγάλος σύμμαχος στην προσφερόμενη άνεση ο turbo diesel κινητήρας των 100 ίππων, ο οποίος αποδεικνύεται πολύ ευχάριστος στον τρόπο που λειτουργεί και αποδίδει. Για μοτέρ πετρελαίου είναι πολιτισμένος και ήσυχος με τις πολύ περιορισμένες δονήσεις που φτάνουν τελικά στον οδηγό. Δεν ενοχλούν σε καμία περίπτωση, με αυτόν που κάθεται πίσω από το τιμόνι να έχει άλλα ευχάριστα πράγματα να σκέφτεται για το μοτέρ των Γάλλων. Λίγες εκατοντάδες στροφές πάνω από το ρελαντί αρκούν για να επιλέξεις την επόμενη σχέση στον εύχρηστο επιλογέα με τις σχετικά μακριές διαδρομές και αυτό είναι κάτι που μπορείς μέχρι και την τελευταία σχέση του κιβωτίου. Τα 1,5 λίτρα δεν “κρύβονται” ούτε και οι σωστή ρύθμιση του ψεκασμού, ενώ στο πάτημα του γκαζιού το “παρών” δίνουν σχετικά άμεσα και οι δυόμιση δεκάδες κιλά της ροπής. Όχι δεν είναι μοτέρ που βάζει φωτιά στον δρόμο αλλά την δουλειά του την κάνει πάρα πολύ καλά, ενώ και η κατανάλωση του κυμαίνεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Με νορμάλ ταχύτητες στους δρόμους της πόλης και εκτός αυτής μια τιμή κοντά στα 5,5 λίτρα είναι εύκολη υπόθεση, ενώ αν βάλετε στόχο την οικονομία θα δείτε την κατανάλωση να πέφτει και κάτω από τα πέντε λίτρα. Πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ με το εξάρι κιβώτιο να εκμεταλλεύεται με την κλιμάκωση του πολύ καλά τις αρετές του μοτέρ. Η γαλλική πρόταση είναι ήσυχη και πολιτισμένη και στο περιβάλλον του αυτοκινητόδρομου ταξιδεύοντας απροβλημάτιστα στα νόμιμα όρια ακόμη και φορτωμένο, ενώ στον επαρχιακό και με την άνεση να αποτελεί προτεραιότητα θα κινηθεί σβέλτα, με ασφάλεια και προοδευτικότητα στις αντιδράσεις του, χωρίς ωστόσο να προβάλει κάποιο σπορ στοιχείο με τη συμπεριφορά του. Είπαμε άνεση πάνω από όλα.

Έχοντας crossover χαρακτηριστικά και απόσταση από το έδαφος στα 155 χλστ. το C4 Cactus νιώθει άνετα τόσο με τις ανωμαλίες της ελληνικής ασφάλτου όσο και εκτός αυτής. Θα κινηθείτε χωρίς πρόβλημα σε πατημένους χωματόδρομους με το γαλλικό μοντέλο να διατηρεί και σε αυτό το τερέν τα υψηλά επίπεδα άνεσης που προσφέρει.

To Citroen C4 Cactus ξεχωρίζει για την άνεση και τον στιλ του και φέρνοντας αυτά τα δύο σε πρώτο πλάνο δεν δυσκολεύεται να τραβήξει το ενδιαφέρον αυτό που ψάχνει το επόμενο αυτοκίνητο του στη συγκεκριμένη κατηγορία. Η τιμές του μοντέλου της γαλλικής εταιρίας ξεκινούν από τα 17.790 ευρώ για τον κινητήρα βενζίνης PureTech των 1,2 λίτρων και από τα 17.890 ευρώ για την έκδοση με τον κινητήρα πετρελαίου, όπως της δοκιμής, με τις τιμές να αφορoύν τη βασική έκδοση Feel που φέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία εξοπλισμού.

Δείτε τι έχουν να μας πουν η Ινώ Στεφανή και ο Θωμάς Ευθυμίου για το Citroen C4 Cactus στο ακόλουθο video αλλά και τον Θανάση Χούντρα στο αμέσως επόμενο για το C4 Cactus Offroader.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]