Δοκιμή Honda CR-V 1.5 i-VTEC Turbo

Η Honda, γιορτάζοντας τα εβδομήντα χρόνια από την ίδρυσή της, παρουσιάζει ένα καθ’ όλα βελτιωμένο Honda CR-V.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Honda, γιορτάζοντας τα εβδομήντα χρόνια από την ίδρυσή της, παρουσιάζει ένα καθ’ όλα βελτιωμένο Honda CR-V, ένα αυτοκίνητο που θα συζητηθεί καθώς βάζει νέες παραμέτρους στην αγορά των SUV μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Ήταν το 1906 όταν ο ιδρυτής της εταιρείας Soihiro Honda γεννιόταν στο χωριό Komyo της περιφέρειας Shizuoka της Ιαπωνίας: ο άνθρωπος που θα έδινε το δικό του στίγμα στην παγκόσμια αυτοκίνηση.

Μέχρι και σήμερα τα ιδεώδη του για «γερά και αξιόπιστα» αυτοκίνητα αποτελεί σημείο αναφοράς για τη Honda. Οι διάδοχοί του όχι μόνο δεν παρέκκλιναν από τα ιδεώδη αυτά, αλλά κάνουν ό,τι μπορούν ώστε να δημιουργούν ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα.


Πρόσφατο παράδειγμα η δημιουργία του ανανεωμένου Honda CR-V, του μικρομεσαίου SUV που, όπως μας πληροφόρησαν οι υπεύθυνοι της Ελληνικής εισαγωγικής εταιρείας στην παρουσίαση του μοντέλου, αποτελεί το Νο 1 SUV σε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.

Και όταν έχεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πώς να το κάνεις καλύτερο; Κι όμως… Το νέο Honda CR-V, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε μικτή διαδρομή η οποία περιλάμβανε άσφαλτο κάθε είδους αλλά και σκληρό χώμα, μας έδωσε την ευκαιρία να εκφράσουμε τη διαπίστωση ότι ναι: το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο. Και αν στο εσωτερικό διαπιστώσαμε έντονη βελτίωση σε επίπεδο ποιότητας υλικών και είδαμε ιδίοις όμμασιν ότι οι χώροι έγιναν ακόμα μεγαλύτεροι εμπρός – πίσω (561 λίτρα στο πορτμπαγκάζ), ακόμα και όταν μάθαμε ότι το μοντέλο διατίθεται και σε επταθέσια έκδοση, ακόμα και στην τετρακίνητη έκδοσή του, αυτό που εντυπώθηκε μέσα μας δεν ήταν άλλο από το εξαιρετικό πλαίσιο του μοντέλου αλλά και από τη γεωμετρία των αναρτήσεων.

Το πλαίσιο το οποίο ενισχύθηκε σε όλη την έκτασή του από νέα γενιά ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής που του έδωσε μεγάλη στρεπτική ακαμψία, ενώ η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δείχνει ότι πολύ δύσκολα θα ενοχληθούν οι επιβαίνοντες στην καμπίνα του CR-V ακόμα και όταν περνάει επάνω από εγκάρσια χαντάκια. Τεράστιο ρόλο στην κατεύθυνση αυτή έπαιξαν και τα διπλής ενέργειας αμορτισέρ.

Συνοπτικά, το νέο Honda CR-V διατίθεται με έναν βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων VTEC που αποδίδει 173 ίππους όταν συνεργάζεται με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και 193 ίππους στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

Το νέο Honda CR-V, που σε επίπεδο μεγεθών είναι σε όλα μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με πλήρη εξοπλισμό υποστήριξης του οδηγού (το Honda Sensing είναι μία πλήρης σειρά συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας), μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας, σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και σε οκτώ χρώματα. Σε αυτά να προσθέσουμε μεταξύ άλλων τη hands-free ηλεκτρική πίσω πόρτα.

Η τιμή της δικίνητης, πενταθέσιας έκδοσης Comfort με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων αρχίζει από 33.650 ευρώ, οι τετρακίνητες εκδόσεις αρχίζουν από 36.550 ευρώ, ενώ σημειώνουμε ότι οι τιμές αφορούν την πενταθέσια έκδοση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]