Δοκιμή Hyundai i20 N

"Πολεμική" εμφάνιση και κινητήρας "ποίημα"! Δοκιμάζουμε το Hyundai i20 N και σας μεταφέρουμε το κλίμα από το αριστερό μπάκετ. Petrolheads, κοπιάστε...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η αντίστροφη μέτρηση για την έλευση του σκληροπυρηνικού Hyundai i20 N στο πάρκινγκ του “traction.gr” είχε ξεκινήσει. Όταν κάνεις σχέδια, όμως, λένε ότι ο θεός γελάει! Κάπως έτσι, τα κλειδιά του ήρθαν στα χέρια μου μαζί με την έλευση της κακοκαιρίας “Ελπίδα”, η οποία το σκέπασε με χιόνι. Μπορεί, λοιπόν, να έχασα κάποιες ημέρες συμβίωσης μαζί του, αλλά με την πρώτη ευκαιρία “χώθηκα” στο μπάκετ του και διένυσα αρκετά χιλιόμετρα, ώστε τώρα να είμαι σε θέση να σας μεταφέρω την εμπειρία μου από την πρώτη επαφή με ένα “ειδικό” Hyundai.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το πιο σπορ αυτοκίνητο πόλης της ελληνικής αγοράς!

Ξεκινώ από την εμφάνιση, η οποία “φωνάζει” από μακριά ότι πρόκειται για μία σκληροπυρηνική έκδοση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι παρατήρησα ίσως τις περισσότερες θετικές αντιδράσεις, όπως τα αμέτρητα “thumps up” άλλων οδηγών. Βλέπετε είναι εκείνο το τεράστιο “Ν” στις πόρτες που τραβά τα βλέμματα σαν μαγνήτης, ενώ η σκληροπυρηνική εμφάνιση ολοκληρώνεται και με άλλα στοιχεία. Μερικά εξ’ αυτών είναι το bodykit με κόκκινες λεπτομέρειες, η μαύρη “πινελιά” στους καθρέφτες και την αεροτομή, ο διαχύτης και η οβάλ απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος, αλλά και οι αλουμινένιες ζάντες 18 ιντσών που “φιλοξενούν” κόκκινες δαγκάνες με το σήμα N και ειδική σειρά ελαστικών Pirelli P Zero που φέρει το λογότυπο HN (Hyundai N) και έχει μέγεθος 215/40/R18. H “sportive” εμφάνιση ολοκληρώνεται με την χαμηλή απόσταση από το έδαφος και τα “N” λογότυπα σε εμπρός μάσκα και πίσω μέρος.


Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Hyundai i20 N αγγίζει τα 4.075 χλστ., το πλάτος τα 1.775 και το ύψος τα 1.440 χλστ., τιμές ελαφρώς αυξημένες συγκριτικά με αυτές της “απλής” έκδοσης, λόγω της ύπαρξης bodykit και αεροτομής.

Εσωτερικό: Φτιαγμένο για τους λάτρεις της οδήγησης
Περνώντας στο εσωτερικό του Hyundai i20 N, το βλέμμα του κάθε λάτρη της οδήγησης πηγαίνει αυτομάτως στα μπάκετ καθίσματα. Τα προσκέφαλα φέρουν το σήμα “Ν” και είναι ενσωματωμένα στα καθίσματα, τα οποία με την σειρά τους προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη. Το δεύτερο πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι σίγουρα το τιμόνι, με τα δύο μπλε κουμπιά και το κυκλικό κόκκινο για τα οποία θα μιλήσουμε αναλυτικά στη συνέχεια. Το “hardcore” περιβάλλον ολοκληρώνεται με τα αλουμινένια πεντάλ, τον επιλογέα που φέρει το γράμμα “Ν” και τις μπλε ραφές. Κατά τα άλλα, η ποιότητα των υλικών στο ταμπλό κινείται στο ίδιο μήκος κύματος με τις “απλές” εκδόσεις του i20. Ασφαλώς δεν απουσιάζει η οθόνη μεγέθους 8 ιντσών σε ρόλο infotainment, η οποία προσφέρει την απαραίτητη συνδεσιμότητα μέσω Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και άλλες διευκολύνσεις, όπως για παράδειγμα την προβολή της κάμερας οπισθοπορείας. Ιδιαίτερα πρακτική είναι και η δεύτερη ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών σε ρόλο πίνακα οργάνων, η οποία στο “Sport” πρόγραμμα οδήγησης προσφέρει πληροφορίες, όπως η θερμοκρασία λαδιού, η πίεση του turbo και η live απεικόνιση της ροπής του κινητήρα.

Αναφορικά με τους χώρους, όπως είναι λογικό, παραμένουν στα επίπεδα του “απλού” i20, γεγονός που σημαίνει ότι άνετα θα ταξιδέψουν τέσσερις ενήλικες επιβάτες ανεξαρτήτου αναστήματος. Όσο για τις αποσκευές, ο όγκος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 352 λτ., ακριβώς ίσα με αυτά των απλών εκδόσεων που δεν φέρουν ήπια υβριδικό σύστημα 48v.

Κινητήρας: “Flat Power” τον ονομάζει η Hyundai… και έχει δίκιο!
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 N συναντάμε τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.6T-GDI χωρητικότητας 1.598 κ.εκ., ο οποίος φέρει την τεχνολογία Continuously Variable Valve Duration (CVVD) της Hyundai, με τις βαλβίδες του κινητήρα να ανοίγουν ανάλογα με το οδηγικό στυλ, προς όφελος των επιδόσεων και της οικονομίας καυσίμου. Η ισχύς του αγγίζει τους 204 ίππους στο εύρος 5.500 – 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 275 Nm έρχεται από τις 1.750 σ.α.λ. και διατηρείται μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Αυτός είναι και ο λόγος που η Hyundai τον ονομάζει “Flat Power”, διότι το διάγραμμα της ροπής παραμένει σταθερό για μεγάλο εύρος στροφών. Εννοείται ότι υπάρχει και η λειτουργία overboost, όπου για μικρό χρονικό διάστημα η μέγιστη τιμή της ροπής αυξάνεται στα 304 Nm (2.000 – 4.000 σ.α.λ.). Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αποκλειστικά χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και στην έκδοση “Performance Pack” της δοκιμής υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (N Corner Carving Differential).

Οι επιδόσεις για το αμάξωμα των μόλις 1.190 κιλών είναι καταιγιστικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 6,2 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα. Αν είστε καλοί στα μαθηματικά, θα διαπιστώσατε ήδη ότι μιλάμε για μία απίστευτη αναλογία ισχύος/βάρους με μόλις 5,8 κιλά/ίππο. Σίγουρα η κατανάλωση σε αυτοκίνητα τέτοιας φιλοσοφίας έρχεται σε δεύτερο ρόλο, ωστόσο αξίζει να αναφέρω πως στην διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή διαμορφώθηκε στα 8,5 λτ./100 χλμ., με την Hyundai να ανακοινώνει 7,0 λτ./100 χλμ. Προφανώς και αν υποκύπτεις στον πειρασμό του γκαζιού και του ήχου, που διαρκώς σε… τσιγκλάει, τότε σίγουρα η κατανάλωση θα ανέβει, όπως και η διάθεσή σου!

Στο δρόμο: Διασκεδαστικό και τρομακτικά αποτελεσματικό!
Η πρώτη θετική εντύπωση οδηγώντας το Hyundai i20 N έρχεται από το βολικό κάθισμα και το τιμόνι με την πιο “γρήγορη” κρεμαγιέρα από αυτή της απλής έκδοσης. Η πληροφόρηση που προσφέρει είναι εξαιρετική και ο οδηγός απολαμβάνει ένα αποτελεσματικό και ακριβές εμπρός σύστημα. Σε αυτό σίγουρα συμβάλλει και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης του εμπρός άξονα. Από εκεί και πέρα, το πλαίσιο είναι άκαμπτο και η ανάρτηση εξαλείφει την οποιαδήποτε κλίση του αμαξώματος. Ενδεχομένως να φανεί σκληρή αρχικά, αλλά σίγουρα σε ένα αυτοκίνητο που γεννήθηκε για να “καταπίνει” την μία στροφή μετά την άλλη δικαιολογείται απόλυτα. Πάμε στον κινητήρα, ο οποίος δείχνει τα δόντια του από τις χαμηλές στροφές και επιταχύνει το αμάξωμα σταθερά και έντονα σε όλο το φάσμα των στροφών. Bonus η ηχητική πανδαισία και τα σκασίματα της εξάτμισης όταν ο οδηγός αφήνει το πεντάλ του γκαζιού. Κάτι τέτοιο βέβαια, γίνεται μόνο στο Sport πρόγραμμα οδήγησης. Και μιας και αναφερθήκαμε στα modes, να αναφέρουμε ότι υπάρχουν τα εξής πέντε: Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Στη λειτουργία Ν Custom μπορείτε να εξατομικεύσετε το σετάρισμά σας επιλέγοντας διαφορετική συμπεριφορά σε παραμέτρους όπως το σύστημα διεύθυνσης, ο ήχος της εξάτμισης, η απόκριση του κινητήρα και το ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (ESC). Το κιβώτιο έχει μικρές διαδρομές επιτρέποντας γρήγορες αλλαγές, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν εξαιρετικά, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα. Για το τέλος άφησα την ύπαρξη “rev matching”, το οποίο ουσιαστικά δίνει μία γκαζιά στο κατέβασμα σχέσης συγχρονίζοντας στροφές σασμάν και κινητήρα (αυτόματο “μύτη-τακούνι” για τους πιο μυημένους), αλλά και το “Launch Control” για πιο αποτελεσματικές επιταχύνσεις.

Στο ταμείο
Η τιμή του Hyundai i20 N ξεκινά από τα 25.990 ευρώ και για την απόκτηση του “Performance Pack”, το οποίο μεταξύ άλλων φέρει το μπλοκέ διαφορικό, το κόστος απόκτησης αυξάνεται στα 27.490 ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι στην περίπτωση του συγκεκριμένου μοντέλου, η πενταετής εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων περιλαμβάνει και χρήση σε track days.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.