Δοκιμή Fiat 500X 1.0 Turbo FireFly 120 PS

Οδηγούμε το SUV αδελφάκι της οικογένειας Fiat 500, με την κωδική ονομασία X και αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το δημοφιλές Fiat 500 αποτελεί ένα θεμελιώδες μοντέλο για την ιταλική μάρκα. Έχοντας αυτό ως βάση, η Fiat έχει παρουσιάσει και μοντέλα σε διαφορετικά μεγέθη, για να εξυπηρετήσει διαφορετικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού. Μετά το Fiat 500L, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε και το “εκτός δρόμου” μέλος της οικογένειας, Fiat 500X.
Έχοντας ανανεωθεί σε αρκετά σημεία αλλά κυρίως, διαθέτοντας νέους κινητήρες, το Fiat 500X ευθυγραμμίζεται με τις τάσεις της εποχής. Για αυτό, η ιταλική φίρμα παρουσίασε τον νέο τούρμπο βενζινοκινητήρα FireFly, χωρητικότητας 1 και 1,3 λίτρων. Για την περίσταση, οδηγήσαμε το Fiat 500X 1.0 Turbo Firefly, με τον 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ. και ισχύος 120 ίππων στην έκδοση Cross, που είναι η πιο πλούσια του μοντέλου. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας, συνδυαζόταν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Ο νέος κινητήρας FireFly
Το Fiat 500X είναι το πρώτο μοντέλο που απέκτησε τους νέους, τούρμπο κινητήρες βενζίνης FireFly. Στόχος των Ιταλών, ήταν να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ απόδοσης και κατανάλωσης, χωρίς παράλληλα να μειωθεί η οδηγική ευχαρίστηση, που πάντοτε χαρακτήριζε τα μοντέλα της Fiat. Έχοντας τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές Euro 6D Temp, ο κινητήρας FireFly διαθέτει φίλτρο μικροσωματιδίων. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 20% σε σύγκριση με τους κινητήρες βενζίνης προηγούμενης γενιάς. Επιπλέον, αρκετή δουλειά έγινε και στον τομέα του θορύβου, όπου υπολογίζεται πως ο βενζινοκινητήρας είναι κατά 20% πιο αθόρυβος από αντίστοιχης απόδοσης, κινητήρες πετρελαίου. Για να εξασφαλίσει τη μέγιστη δυνατή αξιοπιστία, η Fiat πραγματοποίησε περισσότερες από 75.000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή. Επιπλέον, πρόσθεσε ακόμη 60.000 ώρες εξέλιξης σε οχήματα, που κάλυψαν απόσταση 5 εκατομμυρίων χιλιομέτρων. Παράλληλα, οι κινητήρες FireFly έχουν κατασκευαστεί από κράμα αλουμινίου, ώστε να αποφευχθεί η αύξηση του βάρους. Χαρακτηριστικά, ο 3κύλινδρος τούρμπο FireFly που οδηγήσαμε, έχει βάρος μόλις 93 κιλών, γεγονός που συνεισφέρει τόσο στην απόδοση, όσο και στο καλύτερο ζύγισμα του Fiat 500X.


Σύγχρονη τεχνολογία και γενναιόδωρος εξοπλισμός
Πέραν του κινητήρα, το Fiat 500X δέχθηκε τις περιποιήσεις των ανθρώπων της Fiat σε πολλούς τομείς. Εμφανισιακά, η διαφορά εστιάζεται στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, που διαθέτουν τεχνολογία LED. Ακόμη, το λογότυπο “500” βρίσκεται στο αμάξωμα ή στα φωτιστικά σώματα εμπρός. Η έκδοση Cross του Fiat 500X που οδηγήσαμε, διέθετε νέες ποδιές για πιο άνετη κίνηση εκτός δρόμου, που άλλωστε αποτελεί μια από τις δυνατότητες που προσφέρει το ιταλικό SUV.

Με μήκος 4,269 και μεταξόνιο 2,57 μέτρων, το Fiat 500X έχει τέτοιο μέγεθος ώστε να μη θεωρείται πολύ μεγάλο, αλλά ταυτόχρονα να προσφέρει την αρμόζουσα ευρυχωρία στο εσωτερικό. Η χωρητικότητα αποσκευών είναι 350 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα μπορεί να φτάσει στα 1320 λίτρα. Μια και αναφερθήκαμε στο εσωτερικό, ο σχεδιασμός και η αρχιτεκτονική του μυρίζουν… Ιταλία! Τα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα, κάτω από την οθόνη αφής 7 ιντσών που ενσωματώνει το σύστημα συνδεσιμότητας U Connect, τραβούν το βλέμμα. Το λογότυπο “500” είναι παρόν σε σημεία όπως η πλάτη των καθισμάτων και ο λεβιές.

Η Fiat έδωσε έμφαση στα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Από το βασικό εξοπλισμό διαθέτει πλειάδα συστημάτων, όπως Hill Assist (για να μη γλιστράει το αυτοκίνητο κατά την εκκίνηση σε κεκλιμένο επίπεδο), Traffic Sign Recognition (αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας), Speed Advisor (απεικόνιση της προτεινόμενης ταχύτητας με βάση τα υπάρχοντα όρια ταχύτητας σε πραγματικό χρόνο) και Lane Assist (διατήρηση του οχήματος στη λωρίδα). Πέραν των προαναφερθέντων, η έκδοση Cross του ιταλικού SUV διαθέτει ακόμη τα συστήματα Safety Distance Manager (διατήρηση απόσταση από προπορευόμενο όχημα), Blind Spot Alert (προειδοποίηση για ύπαρξη οχήματος στη νεκρή γωνία), Autonomous Emergency Brake (αυτόνομο φρενάρισμα) και αυτόματη λειτουργία της μεγάλης σκάλας στα φώτα. Επιπλέον, σε επίπεδο εξοπλισμού, η έκδοση Cross εφοδιάζεται με τροχούς ελαφρού κράματος 17 ιντσών, μπάρες οροφής, κάμερα οπισθοπορείας και αισθητήρες φωτεινότητας και βροχής.

Στο δρόμο
Μπορεί ο κινητήρας να είναι νέος, ωστόσο με την πρώτη επαφή το Fiat 500X 1.0 FireFly παρουσίασε στοιχεία που έχουμε συνηθίσει από τα μοντέλα της ιταλικής μάρκας. Η ευστροφία του υπερτροφοδοτούμενου κινητήριου συνόλου των 120 ίππων, συνδυάζεται με ροπή 190 Nm που εμφανίζεται από τις 1.750 στροφές. Το αποτέλεσμα είναι ευχάριστο, καθώς το ιταλικό B-SUV διαθέτει ζωντάνια σε μεγάλο εύρος στροφών. Ο ήχος του 3κύλινδρου κινητήρα σε καμία περίπτωση δεν ενοχλεί, ενώ το Fiat 500X είναι ευκολοδήγητο σε κάθε περιβάλλον, γεγονός στο οποίο βοηθούν και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων. Όπου “κάθε περιβάλλον” εννοούμε από τη μετακίνηση στην πόλη, καθώς το αυτοκίνητο είναι αρκούντως ευέλικτο, έως την κίνηση σε χώμα.

Προφανώς, τηρουμένων πάντα των αναλογιών αφού το ιταλικό αυτοκίνητο διαθέτει κίνηση εμπρός, όπως η συντριπτική πλειοψηφία των οχημάτων αυτής της κατηγορίας. Η ζωντάνια του Fiat 500X φαίνεται και από τις επιδόσεις του, καθώς η επιτάχυνση 0-100 σημειώνεται σε 10,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 188 χλμ./ώρα. Ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα, βοηθά ώστε ακόμη και αν ο οδηγός επιδιώξει να κινηθεί λίγο πιο σβέλτα, η κατανάλωση να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις της Fiat, το 500Χ καταναλώνει 5,8 λίτρα βενζίνης/100 χλμ., ενώ η εκπομπή ρύπων είναι 133 γραμμάρια CO2/χλμ.

Η τιμή του Fiat 500X 1.0 FireFly της έκδοσης Cross που οδηγήσαμε, είναι 19.800 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]