Δοκιμή Hyundai i10 1.25 MPi 87 PS

Οδηγούμε το Hyundai i10 με κινητήρα 1,25 λίτρων MPI, που αποδίδει 87 ίππους και θεωρείται μία από τις διαχρονικές προτάσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα πόλης

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Hyundai i10 ήρθε την προηγούμενη δεκαετία για να μείνει. Σήμερα, 12 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του, μπορούμε να πούμε ότι πέτυχε το σκοπό του. Η εξέλιξη του, μέσω της 2ης γενιάς που παρουσιάστηκε το 2013, το έχει καταστήσει σε μια διαχρονική πρόταση στα αυτοκίνητα πόλης. Αυτό διαπιστώσαμε για ακόμη μια φορά, οδηγώντας την έκδοση 1.25 κ.εκ., με ισχύ 87 ίππων.

Μεγάλο μικρό…
… και όχι μικρομέγαλο. Η διαφορά είναι σημαντική και χαρακτηρίζει πλήρως το Hyundai i10. Δεν πρόκειται απλά για ένα αυτοκίνητο πόλης που ονειρεύτηκε να μεγαλώσει. Το i10 ξεχωρίζει στην κατηγορία πόλης για το μέγεθός του, αλλά και για την ευρυχωρία στο εσωτερικό. Από την πρώτη γενιά, το 2007, οι Κορεάτες έδειξαν ότι γνωρίζουν τι κάνουν. Η δεύτερη γενιά λοιπόν, είναι βελτιωμένη όπου χρειαζόταν, ώστε το καλό να γίνει ακόμη καλύτερο. Το προηγούμενο Hyundai i10, επίσης βρισκόταν ανάμεσα στις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας. Για να πετύχουν μεγαλύτερες διαστάσεις, οι μηχανικοί της Hyundai είχαν αυξήσει το ύψος του. Το υψηλότερο κέντρο βάρους, δυσκόλευε τη ζωή του οδηγού σε εξεζητημένες περιπτώσεις. Τέτοιες ήταν το ταξίδι με επίδραση πλευρικών ανέμων, ή η κίνηση εκτός πόλης με αυξημένη ταχύτητα, που μπορεί να δημιουργούσαν επιπλέον κλίσεις στο αμάξωμα. Αυτό δεν υφίσταται πλέον, καθώς η 2η γενιά i10 έχει χαμηλώσει, γεγονός που γίνεται αντιληπτό δια γυμνού οφθαλμού.

Χρησιμοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία
Οι σύγχρονες πλατφόρμες, προσφέρουν αυξημένες δυνατότητες στους μηχανικούς και εκείνοι της Hyundai, δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη. Σε επίπεδο διαστάσεων, το Hyundai i10 έχει “απλωθεί” σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το ύψος του έχει μειωθεί κατά 4 εκατοστά, ενώ το μήκος και το πλάτος έχουν αυξηθεί κατά 8 και 6,5 εκατοστά αντίστοιχα. Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη και στον πιο μακρύ εμπρός πρόβολο, που δημιουργήθηκε έτσι για καλύτερη προστασία των πεζών. Η διαφοροποίηση των διαστάσεων επέδρασε θετικά και στο εσωτερικό. Κάπως έτσι, η τεχνολογία τέθηκε στην υπηρεσία των Κορεατών, οδηγώντας στην απαιτούμενη αναβάθμιση του Hyundai i10, εκτός και εντός. Εξωτερικά, ο σχεδιασμός είναι σύγχρονος, με τη νέα μάσκα και τα φωτιστικά σώματα να διαμορφώνουν τον νέο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από χρήση καλών υλικών, ενώ η εικόνα του θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο, όντας κάπως πιο συντηρητική από άλλων οχημάτων της κατηγορίας. Όμως, διατηρεί το δυνατό του χάρτι, που ήταν ανέκαθεν η ευρυχωρία. Η χωροταξία της καμπίνας έχει γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε ακόμη και οι πίσω επιβάτες να έχουν αρκετό χώρο για τα πόδια τους. Κορυφαία παραμένει η χωρητικότητα αποσκευών, που φτάνει στα 252 λίτρα (1046 λίτρα αν πέσουν τα καθίσματα) και σύμφωνα με τη Hyundai, είναι κατά 40 λίτρα μεγαλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας. Οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και ο εργονομικός πίνακας οργάνων, συντελούν στην συνολικά θετική αίσθηση που αφήνει το εσωτερικό του i10.


Στην πράξη
Το Hyundai i10 προσφέρεται με δύο ατμοσφαιρικούς κινητήρες, 1 και 1,2 λίτρων αντίστοιχα. Ο 1000άρης κινητήρας είναι 3κύλινδρος και αποδίδει 65 ίππους, ενώ ο “δικός μας” είναι 4κύλινδρος, έχοντας ισχύ 87 ίππων. Η έκδοση της δοκιμής μας συνοδευόταν από μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων (προσφέρεται και αυτόματο 4άρι). Η ποιότητα κύλισης θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και η οδική συμπεριφορά, είναι αναμενόμενα καλή. Η διαφοροποίηση των διαστάσεων έχει βοηθήσει και στην πιο άνετη κίνηση με μεγαλύτερες ταχύτητες, κυρίως δηλαδή σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Στην πόλη, που είναι το κατεξοχήν πεδίο δράσης τέτοιων αυτοκινήτων, το i10 είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο. Παραμένει ευέλικτο τόσο κατά την κίνηση, όσο και κατά τις διαδικασίες παρκαρίσματος. Οι κραδασμοί απορροφώνται επαρκώς, για τα δεδομένα του αυτοκινήτου, ενώ καλή δουλειά έχει γίνει και στην ηχομόνωση, αφού ακόμη και αν αυξηθούν οι στροφές του κινητήρα, ο ήχος που περνά στο εσωτερικό δεν είναι ενοχλητικός. Το ελαφρύ αμάξωμα και η ισχύς των 87 ίππων κάνουν το Hyundai i10 αρκετά παιχνιδιάρικο (0-100 σε 12,1” και τελική ταχύτητα 175 χλμ./ώρα), εφόσον διατηρούμε πάντα στο μυαλό μας ότι πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός, σημαίνει πως για να κινηθεί πιο γρήγορα, ο οδηγός θα πρέπει να αυξήσει τις στροφές του κινητήρα. Με τη ροπή των 12,3 κιλών να εμφανίζεται σε υψηλές στροφές, η κατανάλωση θα ανέβει αρκετά. Για αυτό, πρέπει να διατηρηθεί μια ισορροπία ανάμεσα στην πραγματική φύση του αυτοκινήτου -που είναι η άνετη κίνηση εντός (κυρίως) ή εκτός (δευτερευόντως) πόλης- και την οδηγική ψυχαγωγία μπορεί αυτό να προσφέρει. Σύμφωνα με τη Hyundai, η μικτή κατανάλωση του i10 1.25 είναι 5,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ η εκπομπή ρύπων είναι 125 γραμ. CO2/χλμ.

Η έγχρωμη οθόνη αφής 7 ιντσών του Hyundai i10 προσφέρει πρόσβαση στο σύστημα infotainment, το οποίο ρυθμίζεται και από το τιμόνι. Επιπλέον, προσφέρει ορατότητα στο πίσω μέρος του οχήματος, χάρη στην ιδιαίτερα βοηθητική, ειδικά κατά το παρκάρισμα, κάμερα οπισθοπορείας. Όσον αφορά στα συστήματα ασφαλείας, το μικρό κορεατικό αυτοκίνητο διαθέτει αρκετά. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται τα συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, προειδοποίησης για παρέκκλιση από τη λωρίδα (LDWS), μετωπικής σύγκρουσης (FCWS) ή απότομου φρεναρίσματος (ESS).

Η τιμή του Hyundai i10 1.25 MPi ξεκινά από 10.690 ευρώ, ενώ εκείνη του Hyundai i10 1.0 MPI από 10.190 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]