Δοκιμή: Jeep Compass 4xe 240 PS 80th Anniversary

Με "πολεμική" εμφάνιση, 240 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα! Δοκιμάζουμε το Jeep Compass 4xe στην επετειακή έκδοση 80th Anniversary...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Jeep Compass 4xe

Το Jeep Compass είναι το δυνατό “χαρτί” της αμερικανικής εταιρείας στην Ευρώπη και όπως ήταν λογικό, στην ανανέωσή του δόθηκε προσοχή σε καίρια σημεία. Το γνωρίσαμε πρώτη φορά στην έκδοση με τον 1,3 λτ. κινητήρα βενζίνης των 150 ίππων και τώρα ήρθε η ώρα για τη δοκιμή της Plug-In υβριδικής έκδοσης που αποδεδειγμένα ταιριάζει πολύ σε τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητα. Ώρα να δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε η κορυφαία έκδοση του τετρακίνητου Jeep Compass 4xe με τους 240 ίππους στην επετειακή έκδοση “80th Anniversary”.

“Πολεμική” εμφάνιση στην έκδοση 80th Anniversary
Το ανανεωμένο Jeep Compass 4xe φέρει ανασχεδιασμένη εμπρός μάσκα, από την οποία δεν απουσιάζουν τα χαρακτηριστικά στοιχεία της εταιρίας, όπως για παράδειγμα οι εφτά κάθετες γρίλιες. Το αμάξωμα είναι αρκετά ογκώδες, με το μήκος του να αγγίζει τα 4.404 χλστ., το πλάτος τα 1.874 χλστ. και το ύψος τα 1.694 χλστ., ενώ δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία. Μερικά εξ’ αυτών είναι οι ράγες οροφής και ασφαλώς η διευρυμένη απόσταση από το έδαφος (201 χλστ.). Από εκεί και πέρα, η διχρωμία του αμαξώματος, οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 19 ιντσών και τα full-LED φωτιστικά σώματα δίνουν έναν νεανικό χαρακτήρα στο ανανεωμένο Jeep Compass. Η έκδοση της δοκιμής είναι Plug-In υβριδική γι’ αυτό βλέπουμε δεύτερη υποδοχή πλήρωσης, λογότυπα “4xe”, αλλά και μπλε απόχρωση στο σήμα της Jeep. Είναι όμως και “80th Anniversary”, επετειακή δηλαδή για τα 80 χρόνια ιστορίας της εταιρείας, γεγονός που αποτυπώνεται με κάποια διακοσμητικά γραφικά του παλιού Jeep Willys, σχετικά λογότυπα στις πόρτες, αλλά και ένα άκρος ενδιαφέρον ματ χρώμα που δημιουργεί όμορφη αντίθεση με τις μαύρες ζάντες και τον “ουρανό” του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό: Έμφαση στην ποιότητα και την τεχνολογία
Περνώντας στην καμπίνα του ανανεωμένου Jeep Compass, διαπιστώνουμε ότι η σχεδίαση αρκετών τμημάτων, όπως το τιμόνι και το ταμπλό, έχει “φρεσκαριστεί”. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κορυφαία (τουλάχιστον στα υψηλότερα τμήματα του ταμπλό), δίνοντας μία πολυτελή αύρα. Στην περίπτωση της έκδοσης δοκιμής “80th Anniversary” συναντάμε σχετικά λογότυπα του Willys στα καθίσματα και το παρμπρίζ, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους 10,1 ιντσών. Τη θέση του συμβατικού πίνακα οργάνων καταλαμβάνει μία δεύτερη ψηφιακή οθόνη 10,25″ που παρέχει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Μέσω του infotainment Uconnect της Jeep προσφέρονται υπηρεσίες phone mirroring, όπως το Android Auto και το Apple CarPlay, ενώ δεν απουσιάζει η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης και τα συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος Park Assist. Για την διευκόλυνση της διαδικασίας στάθμευσης, βέβαια, υπάρχει και κάμερα οπισθοπορείας με δυνατότητα θέασης 360 μοιρών. Εννοείται ότι στην περίπτωση της Plug-In υβριδικής έκδοσης, υπάρχει ειδικό μενού που προβάλλει την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, όπως για παράδειγμα την ροή ενέργειας, το ιστορικό κατανάλωσης βενζίνης/ρεύματος, αλλά και την “στάθμη” της μπαταρίας.

Σε επίπεδο χώρων, το ανανεωμένο Jeep Compass εξακολουθεί να ενθουσιάζει, παρέχοντας χώρους ακόμα και για πέντε ενήλικες επιβάτες. Το μεταξόνιο των 2.636 χλστ. προσφέρει ικανοποιητική απόσταση για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ με το ηλεκτρικό άνοιγμα της πίσω πόρτας αποκαλύπτεται ο χώρος αποσκευών 420 λτ. (μειωμένος κατά 18 λτ. λόγω της μπαταρίας σε σχέση με αυτόν της συμβατικής έκδοσης).

Κινητήρας: 240 ίπποι και έως 52 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας
Κάτω από το καπό του Jeep Compass 4xe βρίσκεται ένας turbo κινητήρας βενζίνης με χωρητικότητα 1.332 κ.εκ., αποδίδει 180 ίππους στις 5.750 σ.α.λ., 270 Nm ροπής στις 1.850 σ.α.λ. και αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών. Στον πίσω άξονα είναι τοποθετημένος ένας ηλεκτροκινητήρας με ενσωματωμένο διαφορικό (“e-axle”), ενώ “σύμμαχος” του θερμικού κινητήρα είναι ένα ακόμη ηλεκτρικό μοτέρ. Η κίνηση περνά στους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου με 6 σχέσεις. Κάπως έτσι, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 240 ίππους επιτρέποντας κορυφαίες επιδόσεις δεδομένου του βάρους των 1.935 κιλών, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7,3 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Την τροφοδοσία των ηλεκτρικών μοτέρ αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότητας 11,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει έως 52 χλμ. ηλεκτρική αυτονομίας (στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε έως 45 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες). Η πλήρης φόρτισης διαρκεί 1 ώρα και 45 λεπτά σε wallbox και χωρίς να πάρει μπροστά ο θερμικός κινητήρας το Plug-In υβριδικό Jeep Compass 4xe μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα έως 135 χλμ./ώρα. Σχετικά με την κατανάλωση, η Jeep ανακοινώνει μόλις 1,9 λτ./100 χλμ. για τα πρώτα 100 χλμ. με πλήρως φορτισμένη μπαταρία, εμείς στην διάρκεια της δοκιμής είδαμε 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ όταν άδειασε η μπαταρία παρατηρήσαμε αύξηση στα 7,0 λτ./100 χλμ.

Στον δρόμο: “Αρχοντική” κύλιση εντός και εκτός δρόμου
Το ανανεωμένο Jeep Compass 4xe έχει σαφή προσανατολισμό προς τις ασφάλτινες διαδρομές, χωρίς ωστόσο να αδιαφορεί για τις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Στο αστικό περιβάλλον, ο οδηγός απολαμβάνει την καλορυθμισμένη ανάρτηση και την ηρεμία της ηλεκτροκίνησης, ενώ στον αυτοκινητόδρομο μέχρι τη νόμιμη ταχύτητα οδήγησης απουσιάζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί ομαλά, χωρίς να απασχολεί τον οδηγό πότε κινείται ηλεκτρικά και πότε όχι, ενώ οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος “λάμπουν” με την απουσία τους. Μοναδικό “ψεγάδι” θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε το τιμόνι, το οποίο υστερεί σε αίσθηση και ακόμα και στο Sport Mode δεν αποκτά το βάρος που θα θέλαμε. Εννοείται ότι δεν πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που προορίζεται για όσους αναζητούν extreme off-road εμπειρίες, αλλά η τετρακίνηση με δυνατότητα “κλειδώματος” το καθιστά ικανότατό σε εκτός δρόμου εξορμήσεις. Κατά την οδήγηση, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει έναν από τους τρεις τρόπους λειτουργίας του υβριδικού συστήματος (Hybrid, Electric και E-Save). Με το “Hybrid” η υβριδική λειτουργία διαχειρίζεται αυτόματα την ισχύ και από τους δύο κινητήρες, με το “Electric” ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται και το όχημα λειτουργεί αποκλειστικά με τον ηλεκτρικό κινητήρα και με το “E-Save” διατηρεί την ενέργεια της μπαταρίας και την φορτίζει κατά την οδήγηση.

Στο ταμείο
Η τιμή του τετρακίνητου, Plug-In υβριδικού Jeep Compass 4xe με τους 240 ίππους στην έκδοση της δοκιμής φτάνει τα 47.200 ευρώ. Η τιμή εκκίνησης για Plug-In υβριδικό Compass των 190 ίππων ορίζεται στα 44.000 ευρώ, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι προσφέρεται με 4ετη εργοστασιακή εγγύηση (έως 160.000χλμ.) και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία οδικής βοήθειας.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.