Δοκιμή Honda Jazz e:HEV 109 PS (+video)

Με το Honda Jazz e:HEV οι Ιάπωνες έρχονται να μας υπενθυμίσουν τις αρετές των υβριδικών, ενθουσιάζοντάς μας με την κατανάλωση στο αστικό περιβάλλον!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή Honda Jazz

Η αντίστροφη μέτρηση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει ξεκινήσει προ πολλού και το “βλέμμα” των εταιρειών στρέφεται πλέον στην ηλεκτροκίνηση. Πρόσφατα η Honda ανακοίνωσε την τεράστια επένδυσή της στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υπάρχουν κάποια μοντέλα, όμως, σαν το Honda Jazz e:HEV που έρχονται να μας υπενθυμίσουν ότι η υβριδική τεχνολογία είναι ένας “σταθμός” στην ιστορία της αυτοκίνησης που… του αξίζει περισσότερος χρόνος. Απίστευτα χαμηλή κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον, μεγάλη αυτονομία και κανένα άγχος για φόρτιση στο ταξίδι. Ώρα να γνωρίσουμε το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Honda Jazz e:HEV.

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, σίγουρα κοιτώντας κανείς την τέταρτη γενιά του Honda Jazz, η οποία προσφέρεται αποκλειστικά ως υβριδική, δεν θα πει ότι παραπέμπει σε κάποιο άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Είναι ένα αυτοκίνητο που από την πρώτη του γενιά είχε τον δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα και στον σχεδιαστικό τομέα. Στο εμπρός τμήμα συναντάμε τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και τις “απαλές” γραμμές. Σε όλο το αμάξωμα υπάρχει μόλις ένα “νεύρο” και είναι αυτό που διατρέχει το αμάξωμα κατά μήκος. Το πίσω μέρος θυμίζει αρκετά αυτοκίνητο της MPV κατηγορίας σε σμίκρυνση, ενώ δεν απουσιάζει το σήμα που “μαρτυρά” την υβριδική του υπόσταση. Είναι αυτό το e:HEV στην δεξιά πλευρά της πόρτας αποσκευών, ενώ οι πιο παρατηρητικοί θα δουν και το μπλε μοτίβο του σήματος τόσο μπροστά όσο και πίσω, άλλο ένα σήμα κατατεθέν υβριδικού αυτοκινήτου.

Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Honda Jazz e:HEV έχει μήκος 4.044 χλστ., το πλάτος του αγγίζει τα 1.694 χλστ. (1.966 χλστ. συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών) και το ύψος τα 1.526 χλστ.

Εσωτερικό: Πρακτικότητα που δεν συναντάς συχνά
Πέρα από την ευρυχωρία που είναι εντυπωσιακή για αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας, στο εσωτερικό του Honda Jazz οι επιβάτες θα εκτιμήσουν τις ατελείωτες θέσεις για μικροαντικείμενα. Ξεκινώντας από το ταμπλό, στα δύο άκρα του υπάρχουν δύο πολύ πρακτικές ποτηροθήκες (ίσως το καλύτερο σημείο για εύκολη πρόσβαση του οδηγού χωρίς να χάνει τα μάτια από τον δρόμο). Πάμε στην πλευρά του συνοδηγού, εκεί όπου υπάρχουν δύο ντουλαπάκια με αξιοσέβαστους χώρους. Θήκες υπάρχουν και ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα, αλλά και στις “τσέπες” των θυρών. Όσο για τους επιβάτες, τέσσερις ενήλικες θα βολευτούν πολύ άνετα ανεξαρτήτου αναστήματος, ενώ για τις αποσκευές υπάρχει όγκος που ξεκινά από 298 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.203 λίτρα (πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέτρηση μέχρι την οροφή). Εννοείται ότι το Jazz διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα “Magic Seats” που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης ή του εδράνου.

Περιττό να αναφέρουμε ότι το περιβάλλον είναι και άκρως σύγχρονο, με δύο ψηφιακές οθόνες, μία πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων και μία αφής στην κεντρική κονσόλα μεγέθους 9 ιντσών για ενημέρωση και ψυχαγωγία των επιβατών. Οι παροχές είναι αρκετές, όπως συνδεσιμότητα με Apple CarPlay/Android Auto, αλλά στην έκδοση Comfort της δοκιμής ήταν αισθητή η απουσία κάμερας οπισθοπορείας και συστήματος πλοήγησης.

Κινητήρας: 80% ως ηλεκτρικό σε μεικτές συνθήκες
Κάτω από το καπό του Honda Jazz e:HEV βρίσκεται ένας θερμικός κινητήρας χωρητικότητας 1.498 κ.εκ. Μόνο που δεν είναι αυτός ο “πρωταγωνιστής” του υβριδικού συστήματος, αφού επισκιάζεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για να μεταφέρει την κίνηση στους τροχούς και έναν για να φορτίζει την μπαταρία. Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος αγγίζει τους 109 ίππους και η ροπή τα 253 Nm. Η κίνηση περνά ασφαλώς στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου CVT, ενώ για την όπισθεν δεν υπάρχει σχέση (γίνεται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτροκινητήρα). Κάπως έτσι, η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,4 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει 4,5 λτ./100 χλμ. και είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι πρόκειται για μία άκρως ρεαλιστική τιμή, αφού αυτή ήταν και η μεικτή κατανάλωση της δοκιμής μας. Η ευχάριστη έκπληξη, όμως, ήταν μέσα στην πόλη, εκεί που ο οδηγός χωρίς δυσκολία θα δει ακόμα και κάτω από 3,5 λτ./100 χλμ. Ο κινητήρας παίρνει μπρος για μερικά δευτερόλεπτα, φορτίζει την μπαταρία (με σχετικά θορυβώδη τρόπο) και ξανά σβήνει για αρκετά χιλιόμετρα. Από την άλλη στο ταξίδι με ταχύτητες κοντά στα 120 χλμ./ώρα η κατανάλωση αυξάνεται στα 5,5-6,0 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη
Κακά τα ψέματα, το υβριδικό Honda Jazz e:HEV στην πόλη “παίζει” μπάλα εντός έδρας, κινείται σαν ηλεκτρικό, “καίει” ελάχιστη βενζίνη και εντυπωσιάζει με την ηχομόνωση. Εκτός πόλης, οι επιβάτες θα ταξιδέψουν σχετικά άνετα και μοναδική αρνητική έκπληξη θα είναι οι ανηφόρες στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί ο οδηγός θα πατήσει περισσότερο το γκάζι και ο κινητήρας θα “δηλώσει” παρών με έναν αρκετά θορυβώδη τρόπο. Κατά τα άλλα, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση (θα θέλαμε στον στάνταρ εξοπλισμό την δερμάτινη επένδυση της στεφάνης) και είναι ελαφρύ, ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά και δεν φαίνεται να επηρεάζονται από τη λειτουργία ανάκτησης πέδησης καθώς η αίσθησή τους ικανοποιεί. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Μόνο στις εγκάρσιες και κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος, η απόσβεση προδίδεται και οι κραδασμοί περνούν στο εσωτερικό.

Όσο για τα προγράμματα οδήγησης υπάρχουν τρία και είναι τα εξής:
-EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
-Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
-Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη

Στο ταμείο
Η τιμή του πλήρως υβριδικού Honda Jazz e:HEV ξεκινά από τα 22.700 ευρώ στην βασική έκδοση Comfort. Εξοπλίζεται αποκλειστικά με το αυτόματο CVT και ασφαλώς απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.