Δοκιμή Honda Jazz e:HEV

Δοκιμάζουμε τη νέα, τέταρτη γενιά του Honda Jazz το οποίο πλέον διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά αποκλειστικά ως υβριδικό.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Θα ξεκινήσω αυτή την δοκιμή του Honda Jazz λίγο… διαφορετικά από τις άλλες δοκιμές μου. Και αυτό γιατί με το ιαπωνικό μοντέλο με συνδέει μια ιδιαίτερη σχέση, καθώς είναι το μοντέλο με το οποίο ξεκίνησε και η καριέρα μου πίσω στο 2001. Ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκε η πρώη γενιά του Honda Jazz και φτάσαμε σήμερα, 20 χρόνια μετά, στην τέταρτη γενιά του. Ένα μοντέλο, το οποίο σε όλες τις γενιές του το έχω κάνει “δοκιμές” για διάφορα μέσα του ειδικού τύπου, το έχω γνωρίσει σε παρουσιάσεις στο εξωτερικό (ακόμη θυμάμαι αυτήν της δεύτερης γενιάς του στην Φρανκφούρτη), έχω γράψει συγκριτικά τεστ, το έχω πάει για μετρήσεις στην εμβληματική ευθεία της Θήβας, έχω κάνει ταξίδια μαζί του, διακοπές και γενικά έχω αναμνήσεις από κάθε γενιά του.

Μετά από αυτή την πρώτη εισαγωγική παράγραφο, αντιλαμβάνεστε πως ήταν λογικό να έχω αγωνία για να δω πως εξελίχθηκε το Honda Jazz στο πέρασμα των ετών και πως αντιλαμβάνεται πλέον την αυτοκινητική πραγματικότητα. Έτσι, κατηφόρισα για Σαρακάκη από όπου και πήρα το ιαπωνικό μοντέλο για μία εβδομάδα. Το Honda Jazz πάντα το είχα σε εκτίμηση, καθώς κατάφερνε να ικανοποιεί πολύπλευρες απαιτήσεις, χωρίς να το ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι… Όπως για παράδειγμα για την εμφάνισή του ή την κατηγορία στην οποία ανήκει. Ποτέ δεν ήταν ένα ξεκάθαρα “μικρό” μοντέλο ή “μικρομεσαίο”, ούτε όμως MPV… Ήταν όμως πάντοτε ο εαυτός του και αυτό ισχύει και για την τέταρτη γενιά του. Είναι και παραμένει πιστό στις αρχές του. Μόνο που πλέον, για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους διατίθεται αποκλειστικά ως υβριδικό. Και αυτή είναι και η μεγάλη αλλαγή του. Θα μου επιτρέψετε λοιπόν να μπω κατευθείαν στο… ψητό και να αφήσω για τα περί εμφάνισης να μιλήσουν οι εικόνες.

Η υβριδική, αυτοφορτιζόμενη τεχνολογία στα καλύτερά της
Φέροντας το νέο λογότυπο e:HEV της Honda, το ομώνυμο υβριδικό σύστημα έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για το Jazz. Αποτελείται από δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες, συνδεδεμένους σε ένα βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. DOHC i-VTEC, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και ένα πρωτοποριακό κιβώτιο μιας σχέσης μετάδοσης μέσω ευφυούς μονάδας ελέγχου ισχύος. Στην πράξη, όλα αυτά συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους ώστε να πετυχαίνουν μία ομαλή, άμεση απόκριση και πραγματικά χαμηλή κατανάλωση. Η συνολική ισχύς είναι 109 ίπποι, ενώ η ροπή φτάνει στα 253 Nm. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,4 δεύτερα και μέχρι την τελική ταχύτητα των 175 χλμ./ώρα. Σύμφωβα με την Honda το υβριδικό σύστημα παράγει εκπομπές CO2 από 102 γρ/χλμ. (WLTP) με μέση κατανάλωση καυσίμου 4,5 λτ./100χλμ. (κατά WLTP). Στην πράξη εμείς κινηθήκαμε ακριβώς με αυτή την κατανάλωση. Και εδώ να πούμε ένα “μπράβo Honda, επειδή οι τιμές που ανακοινώνεις είναι αυτές που είδαμε και στην πραγματικότητα”.

Άνετο και με τρία προγράμματα οδήγησης
Το νέο Honda Jazz έχει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγηση. Αυτά είναι τα εξής:
• EV Drive: η μπαταρία ιόντων λιθίου τροφοδοτεί απευθείας με ενέργεια τον ηλεκτροκινητήρα
• Hybrid Drive: ο κινητήρας παρέχει ισχύ στον ηλεκτροκινητήρα γεννήτρια που, με τη σειρά του, την τροφοδοτεί στον ηλεκτροκινητήρα
• Engine Drive: ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απευθείας με τους τροχούς μέσω ενός συμπλέκτη

Στα περισσότερα σενάρια οδήγησης στην πόλη, η βέλτιστη απόδοση επιτυγχάνεται με τη χρήση των EV Drive και Hybrid Drive. Στις υψηλές ταχύτητες του αυτοκινητόδρομου, χρησιμοποιείται το Engine Drive, με μία on-demand υποστήριξη ελκτικής ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα για γρήγορη επιτάχυνση. Εκεί θα δείτε και μια αύξηση της μέσης πραγματικής κατανάλωσης, η οποία όμως σταθμίζεται από την πραγματικά χαμηλή μέση κατανάλωση εντός πόλης (ενδεικτικά για διαδρομή Βριλήσσια-Νίκαι, μέσα απο Χαλάνδρι, Νέα Ιωνία, Νέα Φιλαδέλφεια κινήθηκα με μέση κατανάλωση 2,6 λίτρα/100 χλμ.).

Αντί συμβατικού κιβωτίου, χρησιμοποιείται ένα κιβώτιο μιας σχέσης που προσφέρει άμεση διασύνδεση κινούμενων μερών, με αποτέλεσμα πιο ομαλή μεταφορά ροπής και γραμμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση. Σύμφωνα με την Honda, αυτό σημαίνει ότι το σύστημα της Honda είναι αφενός πιο συμπαγές από ένα eCVT με πλανητικό μηχανισμό γραναζιών, το οποίο χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αφετέρου πιο αθόρυβο. Η επιτάχυνση είναι πάντως ομαλή, οι κραδασμοί είναι σχεδόν ανύπαρκτοι και μόνο υπό πλήρη επιτάχυνση θα ακούσεις το μοτέρ στην καλά ηχομονωμένη καμπίνα. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και είναι ελαφρύ, ενώ τα φρένα είναι αποδοτικά και δεν φαίνεται να επηρεάζονται από τη λειτουργία ανάκτησης πέδησης καθώς η αίσθησή τους ικανοποιεί. Η ανάρτηση προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Μόνο στις εγκάρσιες και κοφτές ανωμαλίες του οδοστρώματος, η απόσβεση προδίδεται και οι κραδασμοί περνούν στο εσωτερικό.

Η απόλυτη εκμετάλλευση χώρων 
Το Honda Jazz επέστρεψε σε αυτή την γενιά στις ρίζες του. Ναι! Τότε που χάναμε το μέτρημα στις ποτηροθήκες και τα ντουλαπάκια. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τη μάρκα, κατά την εξέλιξη του νέου Jazz, οι μηχανικοί της Honda συνεργάστηκαν με την ομάδα των σχεδιαστών με σκοπό να διατηρηθούν τα κορυφαία επίπεδα ευρυχωρίας, που ήταν χαρακτηριστικό γνώρισμα των προηγούμενων γενιών. Ειδικά της πρώτης και της δεύτερης γενιάς θα έλεγα εγώ. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών (με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση) ξεκινά από 298 λίτρα και φτάνει μέχρι τα 1.203 λίτρα (πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μέτρηση μέχρι την οροφή). Αυτό επιτεύχθηκε με την έξυπνη διάταξη των εξαρτημάτων του υβριδικού συστήματος στο πλαίσιο και στο χώρο του κινητήρα. Κάτι το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας ήταν η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα (τα πλεονεκτήματα του να μην μοιράζεσαι πλατφόρμα με άλλες εταιρείες είναι αυτά και πρέπει να τα εκτιμούμε). Με τον τρόπο αυτό, το Jazz διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που παρέχουν δυνατότητα αναδίπλωσης της πλάτης ή του εδράνου. Στην πλευτά του συνοδηγού έχουμε δύο ντουλαπάκια, ενώ ποτηροθήκες υπάρχουν στα άκρα του ταμπλό αλλά και στην κεντρική κονσόλα.

Συνδεσιμότητα και τεχνολογία σύμφωνα με τις επιταγές των καιρών
Το νέο Honda Jazz Hybrid προσφέρει άριστη συνδεσιμότητα. Η εργονομική οθόνη αφής LCD είναι σχεδιασμένη για ελάχιστη διάσπαση της προσοχής του οδηγού. Η διεπαφή λειτουργεί παρόμοια με ένα smartphone, με έλεγχο “swipe” για περιήγηση σε σελίδες και λίστες. Η οθόνη μπορεί να διαμορφώνεται ανάλογα με τις απαιτήσεις χρήσης, ενσωματώνοντας προσαρμοζόμενα shortcuts για συχνές λειτουργίες και πηγές ήχου. Η πρόσβαση σε υπηρεσίες Connected infotainment γίνεται μέσω της οθόνης αφής ή φωνητικού ελέγχου. Στο πακέτο περιλαμβάνονται δελτία καιρού, αναζήτηση θέσεων στάθμευσης, μουσική, πλοήγησης, εντοπισμός και τηλεφωνικές υπηρεσίες. Η ολοκληρωμένη γκάμα υπηρεσιών συμπληρώνεται από ‘smartphone mirroring’, μέσω των ενσωματωμένων Android Auto και Apple CarPlay, διαθέσιμα μέσω ασύρματης σύνδεσης είτε χρησιμοποιώντας ένα καλώδιο USB. WiFi Hotspot διατίθεται επίσης για το νέο Jazz για πρώτη φορά.

Τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας “Honda SENSING
Το νέο Honda Jazz διατίθεται με μία αναβαθμισμένη γκάμα προηγμένων χαρακτηριστικών ασφάλειας και βοηθημάτων οδηγού στάνταρ, χάρη σε μία νέα εμπρός ευρυγώνια κάμερα που αυξάνει το πεδίο ορατότητας. Το Collision Mitigation Braking System της Honda έχει αναβαθμιστεί με νυχτερινή λειτουργία για την ανίχνευση πεζών και δικυκλιστών στο σκοτάδι και τώρα ενεργοποιεί τα φρένα όταν αντίθετα ερχόμενα οχήματα διασχίζουν το δρόμο ή εισέρχονται στην πορεία του αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά σε Jazz, τα Adaptive Cruise Control και Lane Keep Assist System διατίθενται στάνταρ. Το ίδιο ισχύει και για το Road Departure Mitigation System, που εμποδίζει τον οδηγό να απομακρυνθεί από τη λωρίδα του, όταν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το όχημα περνά από μία ανιχνευμένη διαγράμμιση ή πλησιάζει το εξωτερικό άκρο ενός πεζοδρομίου ή άλλα οχήματα. Το Blind Spot Information, σε συνδυασμό με Cross Traffic Monitor παραμένει στάνταρ στις executive εκδόσεις. Το σύστημα Intelligent Speed Limiter αναγνωρίζει πινακίδες με όρια ταχύτητας και ορίζει το όριο ταχύτητας. Οι λειτουργίες Auto High-Beam Headlights και Traffic Sign Recognition παραμένουν στο πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING που προορίζονται για το νέο Jazz. Επίσης, το νέο Jazz διαθέτει πλέον δέκα αερόσακους, μεταξύ των οποίων ένας νέος εμπρός κεντρικός αερόσακος. Αυτός ο πρωτοποριακός κεντρικός αερόσακος είναι ενσωματωμένος στο κέντρο της πλάτης του καθίσματος του οδηγού και εκτείνεται από την πλευρά του ατυχήματος, προστατεύοντας τα κεφάλια των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.

Για το τέλος αφήσαμε την τιμή. Αυτή είναι στα 22.450 ευρώ για την έκδοση Comfort, στα 24.700 ευρώ για την έκδοση Elegance και στα 26.250 ευρώ για την έκδοση Executive.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε και το επίσημο video του τηλεοπτικού TractioN από την παρουσίαση του μοντέλου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.